nooh minulle tuo vinopenkki on suotuisampi koska ns'ylärinta' kehittyy hitaammin ja siksi panostan siihen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse treenaan kotona pelkällä vino penkillä, kyllähän sillä kovempia tuloksia saa ja kun sitten menee kavereiden kanssa salille ja nostaakin sen 20-30% enemmän kun kotona, on aika tyytyväinen olo ^^
Itse treenaan kotona pelkällä vino penkillä, kyllähän sillä kovempia tuloksia saa ja kun sitten menee kavereiden kanssa salille ja nostaakin sen 20-30% enemmän kun kotona, on aika tyytyväinen olo ^^
Siis väitätkö että vinopenkissä saa enemmän rautaa ylös kuin normipenkissä ??
Kannattaako tehdä samana treenipäivänä sekä normipenkkiä että vinopenkkiä?
Ite oon tehny pelkästään normipenkkiä ja jättäny vinopenkin melko vähälle, nyt suunta muuttuu.
En ole kokeillut, mutta tuntuu että normipenkin jälkeen ei olisi niin paljon energiaa rinnoissa et jaksais vielä vinoa putkeen tehä.
Mitä ootte mieltä? Miten teen ton penkin kans?
Entäpä jos lähtökohtana: "en näe mitään syytä tehdä molempia samana treenipäivänä"?En näe mitään syytä olla tekemättä.
Tottakai voi jos ottaa normipenkkiä vaan pari sarjaa, mut jos ottaa monta sarjaa suurella volyymilla ni eipä sen jälkeen enää oikein jaksa vinopenkkiä tehdä hyvällä teholla
Ja kiitos perustelujen kanssa, miksi penkkä ja vinopenkkiä ei voi tehdä samana päivänä?
Ei tarvi perustella, meikkä vaan tekee ja hyvin tulee tulosta . Ja kyllä minä tiedän mitä minä itse teen sielä salilla ja miksi. Yhdellä punnerrusliikkellä ei saada treenattua rintalihaksia tarpeeksi. Tämä johtuu ihan 1+1 -logiikasta, en jaksa hinkata penkkiä 10x10 pienillä painoilla vaan vedän mielummin 4x8 vinopenkin "isoilla painoilla" ja 3x10 kp penan + viimeistely eristävävillä liikkeillä. Ymmärrän erittäin hyvin jos hinkkaa monta liikettä ohjelmassa jossa on jaettu kroppa moneen osaan.
Jos hinkkaat jollakin nelijakoisella vain yhden liikkeen rinnalle niin eipä tarvi miettiä miks ei tulosta synny.
Yhdellä punnerrusliikkellä ei saada treenattua rintalihaksia tarpeeksi. Tämä johtuu ihan 1+1 -logiikasta, en jaksa hinkata penkkiä 10x10 pienillä painoilla vaan vedän mielummin 4x8 vinopenkin "isoilla painoilla" ja 3x10 kp penan + viimeistely eristävävillä liikkeillä. Ymmärrän erittäin hyvin jos hinkkaa monta liikettä ohjelmassa jossa on jaettu kroppa moneen osaan.
Ai en?
Katos kun kukaan ei pelkällä vinopenkillä saa tarpeeksi irti ja kaiken lisäksi minulla on vinopenkissä 4x8 proggressio menossa, joka viikko +2,5kg ja saa olla itiootti, että alkaa maksimipainoilla proggressiota.