Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
!Tuomas! sanoi:Luni, puheissani ei ole välttämättä järkeä.
Mutta Halme eduskunnassa ei ole saanut kauheasti mitään aikaan. Sähläillyt vakavasti pari kertaa, onhan se hauska tyyppi kun sanoo suoraan.
Kun joskus TV-ryhmä kierteli ja kysyi että mitä mieltä Halmeesta niin monet pultsarit näköiset, pahis nuoriso (ainakin sen näköisiä) ja vähän yksinkertaisemman oloiset pitivät häntä hyvänä ehdokkaana.
Hänestä ei pidä mielestäni yleensä fiksuimman oloiset ihmiset. Itse tykkään Halmeesta kun hän esintyy TV:ssä tai sanomalehdessä. Mutta hyvänä ihmisenä en häntä pidä, eduskuntaan hän ei sovi.
Väittäisin että suurin osa häntä äänestäneistä on täysin normaali ihmisiä jotka ovat halunneet jotain muutosta, itse tiedän monta ihmistä(oulu alueelta siis,eikä ne mitään hamppeja ole) jotka häntä olisi äänestäneet ihan sen takia koska hän on erillainen, ei ne pultsarit ym hampit jaksa käydä edes äänestämässä ellei niille luvata kossu pulloa tai muuta paskaa jolla saa nupin sekaisin.!Tuomas! sanoi:Luni, puheissani ei ole välttämättä järkeä.
Mutta Halme eduskunnassa ei ole saanut kauheasti mitään aikaan. Sähläillyt vakavasti pari kertaa, onhan se hauska tyyppi kun sanoo suoraan.
Kun joskus TV-ryhmä kierteli ja kysyi että mitä mieltä Halmeesta niin monet pultsarit näköiset, pahis nuoriso (ainakin sen näköisiä) ja vähän yksinkertaisemman oloiset pitivät häntä hyvänä ehdokkaana.
Hänestä ei pidä mielestäni yleensä fiksuimman oloiset ihmiset. Itse tykkään Halmeesta kun hän esintyy TV:ssä tai sanomalehdessä. Mutta hyvänä ihmisenä en häntä pidä, eduskuntaan hän ei sovi.
Fiksuus ei ole älykkyyden mitta, vaan käytöksen.Disabled sanoi:Ja toi, että Halme on sanonut meidän armasta presidenttiä lesboksi, ei ole mikään tyhmyyden osoitus, sillä:
1) Halonen itse tähtää seksuaaliseen tasa-arvoon, jolloin lesbo ei ole haukkumasana, vaan täysin neutraali ilmaus
2) Ja fiksutko ihmiset ei koskaan nimittele inhoamiaan henkilöitä? Esimerkiksi mun äo oli MENSA:n testeissä yli 150 ja mäkin voin helposti sanoa Halosta lesboksi.
3) Halonen on lesbo.
:D
siis huh huh.miten voit vertailla ihmisten fiksuutta? otetaan vaikka esimerkiksi kaksi henkilöä. a ja b. A=liikemies,yrittäjä,trendikäs,rikas,poliittisestikorrekti(hyväksyy vähemmistöt),liikkuu julkkis piireissä ja komeilee lehtienpalstoilla. B=siivooja,polttaa pilveä ja mietiskelee yksiössä kalliossa,köyhä ja pukeutuu mitensattuu,sanoo tarjaa lesboksi.A ja B kuolevat 60vuotiaina kummatkin.kunpi eli elämänsä fiksummin? no joo.itse taidan olla imbesilli,kun jaksoin tämän tänne laittaa. oma äo 148 mutta sehän ei mittaa FIKSUUTTA.olenkohan sittenkin täys urpo? vai jopa no mutta älykkyys on maailman tasapuolisimmin jaettu asia.kukaan ei tunne saaneensa sitä liian vähän..Weeboomi sanoi:Fiksuus ei ole älykkyyden mitta, vaan käytöksen.
Tony Halme ei ole älykäs, eikä todellakaan fiksu.
Disabled sanoi:2) Ja fiksutko ihmiset ei koskaan nimittele inhoamiaan henkilöitä? Esimerkiksi mun äo oli MENSA:n testeissä yli 150 ja mäkin voin helposti sanoa Halosta lesboksi.
:D
Niimpä.. Eix oo paska juttu :itku:Angelos sanoi:Tällä foorumillahan on turhaa Halmeesta mitään pahaa sanoa, koska kannattajia tuntuu löytyvän poikkeuksellisen paljon. Muilla foorumeilla mitä olen lukenut, niin haukuttu lähinnä pelleksi.
jp-84 sanoi:Niimpä.. Eix oo paska juttu :itku:
Minusta tuntuu, että olet hieman yksinkertainen. Ja tekstejäsi on erittäin vaikea ymmärtää.!Tuomas! sanoi:Mun älykkysosamäärä oli joku 115. Ei niin hyvä kun Halmeella. Onhan Bushillakin varmasti aika korkea...
Niin EM-tasomitalistit ainakin häntä haukkuivat. Kannattaa katso missä sarjassa mennään.
Tony Halme on vahva ja hyvä nyrkkeilijä. Mutta täytyy muistaa että hän on otellut joskus erittäin epärehellisesti, potkaisemalla. Hakannut "siviileitä" kadulla. Mies on melko selvä rasisti. Ampui melkein vaimonsa, aine tukkurassa. Haukkui Presidenttiä Lesboksi. Fiksua...
Minusta tuntuu että jotkut kuten minä haukun liikaa Halmetta ja jotkut liikaa ylistävät Halmetta.