Vinopenkki, ylärinnan massaliike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kyllä jokin mättää mun tekniikassa. En siis saa millään tuntumaan rinnassa. Vinopenkkiä kokeilen. Olen yrittänyt juuri tehdä kuvien mukaan, mutta ei. Aina vain tuntuu hauiksessa. Olen koittanut leveää, kuin kapeatakin. Ote on olkapäitä leveämpi, lasken tangon rinnalle ja nostan hitaasti.
Hauiksissa??? Ote tosiaan hieman hartioita leveämmäksi, äläkä anna kyynärpäiden levitä kamalasti sivuille. Koita myös eri kulmia penkissä, sekin vaikuttaa yllättävän paljon.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ku on tehny vinopenaa ja laskenu sen tangon nimen omaan kaulalle... nii kyllä aamulla huomaa että mitä liikettä on tehny:D kyl on rinta kipiä :D

Mitä tuo käytännössä tarkoittaa, että kyynerpäät eivät saa levitä? Miten ne leviävät ja miten niiden pitäisi olla, etteivät ne niin sanotusti leviäisi? Pitäisikö pyrkiä pitämään kyynerpäitä lähellä kroppaa vai miten? Olisi hyvä, jos jossain olisi joku kuva, jossa liike on tehty väärin ja oikein, niin olisi helpompi hahmottaa.

Zone-sarja -42%
Nopa! eikö tossa oo vaara et olkapäät hajoaa!

sen takia tossa olkapäitten kohalle laskemisessa ei oo mitään järkeäkään..
noqa69 voi sitten tulla kertomaan ku on onnistuneesti paskonu olkapäänsä tolla tavalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten noi kyynärpäitten leviäminen, mitä sillä tarkotetaan? en oo oikeen tota tajunnu :F kuva suorituksesta jossa ne on levinny olis tosi kova.

oma käsitys tosta on et jos tekee sillee ettei kyynärpäät leviä, niin ottaa aika paljon ojentajiin ja voi olla vaaraksi, jos tekee väärällä liike radalla!

Ärsh! Tämänkin tein väärin. Neuvottiin tasapenkissä että tanko on jossain nännien kohdalla ni sitten en muistanut, että vinopenkissä se on kaulan kohdalla.

Noissa kuvissahan kyynärpäät ovat levinneet ulospäin. Mikä on sitten väärin, itse en ainakaan saa ton enempää kyynärpäitä ulos penkistä. Voisiko joku näyttää joillain kuvilla, mikä on väärin ja mikä on oikein?

Onko tuosta haittaa jos laskee alemmas kuin noissa kuvissa, eli enemmän rinnalle kuin kaulalle?
Ei, joillekin saattaa olla kyynär- ja olkapäiden kannalta parempikin laskea hieman alemmas. Riippuu myös vinopenkin kulmasta mihin kohtaan kannattaa laskea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom