Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, mähän varmistin jo aikoja sitten, että siipiä en kerkiä syömään, mutta Viikinsaareen ja siitä etiäpäin aion olla messissä. Esim. Möltsylle, Mr. Refereelle tai Paletaanille järjestyy yösija, jos tarvitsee. Hätätilanteessa maks. kolme voi majoittua, mutta vain yksi niin, että on eri tilassa, kuin iso kollikissa ja pieni narttukissa (ei koodisanoja, ihan oikeasti kissoja on kaksi huushollissa, että allergiset ja kissoja vihaavat älkööt vaivautuko). Eli yhdelle voi järkätä kunnon petin kotigymilleni (itse asiassa keskelle jämerää kyykkyhäkkiä, mikäs sen sopivampaa pakkislaiselle! :D ) ja ovi kiinni, jolloin kisut ovat muualla kämpässä. Kaksi mahtuisi sitten huonommille yösijoille, eli levitettävälle sohvalle olkkariin.

Lisäksi varoitan jo etukäteen, että jos känniääliöi yhtään illan aikana tai muuten, niin ei ole asiaa mun luo. Voihan sitä alkoholia ottaa ja otan ajoittain ja tässä miitissä itekin, ei sillä, mutta olen sitä mieltä, että aikuisen ihmisen pitää juopottelunsa hallita, ihan rutiinilla ja helposti. Mulla on syyni, miksi siedän tod. huonosti semmoisia, ketkä eivät hallitse ja olen sen valinnan/päätöksen tehnyt, että omistamaani asuntoon ei enää ikinä tule kovin pitkäksi ajaksi (lue: maks. joitain minuutteja) kukaan, jolla ei pysy alkoholinkäyttö hallinnassa. Känniääliöinniksi en tietenkään laske esim. vallatonta joraamista, kovaäänistä kikatusta, hohotusta ja pöljiä juttuja. Semmoisethan ovat varsin suotavaa meininkiä, mitä itekin tod.näk. harrastan miitissä. :D Lähinnä tarkoitan aggressiivisuutta, sammumista tai lähelle sitä menevää känniä.

Mä kyllä nyt jättäydyn pois kuitenki. Ei vaan jaksa ei.

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone
Viitsu
Kride
elixandra
Vilu (pienellä varauksella)
Mr.Referee (ainoastaan 14.7., yösijaa kaivattaisiin) EI PÄÄSE 7.7.?
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö
Jylli81
iivili
Jani83
Foxy (vahva ehkä)
henki
Emmah (varauksella)
Pyr0(Pikkuriikkisellä varauksella, oikein häviävän pienellä..)

Meleko vähän porukkaa näyttää olevan tulossa. :(

Mä ilmotan sinne HOOKkii tänään tai huomenna, että n. 20hengen seurue saapuu syömää 7.7. Kello 15.00 :)
Vaihtoehto B:tä en oo millään keksiny Viikinsaaren tilalle, jos sataa. Mutta kyllähän sieltäkin niitä sisätiloja sitten löytyy tarvittaessa. Tai sitten vallataan vaan joku lähikuppila/rafla/bilissali :D jos siltä näyttää. Ehdotuksia otetaan toki vastaan.

Mä ilmotan sinne HOOKkii tänään tai huomenna, että n. 20hengen seurue saapuu syömää 7.7. Kello 15.00 :)
Vaihtoehto B:tä en oo millään keksiny Viikinsaaren tilalle, jos sataa. Mutta kyllähän sieltäkin niitä sisätiloja sitten löytyy tarvittaessa. Tai sitten vallataan vaan joku lähikuppila/rafla/bilissali :D jos siltä näyttää. Ehdotuksia otetaan toki vastaan.

Mikäs se on se pelipaikka/pubi siinä rautatieaseman vieressä? Siinä parkkihallin sisäänkäynnin vieressä. Siellä on paljon biljardipöytiä ja jotain pöytäcurlingia ja pokeripöytää ym. Ja sieltä saa kaljaa. Mites se olis?

Mikäs se on se pelipaikka/pubi siinä rautatieaseman vieressä? Siinä parkkihallin sisäänkäynnin vieressä. Siellä on paljon biljardipöytiä ja jotain pöytäcurlingia ja pokeripöytää ym. Ja sieltä saa kaljaa. Mites se olis?

No sitä mä oon itseasias muutamalle ehdottanu, joiden kaa asiasta keskustellu. Eli Galaxie-center :)

Eiköhän se oo ihan hyvä plan B. Superluotettava 10 vrk:n sääennuste lupas lauantaille 20 astetta lämmintä ja pilvee, mut ei sadetta.:hyvä:....... vielä.:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom