Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon varmaan ainoa porukasta, joka ei voi sietää rokkia/raskampaa musiikkia? :D Ei se mitään, mä varaan korvatulpat mukaan tai vaihtoehtoisesti juon niin paljon, että kuulo menee.
Hullusta Porosta en ole ihan varma, oon pari kertaa jossain siellä nurkassa ollut litkimässä kaljaa, mutta ainakin siellä koskikeskuksen ala-aulassa on pirusti guidoja. Ne saattaa kyllä osa mennä niihin muihin baareihin mitä siinä yhteydessä on.
---
Sitten olisi Ilona. Meneekö se sitten liian yökerhomaiseksi? Mun mielestä vähän samantyyppinen ku Gloria.
Onks tää ny sit se korvaava aktiviteetti Viikinsaarelle, jos sataa? :DKai me ollaa kohta jossai Kaijakassa laulamassa karaokee (lue: katsomassa strippareita) :D
Lavatanssit :face:
Saanko luvan?
Ihan mihin muuhun aktiviteettiin tahansa vastaus on kyllä. Mutta lavatanssit.. voi vittujen kevät. Meen mieluummin vaikka heittään paikallisten 60vuotiaiden feministikerholaisten kanssa petankia.
Juu Roosteri sopii istuskeluu kyllä vaikkei raskaasta musasta pitäskää.. Aika usein siä on joku livebändi esiintymäs. Liput kyllä makso viimeks ainakin sen 8€ kun kävin... mutta seki riippuu ihan päivästä. Hirveän iso mestahan tuo ei kyllä ole, ellei oteta terassia mukaan pinta-alaan :D