Vinopenkki vs. penkki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
:D minähän olen melkein treenaamassa matala volyymisella ohjelmalla.. Nelijakoisella treenaan ja se ei ole mikään matala volyyminen ohjelma ja totta helvetissä matala volymisessa treenissä treenataan vain yhdellä liikkellä rinta, koska aika varmasti on korkea treenifrekvenssi. Ja minä en ole missään vaiheessa lytännyt matala volyymista treeniä, koska sitähän minä vasta jankkasin 5 kuukautta. Luulis että tulis selville että teen korkealla volyymilla jos sanon "
en jaksa hinkata penkkiä 10x10 pienillä painoilla
"

Ja ei liity mitenkään aiheeseen?

siksikö, ettet saanut riittävästi irti vinopenkkipunnerrus-suorituksestasi?

Eikös se ollut suora vastaus tuohon? Mitä veikkaat?
minulla on vinopenkissä 4x8 proggressio menossa, joka viikko +2,5kg ja saa olla itiootti, että alkaa maksimipainoilla
= vasta aloitin proggression = tällä hetkellä on suht. pienet hilut = en saa riittävisti irti vinopenkistä. Näin Helppoa.

:D minähän olen melkein treenaamassa matala volyymisella ohjelmalla.. Nelijakoisella treenaan ja se ei ole mikään matala volyyminen ohjelma ja totta helvetissä matala volymisessa treenissä treenataan vain yhdellä liikkellä rinta, koska aika varmasti on korkea treenifrekvenssi. Ja minä en ole missään vaiheessa lytännyt matala volyymista treeniä, koska sitähän minä vasta jankkasin 5 kuukautta. Luulis että tulis selville että teen korkealla volyymilla jos sanon ""

Ja ei liity mitenkään aiheeseen?

Eikös se ollut suora vastaus tuohon? Mitä veikkaat? = vasta aloitin proggression = tällä hetkellä on suht. pienet hilut = en saa riittävisti irti vinopenkistä. Näin Helppoa.

Keskustelin aiheesta yleisellä tasolla, en liittyen ollenkaan sinun henkilökohtaisiin harjoituksiisi, joita en ole seurannut. Mutta keskustelimme siis eri asiasta, ei mitenkään harvinainen juttu keskustelufoorumeilla. :)

Kannattaa tehä vinopenkkiä ainakin saman verran kun normipenkkiä, koska yleensä apuliikkeet ottaa enemmän rintalihaksen keski- ja/tai alaosaan. Ja ennen kuin joku huutaa, kyllä se tasapenkilläkin ottaa ylös, niin se ottaakin, muttein läheskään samalla lailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom