Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Roosteri o iha jees jatkopaikka, paitti jos joudun sinne illaks...sit en huoli ketää teistä ;)
Mä saattasin jonku pystyä majottaan, pariki jos joku uskaltaa viereen asti. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon varmaan ainoa porukasta, joka ei voi sietää rokkia/raskampaa musiikkia? :D Ei se mitään, mä varaan korvatulpat mukaan tai vaihtoehtoisesti juon niin paljon, että kuulo menee.

Mä oon varmaan ainoa porukasta, joka ei voi sietää rokkia/raskampaa musiikkia? :D Ei se mitään, mä varaan korvatulpat mukaan tai vaihtoehtoisesti juon niin paljon, että kuulo menee.

Konemusiikkimiehiä minäkin oon, eikä tuo raskaampi uppoa kuin nostalgiabiisien verran, mutta ainahan tuota nyt yhden illan verran sietää.

Sanze
XairaX (varovainen alustava ilmoittautuminen 7.7.)
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
Tinkaus (jos 14.7. ja yösija löytyy ja kaikki muukin natsaa)
elixandra (ainoastaan 7.7 käy, 14.7 en ole Suomessa)
Vilu (pienellä varauksella imussa)
Mr.Referee (ainoastaan 14.7, yösijaa kaivattaisiin)
Lomax (mielummin 14.7, olen jo seuraavaa sunnuntaita toivonut vapaaksi)
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö (pienellä varauksella molemmat käy, yösijaa kaivattaisiin)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7 only)
henki (7.7 ehkä, 14.7 suuremmalla varmuudella)

7.7 ei käy.. tarvii varmaan kummisedän olla paikalla kastetilaisuudessa?? :D

Gemstone, ne korvatulpat on muutenkin ihan kätevät, et sitten kuule niitä kaikkia kännistenmiesten lässytyksiä sun korvaan :D

EDIT: Viitsu, mää varaan yhden paikan.. jos pääsen tuleen

Mites nää:
- Gloria? Eikös tämä pitäisi olla iso ja vähän niinku yleisbaari, että yrittää tarjota kaikille jotain? Ite en ole käynyt muuten, kuin Glorian alakerran pubissa parilla, ns. yökerhotiloista ja musasta jne. en tiedä mitään.
- Hullu Poro? Yrittääkös tääkin olla ns. iso ja suosittu yleisbaari/yökerho? Itellä ei ole mitään kokemusta, en ole ikinä käynyt.

Entä Glorian ja Hullun Poron ikärajat, sisäänpääsymaksut, ruuhkaisuus ja jonot (olen perkeleen allerginen baariin jonottamiselle, niukin naukin siedän 15min, hyvässä seurassa ehkä muutaman minsan pitempään)? Gemstone, Jack the Roosterissa musa on yleensä ihan perusrokkia, tyyliin Bon Jovi, Mötley Crue, AC/DC jne., ei sen raskaampaa. Vastavirralla ja Dog's Homessa voi sitten olla ihan ankaraa kuolometallia tai grindcorepauketta, namnam. :rock: ...mutta ymmärrän täysin hyvin, että semmoinen ei sovi tämän miitin kevyeen ja rentoon yleisbilemeininkiin ja sopeudun sujuvasti, kuin kala veteen, kunhan ei tarvitse mennä mihinkään listahittejä ja paskaa hiphoppia ja muovilorttoja ja dorkia hopparin näköisiä tai guidon näköisiä teinejä vilisevään sedulaan.

Maksimissaan voin majoittaa jopa kolme, mutta silleen kunnolla ja hyvin vain yhden. Yksi voisi nukkua patjalla erossa kissoista kotigymin lattialla, kahden pitäisi nukkua vanhan ja huonon levitettävän sohvan päällä. Että jospa sitten edelleen ilmoitan majoittavani maksimissaan yhden.

Gloriaan on ikäraja muistaakseni 22, en tiedä onko se ongelma tälle porukalle. Ihan hyvä paikka, ei mun ainakaan ole yleensä tarvinnut ainakaan kovin kauaa jonottaa.

Hullusta Porosta en ole ihan varma, oon pari kertaa jossain siellä nurkassa ollut litkimässä kaljaa, mutta ainakin siellä koskikeskuksen ala-aulassa on pirusti guidoja. Ne saattaa kyllä osa mennä niihin muihin baareihin mitä siinä yhteydessä on.

Rooster olisi ihan varteenotettava.

Sitten olisi Ilona. Meneekö se sitten liian yökerhomaiseksi? Mun mielestä vähän samantyyppinen ku Gloria.

Hullusta Porosta en ole ihan varma, oon pari kertaa jossain siellä nurkassa ollut litkimässä kaljaa, mutta ainakin siellä koskikeskuksen ala-aulassa on pirusti guidoja. Ne saattaa kyllä osa mennä niihin muihin baareihin mitä siinä yhteydessä on.

---

Sitten olisi Ilona. Meneekö se sitten liian yökerhomaiseksi? Mun mielestä vähän samantyyppinen ku Gloria.

Hullussa Porossa ja Ilonassa on K24, eli minä en virallisesti pääse sisään. Joskus on pitänyt puhua itseni sisään, mutta lähtökohtaisesti tosiaan turhan korkea ikäraja.

Terveisin Loppuvuodesta syntynyt

EDIT: Gloriassa on tosiaan lauantaisin K22 pikaisen googlettamisen perusteella.

Jaha, Hullu Poro pitänee jättää pois valikoimasta sitten. Gloria, Ilona ja Jack the Rooster lienevät siis tällä hetkellä vahvimmat vaihtoehdot.

Sanze
XairaX (varovainen alustava ilmoittautuminen 7.7.)
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone (ääni 7.7.)
Viitsu
Kride
Tinkaus (jos 14.7. ja yösija löytyy ja kaikki muukin natsaa)
elixandra (ainoastaan 7.7. käy, 14.7. en ole Suomessa)
Vilu (pienellä varauksella imussa)
Mr.Referee (ainoastaan 14.7., yösijaa kaivattaisiin)
Lomax (mielummin 14.7., olen jo seuraavaa sunnuntaita toivonut vapaaksi)
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö (pienellä varauksella molemmat käy, yösijaa kaivattaisiin)
Jylli81
iivili
Jani83 (7.7. only)
henki (7.7. ehkä, 14.7. suuremmalla varmuudella)
Emmah (7.7. mieluummin, varauksella)

-

Kuulostaa sen verran mielenkiintoiselta alkusäädöltä baarin arpomisineen, että voisin yrittää lomalla päästä paikalle, jos vielä pari muuttujaa saan napsumaan paikoilleen :dance2: . Ääni tuolle 7.7., koska sit ois yösijakin tuolta hostellista. Itteekään ei oikein noi yökerhot tyyliin Ilona nappaa, mieluummin sitä iltaa viettää jossain, missä kuuleekin jotain. Roosteri kuulostais hyvältä, mutta kesällä kannattanee mennä fiilispohjalla ja mahdollisia jonoja vältellen.

Juu Roosteri sopii istuskeluu kyllä vaikkei raskaasta musasta pitäskää.. Aika usein siä on joku livebändi esiintymäs. Liput kyllä makso viimeks ainakin sen 8€ kun kävin... mutta seki riippuu ihan päivästä. Hirveän iso mestahan tuo ei kyllä ole, ellei oteta terassia mukaan pinta-alaan :D

..Unohdetaan nuo K-24 paikat, kuten Ilona ja HulluPoro. Gloria on vielä listalla. Kai me ollaa kohta jossai Kaijakassa laulamassa karaokee (lue: katsomassa strippareita) :D

Kai me ollaa kohta jossai Kaijakassa laulamassa karaokee (lue: katsomassa strippareita) :D
Onks tää ny sit se korvaava aktiviteetti Viikinsaarelle, jos sataa? :D

Lavatanssit :face:

Taidan tulla jollain soutuveneellä paikalle, niin pääsee lähteen sieltä vittuun kun alkaa ensimmäinen säkeistö Kari Tapioo soimaan ja 50 paria lakerikenkiä valtaa lavan.

Ihan mihin muuhun aktiviteettiin tahansa vastaus on kyllä. Mutta lavatanssit.. voi vittujen kevät. Meen mieluummin vaikka heittään paikallisten 60vuotiaiden feministikerholaisten kanssa petankia.

Oijoi. Mä muistan tän sit kun oot jatkojen jatkoilla sammunut perse pystyssä-asentoon.

Mut joo, eipä muakaan lavatanssit paljon nappaa kun en osaa tanssia. Ja kaikki tommonen touhu on aina pois kaljanjuonnista.

Juu Roosteri sopii istuskeluu kyllä vaikkei raskaasta musasta pitäskää.. Aika usein siä on joku livebändi esiintymäs. Liput kyllä makso viimeks ainakin sen 8€ kun kävin... mutta seki riippuu ihan päivästä. Hirveän iso mestahan tuo ei kyllä ole, ellei oteta terassia mukaan pinta-alaan :D

Jatkopaikoista mun ääneni menee Roosterille, siellä sentään soitetaan kuunneltavaa musiikkia. Vaikkakin Mötikät, AC/DC ja Bon Jovi ei kovinkaan raskasta kamaa IMO ole. Ainakin jos vertaa sianteurastus- ja mörrimöykkyosaston humppaorkestereihin :D

Vähintään reilu 3 viikkoa, niin ehditään me vielä tuosta baarista jutella, puhumattakaan vaihtaa mielipidettä pari kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom