Viikingin voimaopas... nyyh

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan hyvä perustreenikirja mun mielestä. Aikamoisia sarjamääriä Halme suositteli joillekin lihasryhmille. Oliko niitä muistaakseni jopa 20 sarjaa liikkeitä. Ehkä hiukan liikaa.

!Tuomas! sanoi:
Onhan Halme kova nostelija sinäänäsä ja nyrkkeilijä. Mutta ei se oikeuta tekemästä kirjaa. Jos on keskitasoa selvästi parempi niin ei se riitä...Niin moni voisi tehdä samanlaisen kirjan. Suomessa olisi varmasti vähintään tuhat parempaa treenikirjan kirjoittajaa kuin Tony "joka ampuu vaimoaan" Halme. Katsottiin muuten videolta, kun Halme potkaisi nyrkkeilyottelussa aivan selvästi vastustajaansa, ei tietenkään vastustaja voinut jatkaa.
Se oli hauskaa Tony Halme oli Tysonin sparraaja... harvoin sparraajan naama ollut niin ruvella. Nyrkkeilysarjoja on monia, olisi Halme taistellut oikeissa sarjoissa jotka johtavat Olympialaisiin ym.
Halmehan silloin hävisi oikein nätisti sellaiselle surulliselle tapaukselle. Monet kunnon nyrkkeilijät ei pidä Halmetta arvossa.

Kyllähän kenellä tahansa on oikeus kirjoittaa kirja vai... odottelen sun kirjaa innolla joka on selvästi parempi ku halmeen? Veikkaan että toi on :anssi: että halme ei olis pärjänny olympia nyrkkeilijälle koska jos oot sattunu huomaamaan ni halme oli ammattilainen :david:

Tbm sanoi:
Ei se Halme kyllä millekään huonolle ottelijalle hävinnyt..Sehän otteli Randy Couturea vastaan, joka on tälläkin hetkellä ufc:n keyen raskaansarjan mestari. On sille äijälle hävinny moni muukin.
Randy Couture :worship:

Jos oikein muistan nähneeni sen niin ei halme ollut kauaa tolpillaan Couturea vastaan. Voi olla että sekoitan johonkin muuhun matsiin. :)

Pekkaniska sanoi:
Jos oikein muistan nähneeni sen niin ei halme ollut kauaa tolpillaan Couturea vastaan. Voi olla että sekoitan johonkin muuhun matsiin. :)
No ei ollu ei, mutta pakko sanoa että halme teki typerän virheen kun lähti juoksermaan sitä äijjää kohti ja yritti vetää kauheen heijjarin, ois katellu rauhassa tilannetta ilman ryntäämisiä niin tilanne ois ollu tonyn kannalta huomattavasti parempi.

kodari76 sanoi:
No niin no...Kyllähän sitä voimaa tulee, kun vain lääkitys on kohdallaan. Eikös herralla ollut massakausi taas tässä taannoin? Pää patterin kautta sairaalaan ja sieltä uskon kautta raitistumiseen. Taitaa kuitenkin taas jatkaa vanhoilla laduillaan.

Ei siinä mitään, toisaalta Suomi tarvitsee viihdettä. Halmeen kanssa samaan kastiin luen Matti Nykäsen ja Petteri Ahomaan :D Hieman olen kyllä Halmeeseen pettynyt. Luulin ensin että kaveri on show-mielellä liikenteessä, mutta kyllä se taitaa ihan oikeasti kuvitella olevansa viisas. Paljon se on muita ihmisiä haukkunut, mutta vähissä on omat teot. Politiikkaan meni "mä vedän turpaan" asenteella, läpi mentiin nyt mutta missä näytöt? Nyt on tosin ollut hiljaista poikaa, ehkä herra on nyt alkanut oppimaan. Istuu kurahousut jalassa takapulpetissa ja on hiljaa :whip:

Älkää nyt kukaan vetäkö palkokasvia hengityselimeen. Huomasin että niin paljon on ko. tyyppiä täällä kehuttu, että pakko on pistää vastapainoa - ennen kuin koko foorumi keikahtaa.

p.s. kannattaa muuten hommata netistä se vide Halmeen ainoasta vapaaottelusta. Ei ihme ettei mies ole paljoa asiasta puhunut :D Ehtikö se kerran huitaista ilmaa ennen kuin oli vastustaja kirjaimellisesti niskan päällä? Ja sitten pitikin jo luovuttaa.

Erittäin hyvin sanottu! En voi olla asiasta enempää samaa mieltä :kippis1:

Pekkaniska sanoi:

Ei se kauaa pystyssä pysyny, meni suoraan päälle ku juna ja Couture hoiti Halmeen sitten mattoon. Sitten Halmeella ei oikein ollu enää mahdollisuuksia, se kun ei ole mattopainija. Ottelu päätty Couturen kuristukseen ja Halmeen tap-outtiin. Minuutin kesti koko matsi.

Edit: Hiiiidaaas :D

Kyllä Halme on tehny helvetisti asioita elämässään ja propsit siitä. Harva pystyy samaan..

Ei voittanut Couturea vapaaottelussa.. Mutta sekin on jo pirun kova sana että nousee siihen häkkiin.
kodari75 sanoi:
p.s. kannattaa muuten hommata netistä se vide Halmeen ainoasta vapaaottelusta. Ei ihme ettei mies ole paljoa asiasta puhunut
Kukapa tappioistaan mielellään puhuu..

Btw. Harvasta suomalaisesta show-miehestä myydään jenkkilässä näköisnukkeja :D

kyllä! kateus voittaa kiimankin taas.eise halme nyt ihan kädetön ole. äijä on sentään eduskunnassa,elokuvissa,wwf:ssä ja nyrkkeilyn suomenmestari,sekä löylyttää teitä kateellisia kiteellä spudarin jonossa.. :D

neutraali sanoi:
Spidey kokeile olla koko ajan offilla niin katsotaan pääsetkö tonyn mittoihin(siis lähellekään samaa näköä/kokoa

En kokeile. En halua samankokoiseksi taikka saman näköiseksi. Tuskinpa samoihin mittoihin edes pääsisin :)

Tuosta nyt on turha alkaa väittelemään ettei tästä threadista tule taas yksi ryhävalaat vs fittnesshomot :whip:

Cthulhu sanoi:
Minun mielestäni kirja oli ihan hyvä perusteos jota luki mielellään. Joku aloittelija saa siitä irti paljonkin.

Muuten !Tuomas! kirjoitustaitosi perusteella sinä olet jonkin lajin vammainen joten sinun ei kannattaisi haukkua muita tyhmiksi. Halme sai Ravenin Culture Fair testissä yli 120 pistettä joka on noin 50 pistettä enemmän mitä sinä saisit.
Mun älykkysosamäärä oli joku 115. Ei niin hyvä kun Halmeella. Onhan Bushillakin varmasti aika korkea...
Niin EM-tasomitalistit ainakin häntä haukkuivat. Kannattaa katso missä sarjassa mennään.
Tony Halme on vahva ja hyvä nyrkkeilijä. Mutta täytyy muistaa että hän on otellut joskus erittäin epärehellisesti, potkaisemalla. Hakannut "siviileitä" kadulla. Mies on melko selvä rasisti. Ampui melkein vaimonsa, aine tukkurassa. Haukkui Presidenttiä Lesboksi. Fiksua...
Minusta tuntuu että jotkut kuten minä haukun liikaa Halmetta ja jotkut liikaa ylistävät Halmetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En minä osaa tehdä kirjaa. Mutta moni muu pystyisi tekemään kirjan, jossa käydään ruokavalio tarkkaan läpi. Treeniliikkeet on helppo näyttää. Kertoa eri treenitavoista ym. Moni muu varmasti jättäisi itsensä kehumisen vähemmälle eikä selittelisi häviöitään.
Halmeella on välillä hauskoja juttuja. Mutta saakohan hän puheillaan mitään järkevää aikaiseksi?

neutraali sanoi:
No ei ollu ei, mutta pakko sanoa että halme teki typerän virheen kun lähti juoksermaan sitä äijjää kohti ja yritti vetää kauheen heijjarin, ois katellu rauhassa tilannetta ilman ryntäämisiä niin tilanne ois ollu tonyn kannalta huomattavasti parempi.

Joo, oli aika omituinen taktiikka siinä välissä...onko Halme missään koskaan kertonut, että miksi se lähti päätä pahkaa juoksemaan kohti RC:tä?

Percele sanoi:
Joo, oli aika omituinen taktiikka siinä välissä...onko Halme missään koskaan kertonut, että miksi se lähti päätä pahkaa juoksemaan kohti RC:tä?
Muistaakseni se löi jonku kanssa vetoa että se tirvasee Couturen mattoon kertalyönnillä.

Eniweis, oon mäki lukassu ton kirjan (ainoa kirja minkä oon ostanu omalla rahalla :D) ja ihan hyvältä se vaikutti. Jos ei muuten, niin ainaki se katkas mun yli vuoden mittasen RHP:n uran. Niillä sen kirjan ohjelmillaki treenasin yhessä välissä, mutta ei ne toiminu sitten mitenkään, voimat heikkeni entisestään :(. Ei se kumminkaan sitä tarkota etteikö ne joillain muilla vois toimia...

Ite ostin ko kirjan reilu pari vuotta sitten ja aloin reenaamaan sen opeilla. Ja kyllä meinaan tuli kroppaan kokoa. Vaikka nyt on ohjelmat ja metodit itellä hiukan muuttunut, niin henk.koht. pidän sitä edelleen hyvänä oppaana. Joillain toimii paremmin kuin toisilla.

Carbon sanoi:
Tässä threadista oli kyse kirjasta, ei Halmesta. Halmesta on ihan turha väitellä koska suomalaisten mielipiteet menevät siinä kohtaa kahtia.

Järkevää on väitellä vain aiheista joista kaikki ovat samaa mieltä? :rolleyes:

!Tuomas! sanoi:
En minä osaa tehdä kirjaa. Mutta moni muu pystyisi tekemään kirjan, jossa käydään ruokavalio tarkkaan läpi. Treeniliikkeet on helppo näyttää. Kertoa eri treenitavoista ym. Moni muu varmasti jättäisi itsensä kehumisen vähemmälle eikä selittelisi häviöitään.
Halmeella on välillä hauskoja juttuja. Mutta saakohan hän puheillaan mitään järkevää aikaiseksi?

saatko sinä puheillasin mitään järkevää aikaiseksi? :eek:

Halmeen kirjat ovat hyviä ja voimaopas sisältää hyviä vinkkejä aloittelijoille ja miksi ei muillekkin. Kyllä se jonkun verran taitaa tietää... Arvostan Halmetta, sillä hän on tehnyt paljon. Ja on sekoillutkin, mutta te jotka haukutte häntä näiden sekoilujen vuoksi olette varmasti itse eläneet koko elämänne ilman virheitä... Onneksi olkoon.

Sain kirjasta muutamia vinkkejä itsekin, niin kuin muistakin kirjoista. Joistakin kirjoista on ollut oikeasti todella paljon hyötyä!
Halme varmasti tietää aika hyvin, paljon paremmin kuin minä ( ei mikään yllätys). Hän tietää hyvin ainakin mikä hänelle itselleen sopii mutta ei välttämättä tiedä sitä mikä muille sopii ihan niin hyvin. Jos tuo kirja olisi jossain nostelukirjojen vertailussa en usko että se saisi korkeita pisteitä. Kirja on mielestäni ehkä hyvä aloittelijoille (kunhan ei ota kaikkea kirjaimellisesti ja suodattaa osan pois) ja Halme faneille.
Arvostan itsekin tavallaan Halmeen saavutuksia, mutta en ihmisenä välttämättä. Arnoldia arvostan enemmän, hän on fiksumpi minun mielestä, mutta hänessäkin on jotain sellaista tyhmyyttä/junttiutta. Mutta uskomattomia saavutuksia ja hyvä bisnesmies/liikenero.

Luni, puheissani ei ole välttämättä järkeä.
Mutta Halme eduskunnassa ei ole saanut kauheasti mitään aikaan. Sähläillyt vakavasti pari kertaa, onhan se hauska tyyppi kun sanoo suoraan.

Kun joskus TV-ryhmä kierteli ja kysyi että mitä mieltä Halmeesta niin monet pultsarit näköiset, pahis nuoriso (ainakin sen näköisiä) ja vähän yksinkertaisemman oloiset pitivät häntä hyvänä ehdokkaana.
Hänestä ei pidä mielestäni yleensä fiksuimman oloiset ihmiset. Itse tykkään Halmeesta kun hän esintyy TV:ssä tai sanomalehdessä. Mutta hyvänä ihmisenä en häntä pidä, eduskuntaan hän ei sovi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom