Viikingin voimaopas... nyyh

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kirja oli ihan ok, mutta siinä kehotetaan treenaamaan liian usein ja tekemään liikaa sarjoja. Ihme jos ei ylikunto pukkaa, mikäli yhtään tosissaan tekee ne sarjat. Tämähän on tietysti minun mielipide.

Niin, mikä on hyvä nyrkkeilijä? Teknisesti taitava ja nopea vai se jonka käsi nousee ylös lopussa? Ei siellä tyylipisteitä jaella, monet matsit Halme voitti.

hc-audio sanoi:
Onhan se iso äijä, mutta ei se hyvä nyrkkeilijä ikinä oo ollu. Hidas paska, mutta mikä parasta niin Tonykin on saanut löytää Jeesuksen..
Joo paska nyrkkeileenhän se oli, 3vuoden reenillä raskaansarjan suomenmestariksi, mistä teitä :david: riittää

neutraali sanoi:
Joo paska nyrkkeileenhän se oli, 3vuoden reenillä raskaansarjan suomenmestariksi, mistä teitä :david: riittää

Tän verran täytyy sanoa, että eihän se nyrkkeillä osaa (niinkuin itsekkin myöntää), mutta tartteeko osata kun voimaa on niin paljon, että yksikin lyönti pistää vastustajan polvet tutisemaan.

Katutappelun ehdoton kuningas tony"viikinki"halme

Viikinki 86 sanoi:
Tän verran täytyy sanoa, että eihän se nyrkkeillä osaa (niinkuin itsekkin myöntää), mutta tartteeko osata kun voimaa on niin paljon, että yksikin lyönti pistää vastustajan polvet tutisemaan.

Katutappelun ehdoton kuningas tony"viikinki"halme
Nyrkkeilykehässä on säännöt ja niiden puitteissa on oteltava joten kyllä se osaa nyrkkeillä vaikka itse sanookin ettei osaa, jos ei osaa nyrkkeillä niin ei voi voittaa raskaansarjan sm titteliä itselleen:).

Tää oli mun mielipide, en jaksa enää kinata :D
jatkakaa

neutraali sanoi:
Nyrkkeilykehässä on säännöt ja niiden puitteissa on oteltava joten kyllä se osaa nyrkkeillä vaikka itse sanookin ettei osaa, jos ei osaa nyrkkeillä niin ei voi voittaa raskaansarjan sm titteliä itselleen:).

Tää oli mun mielipide, en jaksa enää kinata :D
jatkakaa

Asiasta moottorisahaan. Tuosta tulikin mieleen, että siinä yhessä biisissähän Halme laulaa (tai siis örisee) "kehässä on säännöt mutta kapakassa ei".

kodari76 sanoi:
Politiikkaan meni "mä vedän turpaan" asenteella, läpi mentiin nyt mutta missä näytöt? Nyt on tosin ollut hiljaista poikaa, ehkä herra on nyt alkanut oppimaan. Istuu kurahousut jalassa takapulpetissa ja on hiljaa :whip:

Älkää nyt kukaan vetäkö palkokasvia hengityselimeen. Huomasin että niin paljon on ko. tyyppiä täällä kehuttu, että pakko on pistää vastapainoa - ennen kuin koko foorumi keikahtaa.

:offtopic:
Kyllähän tähän on pakko sen verran mainita, että tältä kyseiseltä Halmeelta löytyy 94 puheenvuoroa Eduskunnan arkistosta, eli ei ilmeisesti ole ihan hiljaa vaan istunut. Sitä en tiedä, mistä kodari on tietonsa Halmeen puheenvuorojen olemattomuudesta hankkinut :david: :david: :david:
Ja se, mitä tulee yksittäisten rivikansanedustajien vaikutusmahdollisuuksiin pienessä ryhmässä, niin eivätpä ne järin suuret ole. Eli faktat faktoina. Ja selvennykseksi: en ole Halme-fani, minua vaan ärsyttää, jos puhutaan mutusta faktana.

IMO ei Halmeella ollut nyrkkeilyssä huippu lyöntitekniikka, mutta voimaa oli niin pirusti, että lyönnit on kovia ja muutenki helvetin massiivinen äijä niinku viikinki 86 sanoi. Mutta kun nyrkkeilyn säännöissä ei puhuta mitään lyöntitekniikasta niin eiköhän se osannut nyrkkeillä kun oli vielä SM:kin.

Oon muute aina kelannu, et miks kakkien voimailijoiden tulee tehä se täsmälleen sama reeni-opus?

Arskan encyclopedia of modern bodybuildingin ja Mike Metzerin hevy dutyn jälkeen en oo törmänny uusia näkökulmia tarjoaviin tekeleisiin... :jahas:

No on se varmaan iso ja muuta paskaa. Mutta apina mikä apina. "Tarja Halonen on lesbo".
Kyllä vain, apinahan se on. Ja kyllähän sitä isoksi pääsee kun koko ikänsä on massakaudella.

