Viikingin voimaopas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vuori
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ite oon lukenu kyseisen opuksen ja kaikki muutki halmeen teokset. Voimaoppaassa perustietoa alottelijoille, ei sen kummempaa.
Täällä joku sano, ettei Halme tiedä mitää bodauksesta - jos sen puheita on yhtää uskominen, nii kirjassa se väittää voittaneensa jonku kehonrakennuskisan nuorena.

Itse tullut aikoinaan kirjastosta lainattua ja luettua, muistikuvia ei oo kyllä tällä hetkellä nii enää :D Mut tulipas bongattua kyseinen kirja kirpputorilta ihan hyvässä kunnossa oleva 5 eurol, niin pitihän se ostaa kirjahyllyyn.

Ite oon lukenu kyseisen opuksen ja kaikki muutki halmeen teokset. Voimaoppaassa perustietoa alottelijoille, ei sen kummempaa.
Täällä joku sano, ettei Halme tiedä mitää bodauksesta - jos sen puheita on yhtää uskominen, nii kirjassa se väittää voittaneensa jonku kehonrakennuskisan nuorena.
:david:

"Halmeella on 17-vuotiaiden kehonrakennuksen SM-hopeaa"
Lähde on kyllä niinkin hyvä kuin wikipedia.

Jooh, tulihan sitä itekkin alotettua ton kirjan opeilla.. Noh, sarjapainot ja voimatasot nous kyllä silmissä mut ylikunto tuli ihan yhtä nopeesti :D

Ei siinä ylikunto paljon paina jos vähän enempi väsyttää. Ylikunnosta paraneminen vie todellakin aikaa. Ylirasitustila sitten erikseen, mutta searchilla etsivä löytää.:D

Halmeelta on itsellenikin tarttunut jotain kouraan (ei tosin lihasta) :D

Oliko tuo opus vai sen muistelmateokset, mutta jossain se koiranruoka mainittiin ja sitä on tullut vedettyä kymmeniä ellei satoja kertoja, eli desi kaurahiutaleita, purkki tunaa ja omenasosetta. Ai perkele kun on yllättävän hyvää ja menee alas todella näppärästi.

Ite oon ton voimaoppaan lukennu. Olihan siinä joitain ihan hyviä juttuja, mutta oli ihan pirun lyhyt kirja. Tais mennä joku 1,5h kun olin sen lukennu kannesta kanteen.

En kyllä tajua mitenkä suurinosa aloittelijoista väittää, että ylikunto on iskenyt?
No jokanen alottelija on kyllä ton kirjan opeilla ylikunnossa jos täysin ton mukaan mennään. Itellä meni melkein kolme tuntia tehdessä kaikki sarjat tolla alotusohjelmalla ja seuraavassa olis pitäny vielä ottaa apuliike jokaseen. Onneks salin ukot tuli hätiin ku ihmettelivät ku teen kyykyn, penkin ja vedon samana päivänä ja neljästi viikkoon :D

MASSAA VOIMAA kirja on mun mielestä tosi hyvä kirja ja sisältää päteviä neuvoja.
Ei ehkä kuulu aiheeseen mut tietääkö kukaan mitkä on Halmen maximitulokset esim. hauiskäännössä sun muussa....

Halmehan väitti jossain sen kirjassa tehneensä 130kg hauiskääntöä...en sitten tiedä kuinka monta toistoa, mutta vahvasti epäilen.

Ja tais juurikin tossa voimaoppaassa sanoa, että oli 17v tehny hauiskääntöä 60kg ihan muutaman kk salikäynnin jälkee, mikä on jo sekin tosi kova, mutta ihan uskottava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halmehan väitti jossain sen kirjassa tehneensä 130kg hauiskääntöä...en sitten tiedä kuinka monta toistoa, mutta vahvasti epäilen.

Ja tais juurikin tossa voimaoppaassa sanoa, että oli 17v tehny hauiskääntöä 60kg ihan muutaman kk salikäynnin jälkee, mikä on jo sekin tosi kova, mutta ihan uskottava.

Cheat curlina 130kg ei ole edes paha niinkin isolle kaverille kuin Halme, jos hän vaikka painoi jotain 140kg. Yläkropalla sillon hyvin sitä rautaa pääsee liikuttamaan.

Voi olla että on ottanut 130k, olis kiva tietää kuinka paljon siin mahtoi olla vippiä, varmaan muistutti enemmän rinnallevetoa kuin hauiskääntöä.
Paha sanoa sen enempää kun ei oo kuvaa/videoo.

Samalla salilla jolla treenailen käy mies, joka treenaili Halmeen kanssa sillo ku se oli nuori. Sano, että se oli mun ikäsenä (19) mua paljon pienemmässä kunnossa. Paino Halmeella pyöri sillon siinä 75kg paikkeilla. Vähä kyllä epäilen tota 60kg hauiskääntöä, tai saahan sen jos selän oikeen mutkalle vääntää.

Samalla salilla jolla treenailen käy mies, joka treenaili Halmeen kanssa sillo ku se oli nuori. Sano, että se oli mun ikäsenä (19) mua paljon pienemmässä kunnossa. Paino Halmeella pyöri sillon siinä 75kg paikkeilla. Vähä kyllä epäilen tota 60kg hauiskääntöä, tai saahan sen jos selän oikeen mutkalle vääntää.

Mikä ihme nyt tollasissa painoissa on? Esimerkkinä mä olin naru nuorena ja enkä treenannu ollenkaan puntteja vaan punnerruksia ja leukoja ja kun olin 8 luokalla reksi tuli pyytää koulun salille vetää leukaa lisäpainoilla ja vedin 50kgx1 ja kun rupesin treenaa ni hyvin pian vedin sarjaa 60kg hauista ilman mitään rinnalle veto tyyliä.Ei kannata verrata toisten kehonpainoja itteensä sil voi olla eroja muualla.

Kyllähän se tossa kirjassa painoi muistaakseni 19v:nä 90 kiloa ja kuvakin on ihan missä 60 kg taitaa käännössä olla. Hauiksen koosta päätellen ei mikään ihmekkään.

No kyllähän oon joskus Halmen kirjat lukenu ja niis on kuvia Halmesta ja kyllä uskon et se saa 130kg hauiskääntöö koska se on ollu laiha pienenä ja alkanu nostelee nuorena painoja koko ajan eli voi se mun mielestä hyvinkin saada.

No kyllähän oon joskus Halmen kirjat lukenu ja niis on kuvia Halmesta ja kyllä uskon et se saa 130kg hauiskääntöö koska se on ollu laiha pienenä ja alkanu nostelee nuorena painoja koko ajan eli voi se mun mielestä hyvinkin saada.
Mitähän se vaikuttaa siihen että onko ollut laiha pienenä?

Minä kyllä uskon että se 60kg hauiskääntö on ihan hyvin mahdollista, 130kg ilman pahemman luokan heijaria ei todellakaan.

Esimerkkinä mä olin naru nuorena ja enkä treenannu ollenkaan puntteja vaan punnerruksia ja leukoja ja kun olin 8 luokalla reksi tuli pyytää koulun salille vetää leukaa lisäpainoilla ja vedin 50kgx1
En tiiä onko tässä jonkinsortin vähättelyä tossa treenitaustassa tai liiottelua painoissa, mutta jos satunnaisella omalla painolla leukojen vetelyllä ja punnerruksilla sait heti ekalla kerralla leuanvedossa 1 toiston 50 kilolla about 14 vuotiaana, niin kyllä tossa melkoset lahjat on ollu lajiin. Paljoko nykyään on ikää, painoo ja lisäpainomaksimi? (Voisit pärjätä minun niin kovasti mainostamassa voimaleuanvedossa :) )

Toi "laihajuttu" meni nyt vähän huonosti ku menin sekasin.....
Tarkoitin et Halmella on niis kuvis (jossain kehonrakennuskuvis) paljo lihasta ja se on laiha et siis siitä on hyvä treenata ku on melkein "pelkkää lihasta" eli sillä ei oo paljo ollu sillo läskiä.
En osaa selittää sitä oikein hyvin mut jos tästä jotain ymmärsi niin hyvä :D

Heh, noi 130kgn käännöt voi huoletta pistää Halmeen vitsien piikkiin. Kun mies ei nyt mikään voimanostaja koskaan ollut, ja tollasia hauispainoja ei löydy kyllä monelta kovalta voimamieheltäkään. Tälläkin palstalla on kirjoittajia jotka on samalla salilla Tonyn kanssa reenannut, ja kuulemma aina pumppaili vaan minipainoilla, tyyliin 80 kilolla penkissä jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom