Viikingin voimaopas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vuori
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä mieltä olette kirjasta tony halmeen kirjoittamasta viikingin voimaoppaasta?
must se on ihan asiallinen. perustuu halmeen omiin treeni
kokemuksiin...

Ei noissa uusissa bodauskirjoissa paljoa uutta ole mutta aloitteleville Halme antaa ison miehen perusteet ja asenteet eikä se ole mielestäni lainkaan paha asia.Kuka nyt jaksaa aina kurkkia minkä näköinen se paska ,on aika perusteellisesti lukenut kirjan.
Osittain hauskaa luettavaa.Levossa kiva lukea.En muuten omista vaan lainasin kirjastosta.

Jaa, selkeä se kirja ainakin on. Ehkä olisin kaivannut vähän täsmällisempiäkin selityksiä liikkeiden vaikutuksista yms.

Kokeilin kuitenkin, ja kasvatin hauista Tonyn ohjeilla pari senttiä puolessa vuodessa (OK; olen aloittelija, joten mikä tahansa olisi ehkä toiminut).

Mutta mitä ukkoon muuten tulee, kylläpä on äijältä uskottavuus rapissut viimeaikoina...vaikka kukapa sitä tuollaiseksi kaapiksi kasvaa au naturel?

Originally posted by Akikonomu
Jaa, selkeä se kirja ainakin on. Ehkä olisin kaivannut vähän täsmällisempiäkin selityksiä liikkeiden vaikutuksista yms.

Kokeilin kuitenkin, ja kasvatin hauista Tonyn ohjeilla pari senttiä puolessa vuodessa (OK; olen aloittelija, joten mikä tahansa olisi ehkä toiminut).

?

Minäpä kasvatin hauista 5cm 3 kuukaudessa... :D
muuten ihan hyvä kirja mutta mun mielestä ihan liikaa sarjoja suositteli tekemään....

Mä ostin sen poikakaverille viime jouluna lahjaks, ja täytyy sanoo, et luin sen kannesta kanteen ensin ite ennen paketoimista :D

Nyt oon päässy mukavasti reenaamisen alkuun ja tilasinki juuri Taluksen kirjan, jos siitä sais vähä lisää ideoita :thumbs:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Janne 321, mä kärsin syvästä hauiskauteudesta!!!!

Just noi 5 cm mä ainakin vielä haluan!!!!!

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Vuori
Mitä mieltä olette kirjasta tony halmeen kirjoittamasta viikingin voimaoppaasta?
must se on ihan asiallinen. perustuu halmeen omiin treeni
kokemuksiin...

ei loppupeliin mikään hyvä kirja mutta oli se kiva kerran lukea läpi ja kattoa miten äijä on kehittynyt:rolleyes:. Ruoka osuudet ovat asialliset.
Suosittelen massaa! voimaa! kirjan ostamista tai lainaamista, asiaa on kirjan koosta huolimatta pirusti.

Re: Re: Viikingin voimaopas?

Originally posted by makew
ei loppupeliin mikään hyvä kirja mutta oli se kiva kerran lukea läpi ja kattoa miten äijä on kehittynyt:rolleyes:. Ruoka osuudet ovat asialliset.
Suosittelen massaa! voimaa! kirjan ostamista tai lainaamista, asiaa on kirjan koosta huolimatta pirusti.

Olisko jotain osotetta mistä vois tilata ton massaa voimaa kirjan? moni on sitä hehkuttanu. ja kukaan ei oo puhunut paskaa siitä. eli lukemisen arvoinen...

Re: Re: Re: Viikingin voimaopas?

Originally posted by janne321
Olisko jotain osotetta mistä vois tilata ton massaa voimaa kirjan? moni on sitä hehkuttanu. ja kukaan ei oo puhunut paskaa siitä. eli lukemisen arvoinen...

ite ostin kirjan ihan suomalaisesta kirjakaupasta, tosin joutui tilaamaan.

mutta wrangelta saa myös

Todellakin voimaopas, minusta Halme ei tiedä mitään bodauksesta.

Tosin ne sen ruokavinkit on aika hyviä :D

En oo Halmeen voimaopasta lukenut...vielä...mutta minäkin suosittelen sitä Massaa! Voimaa! kirjaa...siinä on hyvää juttua, eikä se maailman kalleinkaan ole!!

Jaa; ainakin paikallisessa Akateemisessa tuo Massaa!Voimaa! on hyllyssä. 20 e. Pitänee ostaa, jos se kerran on niin hyvä?

Saisikohan sen kirjan ohjeilla vähän lihaa luiden päälle ja läskien alle?:nolo:

Jaa; ainakin paikallisessa Akateemisessa tuo Massaa!Voimaa! on hyllyssä. 20 e. Pitänee ostaa, jos se kerran on niin hyvä?

Saisikohan sen kirjan ohjeilla vähän lihaa luiden päälle ja läskien alle?

MASSAA VOIMAA kirja on mun mielestä tosi hyvä kirja ja sisältää päteviä neuvoja.
Ei ehkä kuulu aiheeseen mut tietääkö kukaan mitkä on Halmen maximitulokset esim. hauiskäännössä sun muussa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom