Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MrIks sanoi:Kirjan helmi on kuitenkin se, kun Halme sanoo, että on vain yhtiä vatsoja, joten pelkkä istumaannousu riittää!:D
eikös siinä lue että voi dietata pois,yleisellä tasolla,ei se mun mielestä siinä itsestään puhunu.että jos vähän massan rakennuksessa massua kertyy niin so what,sen voi aina dietata pois.se mun mielestä oli siinä se pointti...MrIks sanoi:Ihan ykkönen on se kun Halme kertoo että mahansa alla piilee kovat vatsalihakset, ja välillä on hauska dietata rasvat pois. Totuus kuitenkin on, ettei Halmeella ole vatsat näkynyt sitten armeijavuosien, jos edes silloinkaan.....:5:
Kyllä se mun mielestä niin antaa ymmärtää, sanoessaan jotain seuraavaa: "Ne ketkä on mua lyöneet, ni tietää, että siellä rasvan alla on kovat ´vatsalihakset, ja kyllähän ne voi aina dietata välillä pois". Siis tos oli mun mielest se idea, mut sori jos väärässä, en mä tässä syytä suotta halua halmea haukkua.Alec sanoi:mun mielestä voimaopas on mainettaan parempi.korostetaan perusliikkeitä ja syömisen tärkeyttä mm.
eihän se nyt mitään mullistavaa tarjoa mutta ei haittaa vaikka alottelija sen lukasiskin.ja motivaattorinahan se toimii helvetin hyvin
eikös siinä lue että voi dietata pois,yleisellä tasolla,ei se mun mielestä siinä itsestään puhunu.että jos vähän massan rakennuksessa massua kertyy niin so what,sen voi aina dietata pois.se mun mielestä oli siinä se pointti...
MrIks sanoi:Kyllä se mun mielestä niin antaa ymmärtää, sanoessaan jotain seuraavaa: "Ne ketkä on mua lyöneet, ni tietää, että siellä rasvan alla on kovat ´vatsalihakset, ja kyllähän ne voi aina dietata välillä pois". Siis tos oli mun mielest se idea, mut sori jos väärässä, en mä tässä syytä suotta halua halmea haukkua.
MrIks sanoi:Siinä seuraavassa lauseessa mainitsee, että kyllähän ne voi aina välillä dieetata pois.... Kue vähän enemmän
Siis..... siis...häh....mitää...yhm. Mitähän sä nyt jauhat, mähän vaan sanoin, että Halmeella on ollu se se vatsansa vuosien ajan... ei sun tartte alkaa siin avautuu. Ja mistä vitusta minä tiiän onko se dieetannu minkä verran... Kai sitä nyt bodaajana täytyy aina vähän väliä dieetata, kai sä nyt sen sentään tajuut... ja mikä vitun kysymys toi oli....?Bodaaja sanoi:Vittuuks siinä viisastelet, lue ite, lue ite enemmän, työnnä vaikka se kirja hanuriis:D Ehkä ne voi dietata, mutta onko Halme koskaan ollu dieetillä?
MrIks sanoi:Siis..... siis...häh....mitää...yhm. Mitähän sä nyt jauhat, mähän vaan sanoin, että Halmeella on ollu se se vatsansa vuosien ajan... ei sun tartte alkaa siin avautuu. Ja mistä vitusta minä tiiän onko se dieetannu minkä verran... Kai sitä nyt bodaajana täytyy aina vähän väliä dieetata, kai sä nyt sen sentään tajuut... ja mikä vitun kysymys toi oli....?
No oke, muttä myönnä että sun kielest on vaikea sanoa että ootko vakavissas vai etBodaaja sanoi:Otetaas vähä huumoria mukaan, ok?:D Mä en ole niin haudanvakavalla asialla:thumbs:
MrIks sanoi:No oke, muttä myönnä että sun kielest on vaikea sanoa että ootko vakavissas vai et
El_Ucca sanoi:Huumoria kirjassa kyllä riittää ja ravintopuoltakin käydään läpi. Likkeistä on hyvin kuvia. Kirja on kuitenkin todella simppeli ja antaa Pakkotoistoa lukevalle tuskin uutta tietoa muusta kuin miehestä itsestään. Tiedon määrä on kirjassa todella vähäistä. Kirjoitusvirheitä löytyy aika paljon.
Aloittelijalle kirja sopii kuvien takia, mutta ne sarja/toistomäärät ovat mielestäni aika erikoisia.
Itse pidin selvästi enemmän kirjoista Massaa! Voimaa! ja Mega Duty. Seuraavaksi ostoslistalla on Arskan Encyclopedia of Modern Bodybuilding.
:Dironteme sanoi:Kerran Tony ja Riku Kiri juttelivat pukkarissa siitä, että kuppia voi reippaammin ottaa, vaikka nostaakin punttia - ne pitää vaan osata jaksottaa:D ..isojen miesten leppoisia puheitahan nuo oli..