Viikingin voimaopas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vuori
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä mieltä olette kirjasta tony halmeen kirjoittamasta viikingin voimaoppaasta?
must se on ihan asiallinen. perustuu halmeen omiin treeni
kokemuksiin...

Ei noissa uusissa bodauskirjoissa paljoa uutta ole mutta aloitteleville Halme antaa ison miehen perusteet ja asenteet eikä se ole mielestäni lainkaan paha asia.Kuka nyt jaksaa aina kurkkia minkä näköinen se paska ,on aika perusteellisesti lukenut kirjan.
Osittain hauskaa luettavaa.Levossa kiva lukea.En muuten omista vaan lainasin kirjastosta.

Jaa, selkeä se kirja ainakin on. Ehkä olisin kaivannut vähän täsmällisempiäkin selityksiä liikkeiden vaikutuksista yms.

Kokeilin kuitenkin, ja kasvatin hauista Tonyn ohjeilla pari senttiä puolessa vuodessa (OK; olen aloittelija, joten mikä tahansa olisi ehkä toiminut).

Mutta mitä ukkoon muuten tulee, kylläpä on äijältä uskottavuus rapissut viimeaikoina...vaikka kukapa sitä tuollaiseksi kaapiksi kasvaa au naturel?

Originally posted by Akikonomu
Jaa, selkeä se kirja ainakin on. Ehkä olisin kaivannut vähän täsmällisempiäkin selityksiä liikkeiden vaikutuksista yms.

Kokeilin kuitenkin, ja kasvatin hauista Tonyn ohjeilla pari senttiä puolessa vuodessa (OK; olen aloittelija, joten mikä tahansa olisi ehkä toiminut).

?

Minäpä kasvatin hauista 5cm 3 kuukaudessa... :D
muuten ihan hyvä kirja mutta mun mielestä ihan liikaa sarjoja suositteli tekemään....

Mä ostin sen poikakaverille viime jouluna lahjaks, ja täytyy sanoo, et luin sen kannesta kanteen ensin ite ennen paketoimista :D

Nyt oon päässy mukavasti reenaamisen alkuun ja tilasinki juuri Taluksen kirjan, jos siitä sais vähä lisää ideoita :thumbs:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Janne 321, mä kärsin syvästä hauiskauteudesta!!!!

Just noi 5 cm mä ainakin vielä haluan!!!!!

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%