Viikingin voimaopas... nyyh

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salomaa sanoi:
Tuosta wrestlingurasta sen verran, että meinasi Halme raskaansarjan mestaruuden saada silloisessa WWF:ssä. Loukkaantumisien takia ura piti lopettaa ja mestaruus ei Halmeelle asti ehtinyt. Loistava ura painimisessa kyllä miehellä oli.

Jos en ihan väärin muista, niin Halme kertoo kirjassaan että joutui jättämään painia vähemmälle koska lajiin oli juuri tulossa doping-testejä (taisi olla amerikanmantereella) ja silloin ollut enää puhtaita jauhoja pussissa. taisi sitten siirtyä japanin suuntaan. korjatkaa jos jollakin on tarkempia muistikuvia

Tuomiopäivä-kirjassa kerrotaan todella suorasanaisesti Halmeen mielipiteet silloisesta eduskunnasta ja kaikista "ylemmän" kansan henkilöistä... erittäin hauskaa luettavaa ja todella paljon asiaa. eipä moni uskalla sanoa suoraan, että vituttaa kun laitetaan 100 miljoonan kulttuuritalot pystyyn ja sitten ei rahaa riitä jakomäen kerrostalojen korjaukseen tms.

Halme muuten pyysi anteeksi Haloselta, kun haukkui häntä Lesboksi. Ei se tainnutkaan olla niin fiksua... Asiat joita koittaa saada eteenpäin niin voivat mennä taaksepäin jos niitä hoitaa huonosti...

Sinoli sanoi:
Jos en ihan väärin muista, niin Halme kertoo kirjassaan että joutui jättämään painia vähemmälle koska lajiin oli juuri tulossa doping-testejä (taisi olla amerikanmantereella) ja silloin ollut enää puhtaita jauhoja pussissa.

Ööö...siis...korjatkaa toki jos olen väärässä...mutta siis mihin "lajiin"? Eikös tuo WWF meininki ole lähinnä lapsille ja lapsenmielisille (=positiivisessa mielessä) suunnattua testrosteroniteatteria? Takahuoneessa sovitaan että jos mä hyppään sun päälle niin heitä sä mut alas ja sitte niinku sä lyöt mua tuolilla...?

Eli mitä ihmeen doping-testejä? Itse olen aina kuvitellut että nuo painijat saavat vähentää mömmökustannukset veroista, kysehän on selvästi ammattitaidon ylläpitämisestä ;) Jos ne kaapit pantaisiin kusemaan purkkiin, niin sen purkin pohjassa olisi pian vain höyryävä reikä.

Sinoli sanoi:
Jos en ihan väärin muista, niin Halme kertoo kirjassaan että joutui jättämään painia vähemmälle koska lajiin oli juuri tulossa doping-testejä (taisi olla amerikanmantereella) ja silloin ollut enää puhtaita jauhoja pussissa. taisi sitten siirtyä japanin suuntaan. korjatkaa jos jollakin on tarkempia muistikuvia

.

Ensin Halme oli Japanissa painimassa, sitten WWF:ssä jonka joutui lopettamaan jonkun(en muista minkä)oikeus jutun takia. Ja japaniin ei päässyt enään, koska mentyään WWF:n rikkoi jonkun sopimuksen.
Toivottavasti saa edes jotain selvää :kippis1:

Ja itse kirjasta ihan jees opus aloittelijoille ja muillekin...

Itse topiciin, niin mielestäni tuo Halmeen treeni kirja on aivan hyvä perusopus. Kannattaa lukea, jos on alkamassa harjoittelemaan punttausta.

Deat sanoi:
Löysivät vissiin laittomia aseita sen kämpästä. Poliisit siis.
Jotka ainakin osaksi oli sen vuokran antajan, vittu ku kirja lainassa niin ei voi tarkistaa ku en itsekään tarkkaan muista.

Dino84 sanoi:
eikö sillä halmeella ollu luvat kaikkiin muihin aseisiin paitti johonki konepistooliin?
Ja oliko se sen vuokra antajan josta ei sittemmin kuulunut mitään ja ilmeisesti ne aseet oli ladattuja? Lukekaapa joku se juttu ja laittaakaa faktaa ku vaivaa ku ei voi muistaa :)

halmehan ite isstuskeli pöydän ääressä ja sillä oli pöydän alle teipattuna ladattu pistooli....ja tais ne kaikki olla ladattuja mut mun tietääkseni kaikki aseet oli halmeen.
ja eikö se joutunu oikeutee just niist hormoneista mitkä oli sen...olikos se jake tms. sen nimi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dino84 sanoi:
halmehan ite isstuskeli pöydän ääressä ja sillä oli pöydän alle teipattuna ladattu pistooli....ja tais ne kaikki olla ladattuja mut mun tietääkseni kaikki aseet oli halmeen.
ja eikö se joutunu oikeutee just niist hormoneista mitkä oli sen...olikos se jake tms. sen nimi?ja eikö se joutunu oikeutee just niist hormoneista mitkä oli sen...olikos se jake tms. sen nimi?

Noin mäkin muistelisin. Luvat sillä oli kaikkiin aseisiin, paitsi yhteen konepistooliin mihin olisi tarvinnut jonkun erityisluvan. Eikös se Jake ollut joku suomalainen joka oli kämpillä Halmeen luona? Sen ne roinat olivat, ainakin Tonyn sanojen mukaan. En nyt oikein tarkasti muista kaikkea, kun luin tuon kirjan viimeksi yli vuosi sitten.

Vasta eilen sain kirjan luettua loppuun ja aseet olivat kaikki kyllä luvallisia ja se konepistooli ei ollut silloin kotona vaan se oli joku eri mesta missä se oli ollut. Oikeuteen halme joutui kämppäkaverinsa doping bisneksestä ja oikeutta käytiin sitten siinä n.4 vuotta ja tämän takia loppui painiura. (kaikki syytteet sitten hylättiin siitä doping jutusta)

kodari76 sanoi:
Eli mitä ihmeen doping-testejä? Itse olen aina kuvitellut että nuo painijat saavat vähentää mömmökustannukset veroista, kysehän on selvästi ammattitaidon ylläpitämisestä ;)

Liittyisiköhän tämä homma jotenkin suureen WWF-doping-ratsiaan joka mainitaan lyhyesti seuraavassa Vince McMahon -tietopaketissa:

http://www.rotten.com/library/bio/sports/vince-mcmahon/

Saattaa mennä ihan suohon, mutta luulisin että painijoiden (mm. Halme) testaaminen liittyi painiorganisaation pyörittämän "doping-renkaan" ratsaamiseen.

Viikingin voimaopas :5:
Eli hommasin tämän kaupunginkirjastosta heti ilmestymisen jälkeen tuoreeltaan ja hyvä kirja! Liikkeiden suoritus on kerrottu perusteellisesti. Treeniohjelmia löytyy aloittelijasta ammattilaiseen. Ruokavalion tärkeyttä korostetaan. Joku sitten ihmetteli sitä että meneekö Viikingin ohjeilla ylikuntoon: minä en löydä kirjasta sellaista kohtaa jossa käsketään tekemään 20 sarjaa sata lasissa. Paljon enemmän kirjassa puhutaan siitä että pitää soveltaa omaan treeniin sopivaksi.

Itse oon lukenut kaikki Halmeen kirjat ja olen niitä kaikkia arvostanut. Mutta se vaan ihmetyttää kun täällä alle 20 jätkät haukkuu Halmeen vinkkejä kun Halme on itse harrastanut ~25 vuotta voimailua ja punttia.. :rolleyes:
(Olen itsekkin samaa miettinyt, kun joku vanhempi on neuvonut, että ei tätä tällain kannata tehä.. Mutta sitten on tullut mieleen että kannattaako alkaa kyseenalaistamaan kun itsellä on alle 2 vuoden kokemus ja toisella melkein 30 vuoden? (en viittaa Halmeeseen))

Ja viä tosta kun joku sanoi että ei ollut hyvä nyrkkeilijä, niin MM-ottelussa taisi Halme olla johdossa ekan erän jälkeen, jonka jälkeen oikean käden ojentaja napsahti poikki. Eihän Halme koskaan mikään hyvä nyrkkeilijä ole ollutkaan (tekniikaltaan), niinhän hän on itsekkin myöntänyt.. Mutta koskaan ei Halme luovuttanut nyrkkeilykehässä, ei edes sillon MM-ottelussa kun käsi meni paskaks.

(korjatkaa jos sanoin jotain väärin) :D

Halmella on ainakin oma mielipide lähes joka asiaan,tämän huomasin kun luin Tuomiopäivän,Siinä puitiin läpi kaikki miten paskoja ulkomaalaiset maahanmuuttajat jotka eivät työskentele vaan lorvivat tukien avulla sekä sun muut poliitikot ovat.Ihan mukavaa luettavaa ovat nämä opukset,tosin siitä ei voi olla varma onko joitakin juttuja ihan pikkiriikkisen väritetty :lol2: .

Tää on varmaan sitten :offtopic: ,kun mä ajattelin kommentoida sitä treenikirjaa:

Mielestäni treeniosio on oikeilla linjoilla.
..ja ruokavalio-osio, "luolamiehen dietti", ..vittu mikä oivallus :thumbs:

Hyvä lähestymistapa perusasioihin.

Rautaketju, annappa joku esimerkki väritetyistäjutuista.
Mielipide Halmeella on kyllä melkein joka asiaan, mutta aika asiaa tämä tuntuu puhuvan, ainakin omasta mielestäni. Mutta saahan sitä erimieltäkin olla..

-Largo- sanoi:
Rautaketju, annappa joku esimerkki väritetyistäjutuista.
En oo rautaketju, mutta vastaan silti.No onhan niitä halmeen kirjoja väritetty onhan se selvä tai sitten on melko pässi jos uskoo mm että kun halme oli jotain lyönyt baarissa niin tyyppi oli lentänyt baari tiskin yli pää edellä roskikseen ja että miehellä on tuolin jalka päässä pystyssä eikä hän huomaa mitään ennenkuin joku kaveri hänelle siitä mainitsee tai jotenkin tuohon tyyliin se meni(jumala armahtaa minä en, kirjassa), toki ne varmasti on tapellut ym mutta kyllä niissä on sitä kuuluisaa lisääkin mukana jotta kirja olisi mukavampaa luettavaa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom