Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Vuori
Mitä mieltä olette kirjasta tony halmeen kirjoittamasta viikingin voimaoppaasta?
must se on ihan asiallinen. perustuu halmeen omiin treeni
kokemuksiin...
Originally posted by gynecomastia
Mitä vittua sä kyttäät? Oonko mä kussut sun muroihin vai?
http://koti.mbnet.fi/rsturbo/Donald.jpg
HAHHAAAA!!!!!!!! Vittu toi kuva on loistava, repesin täysin!!!:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Originally posted by Akikonomu
Jaa, selkeä se kirja ainakin on. Ehkä olisin kaivannut vähän täsmällisempiäkin selityksiä liikkeiden vaikutuksista yms.
Kokeilin kuitenkin, ja kasvatin hauista Tonyn ohjeilla pari senttiä puolessa vuodessa (OK; olen aloittelija, joten mikä tahansa olisi ehkä toiminut).
?
:wanha: ku taivas...Originally posted by Nike_Air
Ihan huippu :lol2:
Originally posted by Akikonomu
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
Janne 321, mä kärsin syvästä hauiskauteudesta!!!!
Originally posted by Vuori
Mitä mieltä olette kirjasta tony halmeen kirjoittamasta viikingin voimaoppaasta?
must se on ihan asiallinen. perustuu halmeen omiin treeni
kokemuksiin...
Originally posted by makew
ei loppupeliin mikään hyvä kirja mutta oli se kiva kerran lukea läpi ja kattoa miten äijä on kehittynyt. Ruoka osuudet ovat asialliset.
Suosittelen massaa! voimaa! kirjan ostamista tai lainaamista, asiaa on kirjan koosta huolimatta pirusti.
Originally posted by janne321
Olisko jotain osotetta mistä vois tilata ton massaa voimaa kirjan? moni on sitä hehkuttanu. ja kukaan ei oo puhunut paskaa siitä. eli lukemisen arvoinen...