Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Lyödääs lukkoon tuo 7.7.

Joku mode vois muokata tota otsikkoa! Kiitos :)

Olin unohtanu omat menot 14.7. ja isukki niistä sitten tänään onneks muistutti :)

Ketäs sillon sitten pääsee paikalle? Ottakaa itsenne listasta pois, jos ette pääse..

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
Tinkaus (jos 14.7. ja yösija löytyy ja kaikki muukin natsaa)
elixandra (ainoastaan 7.7. käy, 14.7. en ole Suomessa)
Vilu (pienellä varauksella imen munaa ja otan kakkoseen)
Mr.Referee (ainoastaan 14.7., yösijaa kaivattaisiin)
Lomax (mielummin 14.7., olen jo seuraavaa sunnuntaita toivonut vapaaksi)
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö (pienellä varauksella molemmat käy, yösijaa kaivattaisiin)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7. only)
Foxy (vahva ehkä molempiin)
henki
Emmah (7.7. mieluummin, varauksella)

E. Vilu :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
7.7.

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
Tinkaus (jos 14.7. ja yösija löytyy ja kaikki muukin natsaa)
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö (yösijaa kaivattaisiin)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7. only)
henki

Jea, kesäloma alkaa edellisenä päivänä - neljä viikkoa aikaa toipua miitistä työkuntoon :rock:

7.7.

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7. only)
henki

Mää joudun passaamaan, on menoa tuolle päivälle. :)

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
Vilu (pienellä varauksella annan Sanzen imee munaa)
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7. only)
henki

Sanze :hyper:

Henki tiputti foxyn pois listalta, niin pistin listan kuosiin.
Tänks :)

Mää voin tulla pelaan sun kanssa petankia, vaikken ihan 60-vuotias ole vielä :) .
Ja mäkään en kyllä ole lavatanssi-ihmisiä eli jos paikalle tulen niin mielummin vaikka pelailen jotain ja ainahan voi painia :D
Tässä on jo pari viikkoa kuitenkin tullut oltua esim. ilman mustaa silmää... ihanan naisellista.

Ällös Foxy ja muut ei-lavatanssi-ihmiset huolehtiko, iivili opettaa suitsait perusteet (ei itekään muuta osaa) ja niillä pärjää jo pitkälle. Hidas, hidas, nopee, nopee, perus vaihtoaskeleella menee melkein kaikki muut, paitsi humppa ja jenkka. :D Pitää kaivaa M.A. Nummisen levyltäni pari jenkkaa ja harjoitella sitä vähän, on päässyt ruostumaan. Muut pitäisi mennä. Ja jos kaikki punttimimmit ihan aikuisten oikeasti pysyvät visusti poissa tanssilattialta, niin samapa se, tanssitan niitä gilfejä sitten. Mutta vakuutan, että ihan perusjuttujenkin tanssahteleminen on kivaa. Ei siinä ollenkaan huomaa niitä lavatanssikappaleiden surkeita sanoituksia, ei kerkiä kuunnella.

Valssi ja tango on ihan selkäytimessä, mutta toi foxtrot on vähän meikälle oudompi, ja siinä menee solmuun aika helposti. Muut sanoo kuitenkin, että foxtrot on helpoimpia paritansseja koskaan, eli iivilin tanssitunneilta jää varmasti jotain käteen.

Mä ainakin voin uskaltautua iivili sun kanssa tanssilattialle. Syytän sit vaan sua kaikesta, kun en osaa edes olla vietävänä. :D

Eerie, lavatansseissa on hyvä muistaa nää pari perussääntöä:
- Kaikki, mikä menee pieleen, on miehen vika, koska hän on vienyt huonosti. Eli jos nainen tallaa miehen varpaille, niin miehen vika oli sekin.
- Jos tanssi onnistuu ja tuntuu luontevalta ja hyvältä, tämä on 100% on miehen ansiota, koska hän on vienyt hyvin. :D

Moni muu asia elämässä menee tasa-arvoisemmin ja nykyaikaisemmin, mutta lavatansseissa noin. Kursseilla on perusjuttuja se, että tanssijoiden käsistä jätetään otteeseen vain yksi, miehen oikea käsi, joka on vankkana levynä naisen selässä. Lisäksi nainen sulkee silmänsä. Sitten tanssitaan ja pitäisi sujua. Siinä korostuu vieminen ja se, mikä siinä on tärkeää.

Pitää korostaa sitäkin, että mä en todellakaan ole mikään taitava tanssija. Osaan vain kohtalaisesti perusteet humpasta, valssista, tangosta, foxista ja jenkasta, siinä kaikki. Olevinaan viime syksynä tuli käytyä lattareita harjoittelemassa ja kauan sitten jenkkitansseja, mutta en muista niistä enää mitään. :(

Nostellaas vähä.. :)

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone
Viitsu
Kride
elixandra
Vilu (pienellä varauksella)
Mr.Referee (ainoastaan 14.7., yösijaa kaivattaisiin) EI PÄÄSE 7.7.?
Lomax (mielummin 14.7., olen jo seuraavaa sunnuntaita toivonut vapaaksi) MITES TOI 7.7.?
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili
Jani83
Foxy (vahva ehkä)
henki
Emmah (varauksella)

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh jos miekin sitten. Minun sukukalleuksien kokosella varauksella, eli hyyyyvin pienellä.

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone
Viitsu
Kride
elixandra
Vilu (pienellä varauksella)
Mr.Referee (ainoastaan 14.7., yösijaa kaivattaisiin) EI PÄÄSE 7.7.?
Lomax (mielummin 14.7., olen jo seuraavaa sunnuntaita toivonut vapaaksi) MITES TOI 7.7.?
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili
Jani83
Foxy (vahva ehkä)
henki
Emmah (varauksella)
Pyr0(Pikkuriikkisellä varauksella, oikein häviävän pienellä..)

Taidan kuitenkin jättäytyä tanssilavojen ulkopuolelle. Kuitenkin joku manne puukottaa kun erehdyn väärää naista kahtomaan. :D

Mites toi plan-b säävarauksen kanssa. Laivassa erittäin pienet sisätilat ja viikinsaaressakaan ei kyllä ole oikein mitään mestaa missä vois viettää aikaa, jos vettä tulee kun pyr0n perseestä?

Lorahti jo paskat housuun, hubaa! :dance:

:D

Vai Pyr0kin ois tulossa? No täytyypi kahtoa.

Sinne vaan :)

Mites toi plan-b säävarauksen kanssa. Laivassa erittäin pienet sisätilat ja viikinsaaressakaan ei kyllä ole oikein mitään mestaa missä vois viettää aikaa, jos vettä tulee kun pyr0n perseestä?

No mä oon sitä koittanu miettiä.. En oo viä keksiny mitää fiksua.. :D

Mä voisin katsastaa tätä myös. Lomalla olisin tuolloin ja paluuta pohjanmaalta -> hkiin pitäs planeerata noihin aikoihin. Kuittailen lähiaikoina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom