Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Syntax error.

1000005419.gif

olisikohan se tänään tillikan pyttipannu?

vai onko ehtotuksia, plevna ei nyt tule kysms:een koska sielä niin raakat annokset ettei menee oluenjuontikyky pitkäksi aikaa kun maha niin täysintäysi

Kun ainut vaikutus palkkaan on liittoneuvottelut. Liiton taulukon mukaan olin alimman 10% joukossa kuukausipalkassa. Työpanos on sen mukainen ja asia on ihan ok mulle.

Itse sentään sain ekaa kertaa viiteen vuoteen puhuttua kohtuullisen ylimääräisen korotuksen niin että pääsi alakantista n. mediaaniin, mikä on jo itselleni ihan ok ja nosti motivaation pitkästä aikaa selkeästi nollan yläpuolelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Markkinoilta ostettu Viipurinrinkeli 😋
Kunhan saan sen syötyä, aloitan kokeellisen fruktaaniviljojen välttämisen. Se ehkä parantaa vatsatilannetta - tai sitten ei.

Valitettavasti fruktaanittomat viljatuotteet ovat myös gluteenittomia viljatuotteita, joiden hinta on messevä 🥺

"Vuonna 1990 syntynyt mies on tuomittu kymmenistä rikoksista, joista osa on väkivaltarikoksia. Ylen hankkimien lisäasiakirjojen mukaan mies on tuomittu kaikkiaan ainakin kahdeksan miehen ja kuuden naisen pahoinpitelemisestä." Yle.fi

Tälle on tuskin tehty mielentilatutkimusta, kun ei ole vielä tappanut ketään. Kun vankila ei vaikuta, niin olisi aiheellista kokeilla pakkohoitoa. Tosin Hannu Lauerma on todennut, että kaikkia ei voi parantaa, vaan heidät on erotettava muusta yhteiskunnasta.

"Vuonna 1990 syntynyt mies on tuomittu kymmenistä rikoksista, joista osa on väkivaltarikoksia. Ylen hankkimien lisäasiakirjojen mukaan mies on tuomittu kaikkiaan ainakin kahdeksan miehen ja kuuden naisen pahoinpitelemisestä." Yle.fi

Tälle on tuskin tehty mielentilatutkimusta, kun ei ole vielä tappanut ketään. Kun vankila ei vaikuta, niin olisi aiheellista kokeilla pakkohoitoa. Tosin Hannu Lauerma on todennut, että kaikkia ei voi parantaa, vaan heidät on erotettava muusta yhteiskunnasta.

Uhrit maksaa hengellään ja terveydellään. Suomalaisen oikeusjärjestelmän kulmakivi. Tilastot pysyvät kivoina ja vankilajärjestelmä kepeänä.

Jos minä olisin diktaattori, niin rangaistusasteikko nousisi jyrkän progressiivisesti sen mukaan, monettako kertaa tekijä on tuomiolla samankaltaisesta rikoksesta.

En myöskään ymmärrä ehdollista vankeusrangaistusta. Mitä rankaisevaa siinä on? "Soo soo, teit tuhmasti, yritäpä nyt käyttäytyä kunnilla."

Itse asiassa se on esim. useimmille ensikertalaisille aivan toimiva varoitus ja peloite, että tötöily jää siihen yhteen kertaan. Sitä on monessa paikassa kokeiltu, että rangaistaan kaikkia pikkurötöstelijöitä, ensikertalaisiakin, kovimman kautta ja missään se ei ole yhteiskunnan turvallisuutta parantanut. Maltillinen ja humaani kriminaalipolitiikka taas on, vaikka vieläkin pitäisi panostaa rankaisemisen ohessa enemmän sopeuttamiseen ja kuntouttamiseen kaikkien osalta, joilla on vielä toivoa.

Ongelma nykysysteemissä on se, että siinä ei ole huomioitu tiettyä pientä, mutta kokoonsa nähden suhteettomasti ongelmia ja kärsimystä aiheuttavaa porukkaa, jolla ei ole pakkohoitoon johtavaa, diagnosoitavaa mielenhäiriötä mutta joilta puuttuu kaikki yhteiskunnan sekä kanssaihmisten kunnioitus ja/tai elämänhallinta ja jotka eivät vain pysty olemaan päivääkään ihmisiksi muiden joukossa. Siinä kun nykysysteemillä ei ole tarjota kuin lyhyttä kakkua tai sitä ehdollista kerrasta toiseen, on selvä aukko järjestelmässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom