Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
^Vilkaisin. 14.7. näyttää olevan täyteen buukattu, mut 7. päivä on tilaa. Omppuhotellissa näyttäis olevan tilaa molempina ajankohtina. Niitten hinnat nousee heinäkuun puol välissä eli 7.7. hinta on 69 euroo per huone ja 14.7. 95,50 euroo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Vilkaisin. 14.7. näyttää olevan täyteen buukattu, mut 7. päivä on tilaa. Omppuhotellissa näyttäis olevan tilaa molempina ajankohtina. Niitten hinnat nousee heinäkuun puol välissä eli 7.7. hinta on 69 euroo per huone ja 14.7. 95,50 euroo.
Asuntomessut alkavat Tampereella 13.7 mikä aiheuttanee hotellien ruuhkautumista.

Sanze
XairaX (varovainen alustava ilmoittautuminen 7.7.)
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
Tinkaus (jos 14.7. ja yösija löytyy ja kaikki muukin natsaa)
elixandra (ainoastaan 7.7 käy, 14.7 en ole Suomessa)
Vilu (pienellä varauksella imussa)
Mr.Referee (pienellä varauksella molemmat käy, yösijaa kaivattaisiin)
Lomax (mielummin 14.7, olen jo seuraavaa sunnuntaita toivonut vapaaksi)
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö (pienellä varauksella molemmat käy, yösijaa kaivattaisiin)
Jylli81

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili, mutta en kerkee millään töistä siipiä syömään ja jos joku uskaltaa, niin yhdelle löytyy yösijakin :evil: eikun siis :joulu6:

Eli kyl Viikinsaareen ja sieltä ties minne (tarvii tsekata, olisiko Vastavirralla joku hyvä möykkäkeikka, mihinkään pintaliitoyökerhoon en tule, sori), mutta ei iltapäivällä siipiä syömään. Samat sanat siis koskien kumpaakin ehdotettua lauantaita. Ja koska kukaan muu ei kumminkaan halua lähteä möykkäkeikalle Vastavirralle, ehdotan jo etukäteen illan baariksi jotain rokkihenkistä mestaa, miten olisi Jack the Rooster? Tosin tuokaan ei oikein käy, jos haluaa jorata/tanssia. Hmm, hitto kun en enää tunne sattuneesta syystä Tampereen baareja muita, kuin omat suosikkini. Vaan niinpä se aina näissä miiteissä tuppaa menemään, että kaikille sopivaa jatkomestaa ei ikinä löydy ja toisaalta kivojen ihmisten kanssa lätiseminen paikkaa puutteita baarin viihtyvyydessä.

Suosittelen jotain mehiläistarhaajan asua päälle Viikinsaaressa. Itikoita riittää imeskelemään bodarien massiivisia pullottavia verisuonia.

Molempina ehdotettuina lauantaina on Viikinsaaressa muuten lavatanssit illalla:
http://www.hopealinja.fi/sivut/ohjelma_viikinsaari.htm

Ite aion pistää jalalla koriasti. Jos paikalle tulevat punttimimmit eivät osaa tanssia, ei haittaa, koska jos naisen(kaan) tanssi ei suju, on se miehen vika, on vienyt huonosti ja lisäksi paikalla on kumminkin hottisgilfejä, joita voi viedä humpalle tarvittaessa. :D

Jumalauta. Ja just kun oli yliopiston ensimmäinen vuosi, kun en käynyt paritanssikurssia, niin taidoille olisi käyttöä.

iivili: muuten aika raa'asti rajasit kyllä nyt paikat :D Roosterista on niin kauan aikaa itsellä, että kaippa siellä voisi käydä virkistämässä muistia. Ruma on vissiin mennyt enemmän tuohon "pintaliinto"-suuntaan? Inferno sen sijaan on ollut joka kerta sellaista tuubaa, että jos se vielä on pystyssä, niin siellä ei kaikki välttämättä viihdy.

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7 only)

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7 only)
Foxy (vahva Ehkä molempiin)

Alustavasti voisin olla mukana, jompana kumpana vkonloppuna suunnittelen kyllä varustetäydennyksen hakureissua T:rettä etelämmäksi.
Varmistuu kun tiedän että ei iske työnakkeja kumpaankaan ja mitkä päivät olen liikekannalla.

Joo, täältä on mennyt harmittavan monta hyvää hevi- tai rokkibaaria nurin muutamassa vuodessa. Sputnik, Hellä, Rusty Angel ja ja Inferno ainakin, liekö pari kälysempää muutakin.

Mutta siis en minä ole mikään tyranni baarivalinnan suhteen. Kai baarin suhteen demokratia on kumminkin ainoa vaihtoehto, että kuulostellaan ja keskustellaan, että minkä tyylinen ite ketäkin miellyttäisi ja sitten Tamperetta paremmin tuntevat kertovat vaihtoehdot ja mikä niistä on ankia pintaliitomesta, jonne on kauhia jono, mikä taas olisi leppoisa pystybaari jne. Ylä Ale voisi olla jokeri muuten, on ihan hyvää rokkia yleensä, mutta onhan se törkeän täynnä/ahdas.

iivili: muuten aika raa'asti rajasit kyllä nyt paikat :D Roosterista on niin kauan aikaa itsellä, että kaippa siellä voisi käydä virkistämässä muistia. Ruma on vissiin mennyt enemmän tuohon "pintaliinto"-suuntaan? Inferno sen sijaan on ollut joka kerta sellaista tuubaa, että jos se vielä on pystyssä, niin siellä ei kaikki välttämättä viihdy.

Mutta eikö se ole vain kännistä kiinni? Jos tarpeeksi pärskii pöntössä, niin haittaako se miten liukuu ja missä liitää? :D

Mutta eikö se ole vain kännistä kiinni? Jos tarpeeksi pärskii pöntössä, niin haittaako se miten liukuu ja missä liitää? :D

Nojuu, noista luetelluista kaikki on mennyt aiemmin, mutta voi luoja tuota Infernoa. Se olisi varmaan siedettävä vasta kun on paavikännit (kaksi taluttaa, yksi tulkkaa), eikä sillon pääse sisään. Ekan kerran kun kävin, niin siellä yläkerrassa taidettiin uhrata karitsaa Saatanalle, oli ainakin sellaiset ääniefektit.

Hyvin on porukkaa ilmottautunu päivän aikana.. :) vois vaikka vklopun jälkeen lyödä päivän lukkoon, ni pääsee kunnolla sitte järkkään. Jonkunlaisen varasuunnitelman vois myös miettiä jos tuleeki kaatamalla vettä ;)

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
SEAGRAM (selvinnee pian)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7 only)
henki (7.7 ehkä, 14.7 suuremmalla varmuudella)

Nussin sut halvaantuneeks jatkojen jatkoilla.

Et onnistu, mulla on liian löysä persereikä.

Edit. Kai mä voisin melko varmaksi ilmoittautua kumpaankin päivään. Isäukko tulossa Suomeen just 6.7., mutta ei sen kanssa voi vetää keittoa montaa päivää. Viimeksi kun vedettiin muusit niin siltä murtui pari kylkiluuta ja multa venähti käsi.

Et onnistu, mulla on liian löysä persereikä.

Edit. Kai mä voisin melko varmaksi ilmoittautua kumpaankin päivään. Isäukko tulossa Suomeen just 6.7., mutta ei sen kanssa voi vetää keittoa montaa päivää. Viimeksi kun vedettiin muusit niin siltä murtui pari kylkiluuta ja multa venähti käsi.
Hyvä meininki :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom