Viikingin voimaopas... nyyh

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
!Tuomas! sanoi:
Luni, puheissani ei ole välttämättä järkeä.
Mutta Halme eduskunnassa ei ole saanut kauheasti mitään aikaan. Sähläillyt vakavasti pari kertaa, onhan se hauska tyyppi kun sanoo suoraan.

Kun joskus TV-ryhmä kierteli ja kysyi että mitä mieltä Halmeesta niin monet pultsarit näköiset, pahis nuoriso (ainakin sen näköisiä) ja vähän yksinkertaisemman oloiset pitivät häntä hyvänä ehdokkaana.
Hänestä ei pidä mielestäni yleensä fiksuimman oloiset ihmiset. Itse tykkään Halmeesta kun hän esintyy TV:ssä tai sanomalehdessä. Mutta hyvänä ihmisenä en häntä pidä, eduskuntaan hän ei sovi.

ja mikä määrittelee fiksuimman oloiset ihmiset?
miten pukeutuu ja puhuu? :anssi:
ensinnäkin tiedetään että tony on show mies,sinä enkä minä voi suoraan sanoa mihin halme sopii ja mihin ei..
kumpikaan meistä ei tunne häntä henkilökohtaisesti ainakin luulen että et ole halmeen paras kaveri puheittesi kautta joten ihmistä jota et henkilökohtaisesti tunne ja tiedä ei voi minun mielestäni noin kovin arvostella.
sehän on typerää tuomita ihminen pelkkien tv/lehti puheitten kautta.
eikä kannata aina uskoa kaikkea niin sinisilmäisenä mitä lukee ja kuulee,
kyllähän kaikki ihmiset mokailee elämänsä aikana niin varmaan myös sinä niinkuin minäkin joten eiköhän olisi parempi pitää tunteet ja mielipiteensä jostain ihmisestä sisällä tai mennä kertomaan kyseiselle henkilölle kasvokkain eikä puhua paskaa netissä selän takana,jos ei siihen pysty niin parempi pitää puheet sisällään ja jatkaa elämää. :curs:

!Tuomas! sanoi:
Luni, puheissani ei ole välttämättä järkeä.
Mutta Halme eduskunnassa ei ole saanut kauheasti mitään aikaan. Sähläillyt vakavasti pari kertaa, onhan se hauska tyyppi kun sanoo suoraan.

Kun joskus TV-ryhmä kierteli ja kysyi että mitä mieltä Halmeesta niin monet pultsarit näköiset, pahis nuoriso (ainakin sen näköisiä) ja vähän yksinkertaisemman oloiset pitivät häntä hyvänä ehdokkaana.
Hänestä ei pidä mielestäni yleensä fiksuimman oloiset ihmiset. Itse tykkään Halmeesta kun hän esintyy TV:ssä tai sanomalehdessä. Mutta hyvänä ihmisenä en häntä pidä, eduskuntaan hän ei sovi.
Väittäisin että suurin osa häntä äänestäneistä on täysin normaali ihmisiä jotka ovat halunneet jotain muutosta, itse tiedän monta ihmistä(oulu alueelta siis,eikä ne mitään hamppeja ole) jotka häntä olisi äänestäneet ihan sen takia koska hän on erillainen, ei ne pultsarit ym hampit jaksa käydä edes äänestämässä ellei niille luvata kossu pulloa tai muuta paskaa jolla saa nupin sekaisin.

Ja toi, että Halme on sanonut meidän armasta presidenttiä lesboksi, ei ole mikään tyhmyyden osoitus, sillä:

1) Halonen itse tähtää seksuaaliseen tasa-arvoon, jolloin lesbo ei ole haukkumasana, vaan täysin neutraali ilmaus
2) Ja fiksutko ihmiset ei koskaan nimittele inhoamiaan henkilöitä? Esimerkiksi mun äo oli MENSA:n testeissä yli 150 ja mäkin voin helposti sanoa Halosta lesboksi.
3) Halonen on lesbo.

:D

Kyllä tuo Halme on varmasti parempi vaihtoehto eduskuntaan ku joku Viivi Avellan, Kari Salmelainen tai Riitta Väisänen. Pikkusen enemmän egoa ja vaikutusvaltaa.

Disabled sanoi:
Ja toi, että Halme on sanonut meidän armasta presidenttiä lesboksi, ei ole mikään tyhmyyden osoitus, sillä:

1) Halonen itse tähtää seksuaaliseen tasa-arvoon, jolloin lesbo ei ole haukkumasana, vaan täysin neutraali ilmaus
2) Ja fiksutko ihmiset ei koskaan nimittele inhoamiaan henkilöitä? Esimerkiksi mun äo oli MENSA:n testeissä yli 150 ja mäkin voin helposti sanoa Halosta lesboksi.
3) Halonen on lesbo.

Fiksuus ei ole älykkyyden mitta, vaan käytöksen. :)

Tony Halme ei ole älykäs, eikä todellakaan fiksu.

Weeboomi sanoi:
Fiksuus ei ole älykkyyden mitta, vaan käytöksen. :)

Tony Halme ei ole älykäs, eikä todellakaan fiksu.
siis huh huh.miten voit vertailla ihmisten fiksuutta? otetaan vaikka esimerkiksi kaksi henkilöä. a ja b. A=liikemies,yrittäjä,trendikäs,rikas,poliittisestikorrekti(hyväksyy vähemmistöt),liikkuu julkkis piireissä ja komeilee lehtienpalstoilla. B=siivooja,polttaa pilveä ja mietiskelee yksiössä kalliossa,köyhä ja pukeutuu mitensattuu,sanoo tarjaa lesboksi.A ja B kuolevat 60vuotiaina kummatkin.kunpi eli elämänsä fiksummin? no joo.itse taidan olla imbesilli,kun jaksoin tämän tänne laittaa. oma äo 148 mutta sehän ei mittaa FIKSUUTTA.olenkohan sittenkin täys urpo? vai jopa :david: no mutta älykkyys on maailman tasapuolisimmin jaettu asia.kukaan ei tunne saaneensa sitä liian vähän..

Halmehan on perustanut koko poliittisen ohjelmansa mustavalkoiseen populistiseen "äijäilyyn". Tyyliin "narkkarit saunan taakse...". Jännä juttu ettei Halmeen uskottavuus näytä kärsineen ollenkaan, vaikka hän itse toimi täysin vastoin puheitaan. Luulisi ettei mustavalkoisessa maailmassa ole sijaa paskanpuhumiselle, varsinkaan huumehien käytön suhteen. Kertoneeko tämä sitten enemmän Halmeesta itsestään vai faneistansa...

Disabled sanoi:

Noin älykkään ihmisen pitäisi kyllä ymmärtää mikä ero on älykkyydellä ja fiksuudella. Itse olen saanut ko. testissä 145, mutta ensimmäistä kertaa aloin epäilemään tuloksen merkitystä, kun luin tuon sun postisi :(

Tällä foorumillahan on turhaa Halmeesta mitään pahaa sanoa, koska kannattajia tuntuu löytyvän poikkeuksellisen paljon. Muilla foorumeilla mitä olen lukenut, niin haukuttu lähinnä pelleksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Angelos sanoi:
Tällä foorumillahan on turhaa Halmeesta mitään pahaa sanoa, koska kannattajia tuntuu löytyvän poikkeuksellisen paljon. Muilla foorumeilla mitä olen lukenut, niin haukuttu lähinnä pelleksi.
Niimpä.. Eix oo paska juttu :itku:

Viikingin voimaopas oli ihan hyvää luettavaa.
Edelliset kirjat olivat erittäin hauskoja ja suosittelen niinden lukemista ainakin niille jotka eivät pidä Halmetta ihan pellenä..
Monet ihmiset loppujen lopuksi muistetaan vain tyrityistä asioista, kuten Halmeen kohdalla presidentin lesboilut ja uskottavuutta lähti myös silloin kun tuli pyssyllä leikittyä ja doping-rikos pamahti...

Salibandy on rikos

Se mikään tyritty asia ollut, ihan oikealla asialla Halme oli edelleen, kun kutsui Halosta kauniisti lesboksi. Olisi sitten vaan pitänyt pyytää asiaa anteeksi muilta lesboilta, kukapa ryhmään tollasen evoluution häpeäpilkun haluaisi. Ja unohti myös haukkua sen "miestä" homoksi ja tytärtä lesbon vahinkoäpäräksi :(

Meillä on ihan vitun hyvä presidentti!

Ihan hyvä se Viikingin voimaopas oli silloin aloittavalle treenaajalle muutama vuosi sitten.

:5:
Kirja oli todella hyvä kun aloittelin salilla käymistä. Kiitokset äidille joululahjasta :haart:
Kaverit jotka ovat useamman vuoden käynyt salilla lainailee tuota kirjaa aika usein (btw on näemmä kirja jäänyt lojumaan tietokoneen viereen kun kaveri just palautti sen)

:offtopic:
Menee muuten rispektit samantien henkilöihin jotka anonyymeinä haukkuu netissä jotain julkkista. Hankkikaa elämä.

Yhden Halmeen kirjan olen lukenut ja erittäin viihdyttävää ja nautinnollista tekstiä se oli. Tuosta wrestlingurasta sen verran, että meinasi Halme raskaansarjan mestaruuden saada silloisessa WWF:ssä. Loukkaantumisien takia ura piti lopettaa ja mestaruus ei Halmeelle asti ehtinyt. Loistava ura painimisessa kyllä miehellä oli.

Kaikki kunnioitus Halmelle siitä kaikesta mitä saanut aikaan.
Monen on helppo leimata kaveri vaikka miksi. Tottakai kaikilla on paskojakin puolia. Kuinkahan moni täältäkin haukuttais ympäri nettiä jos yksityisasiat levitettäs aina julkisuuteen. Medialla tuppaa olemaan sellanen huono tyyli nostaa vaan kaikki paska pintaan. Mutta aika nopeaa unohdettiin esim se että Halme melko pian edustajaksi päästyään hoiti asiat niin että veteraaneille annetaan ilmaiset hautapaikat, kunhan aika koittaa.

Siinäpä jokaiselle kivaa pikku tekemistä ja tavoitetta päästä jenkkilään isoihin painipiireihin sisään, esiintyä ainakin yhdessä megabudjetin elokuvassa, hakata tiensä suomenmestariksi, ja lopulta päästä kansanedustajaksi hirveällä äänimäärällä.

!Tuomas! sanoi:
Mun älykkysosamäärä oli joku 115. Ei niin hyvä kun Halmeella. Onhan Bushillakin varmasti aika korkea...
Niin EM-tasomitalistit ainakin häntä haukkuivat. Kannattaa katso missä sarjassa mennään.
Tony Halme on vahva ja hyvä nyrkkeilijä. Mutta täytyy muistaa että hän on otellut joskus erittäin epärehellisesti, potkaisemalla. Hakannut "siviileitä" kadulla. Mies on melko selvä rasisti. Ampui melkein vaimonsa, aine tukkurassa. Haukkui Presidenttiä Lesboksi. Fiksua...
Minusta tuntuu että jotkut kuten minä haukun liikaa Halmetta ja jotkut liikaa ylistävät Halmetta.
Minusta tuntuu, että olet hieman yksinkertainen. Ja tekstejäsi on erittäin vaikea ymmärtää.

Luin halmee kirjan joskus, kun olin alottelemassa punttailua. Se oli ihan hyvä tietopaketti ja huumoriakin siinä riitti.

Suositut

Back
Ylös Bottom