Viikingin voimaopas... nyyh

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu! Halme = leipää ja sirkushuveja ja näitä hän on ilmeisesti koko elämänsä ajan pyrkinytkin olemaankin. Vaikea tuollaisen showmiehen on varmaan puvussaan pysyä, kun on vuosikymmenet tottunut tekemään ja puhumaan melkein mitä lystää.

Joo jos katotaan halmetta nuorempana sillon ku se oli huippukunnos ja tuossa reenikirjassahan on kuva se mies painaa 160kg nii ei so tod oo mikää läski! Ja reeni kirja on ihan jees mutta ite en kyllä tekis niin miten siinä sanotaan :) Mutta tony rulaaa nähnyt miehen pari kertaa ja armotonta läppää lähteny joka kerta :P

lasikuitujeesus sanoi:
Kirja oli ihan ok, mutta siinä kehotetaan treenaamaan liian usein ja tekemään liikaa sarjoja. Ihme jos ei ylikunto pukkaa, mikäli yhtään tosissaan tekee ne sarjat.

Juuri näin, kirja on aloittelijalle ihan OK kunhan lisää vaikka noihin suositeltuihin ohjelmiin lepopäiviä tai ei tee sarjoja niin kovaa. Halme painottaa ihan oikein kunnon ruokailua jne. Ravinnosta Vallinin kirjoittama pätkä lopussa on erittäin hyvä.

Ihmisenä jokainen on mitä on turha sitä lähteä toisia arvostelemaan IMO, keskittyy vain omiin tekemisiin. :piis:

Silloin kun halme ei vielä ollut "näin" tunnettu, niin se oli jossain tv-ohjelmassa ja näytti miten autoon murtaudutaan. Potkaisi maihareilla sivuikkunan paskaksi, hö hö hö..tais olla saabbi? Muistaako joku muu tätä???

!Tuomas! sanoi:
Halmeen kannattajat olivat pultsareita, työttömiä, nuorisonarkkareita

+ tietenkin panssariketju/vyölaukku "bodareita". Halmeen faneissa useasti huomaa jotain samankaltaisuutta ja se taitaa kai sitten olla sitä tietämättömyyttä? "Halme on ainaski suomen paras katutappelija" Niinpä niin.. :rolleyes: Missäs sellasia kisoja järjestetään?

Jos tämä ketju ei pysy kirjassa ja siitä keskustelussa lähtee se roskikseen alta sekunnin. Halmeesta väittely ei johda mihinkään eikä edes kuulu tälle osiolle!

!Tuomas! sanoi:
Tässä on ehkä vähän huono aihe mutta kirjoitan kumminkin. En tiedä miksi mutta luin Viikingin voimaoppaan.
Mitä mieltä te olette tästä kirjasta?

!Tuomas! sanoi:
Halmehan on kuin "pieni" Bush, rasisti ja hullu. Tämä maa olisi aivan seka sorossa jos tuollaisia olisi enemmän. Halmeen kannattajat olivat pultsareita, työttömiä, nuorisonarkkareita ym.

Mies aloittaa viestiketjun Tony Halmeen kirjasta, mutta sitten alkaa itse haukkumaan kirjoittajaa ja Halmeen kannattajia. Olikohan tarkoitus päästä vain mustamaalaamaan..? Kuukauden :david: palkinto täältä

Viikinki 86 sanoi:
Noo helppo se ón sanoa kun oletan, että sä oot saanu ruokaa kotona ja sua ei ole hakattu kotona vai?? :jahas:

No joo tämä tästä palataan asiaan :D

Mutta ei sentään raiskattu perseeseen tai muuten käyetty hyväksi? Ei ollut mustaihoinen, ei ollut pyörätuolissa, ei ollut menettänyt isää tai äitiään tappajalle jne. Kaikki nuo on paljon vakvempia tapauksia, kuin hakkaaminen ja "ruoatta jättäminen".
ps. herranisä itse en ole kokenut mtn tuommoista lapsuudessani ja olen siitä hyvin kiitollinen. Mutta monelle on käynyt paljon pahempiakin asioita.

Kyllä se Viikingin voimaopas kannattaa lukea, kohan ei ota kaikkea vain niin tosissaan jne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minun mielestäni kirja oli ihan hyvä perusteos jota luki mielellään. Joku aloittelija saa siitä irti paljonkin.

Muuten !Tuomas! kirjoitustaitosi perusteella sinä olet jonkin lajin vammainen joten sinun ei kannattaisi haukkua muita tyhmiksi. Halme sai Ravenin Culture Fair testissä yli 120 pistettä joka on noin 50 pistettä enemmän mitä sinä saisit.

No, jätetään Halme ja puhutaan kirjasta sitten...

Itse en ole kirjaa lukenut, mutta olen tainnut selata pari kertaa jossain kirjakaupassa. Mä en ole koskaan oikein innostunut mistään "urheilukirjasta". Sama pätee näihin punttikirjoihinkin. Kaiken sen tiedon saa netistä 15s googletuksella tai lukemalla vaikka tätä Pakkotoistoa. Kirjat voi näyttää paksuilta mutta niissä onkin sitten vain paljon värikuvia ja isot fontit. Yleensä mitä tunnetumpi "kirjoittaja" on niin sitä enemmän on vain jotain poseerauskuvia. Ja luvattoman paljon on sitten vain kuvauksia yksittäisistä liikkeistä.

Ei mun mielestä oikein mistään lajista saa tehtyä kunnollista kirjaa. Punttauksessakin niin paljon on kiinni ihan vain raa'asta tekemisestä kuin itse kirjatiedosta. Samasta syystä mä en lue mitään bodauslehtiäkään (kattelen vaan muijien kuvat....eh) Kerran tuli tosin haettua kirastosta joku "voimaharjoittelun perusteet" joka tosiaan oli sairaan kattava. Mutta meni niin lääketieteelliseksi etten saanut siitä mitään irti. Jos ohjelma on 3xkyykky 3xpenkki niin ei siitä montaa sanaa paperille saa ;)))

Jotenkin musta tuntuu että nuo kirjat on tarkoitettu ihan aloittelijoille. Ei sillä että niistä olisi heille suurta hyötyä, mutta siksi että se on sektori joka vielä niitä ostaa...

Tais muuten taas mennä hieman off-topic...Mutta olipa jotain kirjoista kuitenkin!

Kyllä Halmeen kirja on ihan hyvä perusopas. Ihan hyvin siinä näytetään perustekniikat, joilla varmasti pääsee aika pitkälle. Suurinta osaa arvostelijoista tuntuu häiritsevän eniten se, että juuri tämä "natsidouppaajasovinistihalme" on tämän opuksen kirjoittanu, ja siksi se kirjankin on vain oltava huono. Ja sitten voidaankin jatkaa haukkumalla koko Halme maan alle. En ole samaa mieltä Halmeen kanssa monessakaan asiassa, mutta kyllä minä silti sen saavutuksia kunnioitan. Arvostelkaa sitten niitä Halmeen meriittejä, kun olette itse saavuttaneet enemmän.
Ei siitä sen enempää.

Edit: tulipas siitä avautuminen :D

Mitä olen selaillut, niin ihan käypästä asiaahan siitä löytyy... Eihän yhtä ja ainoata systeemiä ole kenelläkään tarjota...

Halmeen kirjaa en kokonaan ole lukenut, mutta tuntuu helvetin ihmeelliseltä se kuinka ihmistä mollataan...

1. Menkää ite kehään yhdenkään halmeen vastustajan kanssa ja tulkaa sieltä voittajina pois..

2. Kirjoittakaa yhtä veikeitä kirjoja, kun ootten niin hyviä

tätä listaa saavutuksista voisi jatkaa, mutta en...

Kipi I sanoi:
Silloin kun halme ei vielä ollut "näin" tunnettu, niin se oli jossain tv-ohjelmassa ja näytti miten autoon murtaudutaan. Potkaisi maihareilla sivuikkunan paskaksi, hö hö hö..tais olla saabbi? Muistaako joku muu tätä???

Tais se ohjelma olla joku Kolmas Pyörä tai jotain......Samaises ohjelmas Halme myi muka pimeää viinaa kadulla kulkijoille

!Tuomas! sanoi:
Onhan Halme kova nostelija sinäänäsä ja nyrkkeilijä. Mutta ei se oikeuta tekemästä kirjaa. Jos on keskitasoa selvästi parempi niin ei se riitä...Niin moni voisi tehdä samanlaisen kirjan. Suomessa olisi varmasti vähintään tuhat parempaa treenikirjan kirjoittajaa kuin Tony "joka ampuu vaimoaan" Halme. Katsottiin muuten videolta, kun Halme potkaisi nyrkkeilyottelussa aivan selvästi vastustajaansa, ei tietenkään vastustaja voinut jatkaa.
Se oli hauskaa Tony Halme oli Tysonin sparraaja... harvoin sparraajan naama ollut niin ruvella. Nyrkkeilysarjoja on monia, olisi Halme taistellut oikeissa sarjoissa jotka johtavat Olympialaisiin ym.
Halmehan silloin hävisi oikein nätisti sellaiselle surulliselle tapaukselle. Monet kunnon nyrkkeilijät ei pidä Halmetta arvossa.

Sano mitä lystäät totuus siltikin on se, että halme pari vuoden treenillä pätki monia "huippuja" turpaan, jotka ovat lajia harrastanu 6-vuotiaast asti ... i rest my case :)

Hyvä kirja, tuon avulla aikoinaan tajusin syömisen merkityksen!! Ja jotain treenauksestakin.. kannattaa tsekata, asioista tietävällä ei juuri ole mitään uutta? On muute äijällä aikamoinen elämä takana, jos olette niitä kirjoja lukeneet..? Massiivisuudesta saa hyvän kuvan jos vertaa Perälään siinä kirjan yhdessä kuvassa, Halmeen hauis on samankokonen kuin Perälän pää!! Perälä vaikuttaa aika pikkupojalta siinä vieressä. Olisi joskus mahtavaa tavata livenä.

!Tuomas! sanoi:
Onhan Halme kova nostelija sinäänäsä ja nyrkkeilijä. Mutta ei se oikeuta tekemästä kirjaa. Jos on keskitasoa selvästi parempi niin ei se riitä...Niin moni voisi tehdä samanlaisen kirjan. Suomessa olisi varmasti vähintään tuhat parempaa treenikirjan kirjoittajaa kuin Tony "joka ampuu vaimoaan" Halme.

Jep. Se naapurin eskon tekemä treenikirja se vasta möisikin aivan helevetin paljon, vaikka kuinka hyvin olisikin tehty. No, olisihan sille ainakin yksi ostaja...

:offtopic:
!Tuomas! sanoi:
Monet kunnon nyrkkeilijät ei pidä Halmetta arvossa.
Ja siihen on tasan yksi syy, na kateelliset paskiaiset ei tule itse pääsemään koskaan samalle tasolle 20vuotisen uransa aikana mihin halme nousi 3vuodessa. Eihän se mikään maailman huippu ole mutta raskaan sarja SM silti.
Kipi I sanoi:
Muistan, kolmas pyörä oli ohjelman nimi:)
High Live sanoi:
Jep. Se naapurin eskon tekemä treenikirja se vasta möisikin aivan helevetin paljon, vaikka kuinka hyvin olisikin tehty. No, olisihan sille ainakin yksi ostaja...
Juuri näin, osa porukasta ei oikein tunnu tajuavan jutun juonta:)

Tanu sanoi:
Hyvä kirja, tuon avulla aikoinaan tajusin syömisen merkityksen!! Ja jotain treenauksestakin.. kannattaa tsekata, asioista tietävällä ei juuri ole mitään uutta?
Samaa mieltä. Hyvä kirja aloittelijalle kun pitää hivenen maalaisjärkeä mukana. Tästä joku jo mainitsikin.

Minä luin kirjan ennen kuin löysin pakkiksen. Opin sieltä syömään paljon ja jotain treenijuttujakin. Mielestäni kirja auttoi minua paljon silloin alussa.

Yksi tärkeä kohta kirjaan liittyen on se, että Halme mainitsee treenien toimivan hänen kohdallaan ja että ei ole mitään yleispäteviä. (tuollaisen kuvan ainakin itse sain kirjan lukiessani) Niin ja tietty käskee tekemään muutakin kuin penkkiä...

Suositut

Back
Ylös Bottom