PS.Neutraalihan on oikeastaan pakkiksen ikioma Viikinki :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Spidey sanoi:
No on se varmaan iso ja muuta paskaa. Mutta apina mikä apina. "Tarja Halonen on lesbo".
Kyllä vain, apinahan se on. Ja kyllähän sitä isoksi pääsee kun koko ikänsä on massakaudella.

PS.Neutraalihan on oikeastaan pakkiksen ikioma Viikinki :lol2:
no joo herran äo on mensan tasoa ja ja pääseehän sitä tiukaks kun on laihiksella koko elämän. :david:

Spidey kokeile olla koko ajan offilla niin katsotaan pääsetkö tonyn mittoihin(siis lähellekään samaa näköä/kokoa :) ). Lisäksi mua oikeesti tympäsee piipittäjät jotka mollaa halmetta läskiksi, vitut se mikään läski ole vaikka ylimääräistä onkin. Nykyään tuntuu tuo läskin raja joillakin olevan vähän kummallinen, kun kaikkien pitäis näyttää joltain mr finlandeilta ja omata vähintään pro tason ukkojen lihasmassa ja yleensä nää piipittäjät on itse jotain vinku heiniä joilla vatsapalikat näkyy mutta muuta ei sitten olekaan :piis: :confused:, toki jokainenhan saa olla just sitä mieltä mitä haluaa.

neutraali sanoi:
Spidey kokeile olla koko ajan offilla niin katsotaan pääsetkö tonyn mittoihin(siis lähellekään samaa näköä/kokoa :) ). Lisäksi mua oikeesti tympäsee piipittäjät jotka mollaa halmetta läskiksi, vitut se mikään läski ole vaikka ylimääräistä onkin. Nykyään tuntuu tuo läskin raja joillakin olevan vähän kummallinen, kun kaikkien pitäis näyttää joltain mr finlandeilta ja omata vähintään pro tason ukkojen lihasmassa ja yleensä nää piipittäjät on itse jotain vinku heiniä joilla vatsapalikat näkyy mutta muuta ei sitten olekaan :piis: :confused:, toki jokainenhan saa olla just sitä mieltä mitä haluaa.

MUHAHAAHHA :D:D Aivan totta :D

Mun on pakko yhtyä jonkun mielipiteeseen, sä olet pakkiksen oma Halme.
Mul on tullut ihan sama mieleen :D Olet sen näköinen ja pistit mm. Tomille munat hyvin suuhun karvanpoisto-keskustelussa :hyper:

Minustakin Halme oli ihan ok äijä, saatanan hauskoja kirjojakin häneltä.

Yks asia vaan ko. henkilössä vituttaa, ja on se, että hemmo haukkuu kaikkia keskikalja-paska amiksia (jossa olen samaa mieltä), mutta on itse ollut semmoinen ja vielä pahempikin. Itsehän se oli jossain ihmeen ryyppypieksentä jengeissä pitkin nuoruuttaan ja ei osannut muuta, kuin dokata ja hakata jengiä. Ei kuulosta kovi fiksulta toiminnalta.
Ja nyt on turha tulla jauhaa paskaa tyyliin: "ku Halmeella oli niin kova lapsuus..." Ei se edes niin kova ollut. Ihmisille sattuu päivittäin paskempia-asioita lapsuudessaan, eivätkä ne kumminkaan mene hakkaamaan ketään (parin kaverin) kanssa! Ja ryyppäämistäkin Halme arvosti näihin päiviin saakka, kunnes sitten amisteli vähän liikaa.
Eli Halme vain haluaisi omanlaisensa ihmiset pois katukuvasta...
Ei voinut itseään sitten nopeammin lopettaa?

-Marchi- sanoi:
MUHAHAAHHA :D:D Aivan totta :D
Ja nyt on turha tulla jauhaa paskaa tyyliin: "ku Halmeella oli niin kova lapsuus..." Ei se edes niin kova ollut. Ihmisille sattuu päivittäin paskempia-asioita lapsuudessaan, eivätkä ne kumminkaan mene hakkaamaan ketään (parin kaverin) kanssa! Ja ryyppäämistäkin Halme arvosti näihin päiviin saakka, kunnes sitten amisteli vähän liikaa.
Eli Halme vain haluaisi omanlaisensa ihmiset pois katukuvasta...
Ei voinut itseään sitten nopeammin lopettaa?

Ja mä olen ihan samaa mieltä. Halme haluaa narkkarit pois ja silti itse imuroi sisään kaikki napit ja sitten heiluu kuula sekaisin aseen kanssa. Vielä pelottavampaa on se mitä joku jo täällä kertoi Tonyn hoilanneen "kehässä on säännöt, kapakassa ei." Mitä tuo nyt tarkoittaa? Minun käsittääkseni kapakassa pätee ihan sama laki mitä muuallakin, ei siellä tarvita mitään Halmeen Jumalan kättä. Koko miehen imago perustuu väkivallan ihannoimiselle. Julkisuuttahan se vain noilla jutuillaan haluaa, mutta kun aina löytyy se uskollinen kuulijakunta joka nielee nuo asiat totena.

En mä nyt ole ristiretkellä ketään Halmetta vastaan. Ja se on totta mitä joku meikää jo korjasikin, että Halme on kyllä tehnyt jotain eduskunnassakin. Mutta meikää vaan oikeasti ottaa päähän just sellaiset uhoajat. Jos kaveri haukkuu homot, lesbot, mustat ym. ja vielä pressankin niin silloin pitää kyllä olla täydellinen jätkä omassa elämässään. Kun mies kutsuu Lipposta ryhävalaaksi ja sanoo heittävänsä jengiä ulos istuntosalista, niin kyllä mä olen sitä mieltä, että teot saa noiden sanojen jälkeen olla todella näyttäviä.

Jokohan nyt on saati Pakkotoisto jaettua kahtia? Pyhä sota? :david: vs. :arvi: ?

Palataanpa siihen kirjaan. Kyllähän sen luki, mutta ei siinä mulle mitään uutta ja ihmeellistä ollut. Aloittelijalla varmasti ihan kelpo kirja lukasta kunhan vähän käyttää suodatinta ja maalaisjärkeä.

Tony on Tony ja rapatessa roiskuu...
Mut onhan äijä saanut aika paljon aikaiseks elämässään.
Wrestling ura, leffat, kirjat, henkivartijan hommat jenkeissä, nyrkkeily, kansanedustaja, ja taitaa seinällä olla parit kultalevytkin :D, radio juontaja ym.ym.

Ja sit käynti kuoleman porteilla ja useampi päivä koomassa, ei varmasti mikään ihme et sellaisen kokemuksen jälkeen voi välit lämmetä tuonne jeesuksen suuntaan.

Sanoopahan äijä ainakin mielipiteensä suoraan, eikä hyssyttele turhaan niin kuin lähes kaikki muut kansanedustaja velliperseet.
Kansa tarvitsee sirkushuveja ja niitä Tony on meille tarjonnut useammankin kerran. Riittääpähän äijällä aikanaan kiikustuolissa muisteltavaa, jos vaan niin vanhaks elää.

Ai niin siitä kirjasta. Eihän se ei tarjoa mitään mullistavaa uutta treenauksesta, mutta olen mä huonompiakin alan kirjoja lukenut.
IMO ihan lukemisen arvoinen opus ainakin aloittelijoille.

-Marchi- sanoi:
Ja nyt on turha tulla jauhaa paskaa tyyliin: "ku Halmeella oli niin kova lapsuus..." Ei se edes niin kova ollut. Ihmisille sattuu päivittäin paskempia-asioita lapsuudessaan, eivätkä ne kumminkaan mene hakkaamaan ketään (parin kaverin) kanssa!

Noo helppo se ón sanoa kun oletan, että sä oot saanu ruokaa kotona ja sua ei ole hakattu kotona vai?? :jahas:

No joo tämä tästä palataan asiaan :D

Tässä threadista oli kyse kirjasta, ei Halmesta. Halmesta on ihan turha väitellä koska suomalaisten mielipiteet menevät siinä kohtaa kahtia.

Onhan Halme kova nostelija sinäänäsä ja nyrkkeilijä. Mutta ei se oikeuta tekemästä kirjaa. Jos on keskitasoa selvästi parempi niin ei se riitä...Niin moni voisi tehdä samanlaisen kirjan. Suomessa olisi varmasti vähintään tuhat parempaa treenikirjan kirjoittajaa kuin Tony "joka ampuu vaimoaan" Halme. Katsottiin muuten videolta, kun Halme potkaisi nyrkkeilyottelussa aivan selvästi vastustajaansa, ei tietenkään vastustaja voinut jatkaa.
Se oli hauskaa Tony Halme oli Tysonin sparraaja... harvoin sparraajan naama ollut niin ruvella. Nyrkkeilysarjoja on monia, olisi Halme taistellut oikeissa sarjoissa jotka johtavat Olympialaisiin ym.
Halmehan silloin hävisi oikein nätisti sellaiselle surulliselle tapaukselle. Monet kunnon nyrkkeilijät ei pidä Halmetta arvossa.

Halmehan on kuin "pieni" Bush, rasisti ja hullu. Tämä maa olisi aivan seka sorossa jos tuollaisia olisi enemmän. Halmeen kannattajat olivat pultsareita, työttömiä, nuorisonarkkareita ym.
Välttämättä esim. ammattikehonrakentajakaan ei ole hyvä tekemään kirjaa, tee niin kuin minä-kirjat ovat vaarallisia.
Jenkeissä on satoja nyrkkeilysarjoja (tuhansiakin jos ei niitä pienempiä oteta) jokaisessa sarjassa on tällaisia mukamas kuuluisuuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom