Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla meni reeni kyllä yllättävän hyvin..aloin harjottelee MaVeekin :D Hikoilin kyllä enemmän kun IKINÄ, mutta laitan sen ilmaston piikkiin :D heh.

Porukkaa ilmeisesti menossa sitte Tammerfesteillekki.. Minimiittiä heti perään :D
Oli kyllä tosiaan aika kuumankostea ilmasto CTK:lla ja jo ihan ulkona(lähinnä kostea) mennessäkin, vaikka en ollut mihinkään talvitamineisiin pukeutunutkaan. Oli kunnon hiki jo vaatteita vaihtaessa, saati sitten, kun alkoi treenata. Ei tarvinnut edes harkita käyvänsä salilla suihkussa, kun se jälkihiki olisi iskenyt jo suihkun jälkeen itseään pyyhkeeseen kuivaillessa. Enkä kyllä olisi ehtinytkään enää salilla suihkuun, kun piti antaa treenin lopussa vähän ekstrarakkautta takaolkapäille.
Ei kerrota Mölliskölle, että olen tehnyt tuota jo muutenkin viimeisen kuukauden ajan ;).

Jäi tuonne toiseen ketjuun kuittaamatta, mutta tosiaan varmaan minut saa aika pienellä houkuttelulla mukaan tuonne Tammerfesteihin, kunhan on vaan hyvää seuraa, joten ilmoittele, kun olet menossa.

Jos on jotain porukkaa (Sanze, Jylli, ym....) Tammerfestejä kattomassa perjantaina ja lauantaina niin voisin lyöttäytyä mukaan ainakin joksikin aikaa. Ihan selvinpäin tällä kertaa, kun on lauantaina päivällä edustustilaisuus.
Sama juttu henkillekin, viskaan sinulle vielä numeroni privassa, kun minulle ei sinun numeroasi vielä ollutkaan.

Joo, piti sanoman, että pussikaljalinjassa ei ole mitään vikaa. Korkeintaan tuntee itsensä vanhaksi, kun muut ympärillä on 15-17v.

Oli kyllä tosiaan aika kuumankostea ilmasto CTK:lla ja jo ihan ulkona(lähinnä kostea) mennessäkin, vaikka en ollut mihinkään talvitamineisiin pukeutunutkaan. Oli kunnon hiki jo vaatteita vaihtaessa, saati sitten, kun alkoi treenata. Ei tarvinnut edes harkita käyvänsä salilla suihkussa, kun se jälkihiki olisi iskenyt jo suihkun jälkeen itseään pyyhkeeseen kuivaillessa. Enkä kyllä olisi ehtinytkään enää salilla suihkuun, kun piti antaa treenin lopussa vähän ekstrarakkautta takaolkapäille.
Ei kerrota Mölliskölle, että olen tehnyt tuota jo muutenkin viimeisen kuukauden ajan ;).

Jäi tuonne toiseen ketjuun kuittaamatta, mutta tosiaan varmaan minut saa aika pienellä houkuttelulla mukaan tuonne Tammerfesteihin, kunhan on vaan hyvää seuraa, joten ilmoittele, kun olet menossa.

Joo siis siä oli kyllä ihan mahottoman kostee ilmasto :D no lähtipähä vklopun myrkkyjä varmasti pois kehosta, heh :D

Ollaaha yhteyksissä aikasintaa keskiviikkona ni mennää vähä kattoo mitä porukkaa festit on tänä vuonna syöny :)

Joo, piti sanoman, että pussikaljalinjassa ei ole mitään vikaa. Korkeintaan tuntee itsensä vanhaksi, kun muut ympärillä on 15-17v.

No se ny oli heitto jos ei vaikka välttämättä halua ees millekkää varsinaiselle keikalle.. ja justha mä mainostin, ettei ees tee alkoholia mieli (vielä) :D Säkö et meinaa olleskaa festeilee vaa messuilee? :D

No se ny oli heitto jos ei vaikka välttämättä halua ees millekkää varsinaiselle keikalle.. ja justha mä mainostin, ettei ees tee alkoholia mieli (vielä) :D Säkö et meinaa olleskaa festeilee vaa messuilee? :D

No jos te nyt jonkun minimiitin pistätte pystyyn, niin voin tulla pyörähtämään. Huokailin tuossa, että pitkästä aikaa vapaa viikonloppu, mutta tuskin sitä himassakaan jaksaa viettää. En ole muuten 17 vuoden aikana käynyt kertaakaan edes Tammerfestissä. Olen ihan helvetin huono tamperelainen, onneksi sentään tuo Viikinsaari on nyt kuitattu.

EDIT: Jaa meettekin jo ke. Minähän treenaan arkisin, perkele.

Ite olin tänään jo menossa salille. Rauhassa käveleskelin kaupan kautta - ajatuksena napata kanat, kasvikset, raejuustot yms matkaan, mutta heti vihanneshyllyllä tulin järkiini. Nappasin mikrolätyt, jäätelöt + colat pussiin ja kävelin pokkana takasin kotiin. Huomenna uusi yritys.

ps. Tänään oli eka (virallinen) lomapäivä ja en oo etes ollu vielä kertaakaan päissään?!1 Hyppään huomenna Onnibussiin ja oottelen teitä siellä Tammerfestin edessä. Tai takana.

No jos te nyt jonkun minimiitin pistätte pystyyn, niin voin tulla pyörähtämään. Huokailin tuossa, että pitkästä aikaa vapaa viikonloppu, mutta tuskin sitä himassakaan jaksaa viettää. En ole muuten 17 vuoden aikana käynyt kertaakaan edes Tammerfestissä. Olen ihan helvetin huono tamperelainen, onneksi sentään tuo Viikinsaari on nyt kuitattu.

EDIT: Jaa meettekin jo ke. Minähän treenaan arkisin, perkele.

Ei olla puhuttu pvästä mitää..laitoin, että aikasintaan keskiviikkona ollaa yhteyksissä ku festit alkaa.. :D joten nou hätä.. ;)

pidetää joku spessumiitti karsinassa. minä, mölliskö, henki ja seagram. Olis varmaan vitun kova meininki!

Joo. Veikkaan että ite paskoisin ekana housuun, Vilu pääsis ekana paneen, Mölliskö haastais ekana riitaa ja Seagram ei pääsis lainkaan sisään.

Joo. Veikkaan että ite paskoisin ekana housuun, Vilu pääsis ekana paneen, Mölliskö haastais ekana riitaa ja Seagram ei pääsis lainkaan sisään.

Kaikkihan noista tapahtuikin jo lauantaina, paitsi tietty toi allekirjottaneen väite :D

Terve mansenväki! Täytyy pitäytyä täällä foorumilla enemmän jos sitä seuraavaan miittiin tulis itekkin mukaan ku vielä kylillä asun. Oon lueskellu foorumia pitkään mutten tätä Mansen miittiä jostain syystä ole huomannu ja muutenkaan kirjotellu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom