Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
offtopic: onko joku muu maistanut kenties tuolla myytävää maailman kalleinta jamaicalaista kahvia? :D jäi oikeen häiritsemään miltähän maailman _kallein_ kahvi maistuu?
Treenibuusteri käyttöön ei hyvä, itse en ole tuntenut mitään tehoa, mutta rasvaa polttaa hiukan, parin tunnin päästä käytön jälkeen näkyy vatsalihakset paremmin, koska vihreän teen aiheuttama termogeneesi polttaa rasvaa (sanoin vaan vaikka tietäisittekin)
Vieläkö Hulkki käyttää vihreää teetä treeniboosterina? Eikö se hidasta proteiinisynteesiä?
Joo varmasti polttaa rasvaa tolla teholla että tunneissa huomaa eron. Ite otan yhen vihreäteenapin joka tunti niin 24h päästä voin hinkata pyykit tällä vatsalla.
Jokaisella oma mielipiteensä, mulla huomaa parin tunnin päästä eron
http://www.fast.fi/special-products/green-tea
Kilon pari :D No ei lainkaan, en tarkoita että polttaisin rasvaa pelkän vihreän teen avulla, se vain avustaa rasvan palamista. Ruokavalio ja liikunta paljon tehokkaampaa, lähdenpä tästä siis lenkille :whip:Paljonkos se tee polttelee rasvaa siinä parin tunnin aikana? Kilon,muutaman kilon?
Sama se on mitä ostaa kuha ei iha niitä halvimpia liptoneita. Ei niissä huomaa eroa mitenkään.Kyselisin vihreästä teestä että onko jengillä mimmosia kokemuksia mistäkin, kun noita tahtoo olla niin paljon erillaisia. Juotavista lähinnä, ei noista nappuloista.
Kyselisin vihreästä teestä että onko jengillä mimmosia kokemuksia mistäkin, kun noita tahtoo olla niin paljon erillaisia. Juotavista lähinnä, ei noista nappuloista.
Kupissa vihreää teetä on noin 180mg egcg:tä. Tietysti riippuu, miten hauduttaa ym ym.. Noissa Leaderin kapseleissa joita itse vedän on noin 490mg
Lääkkeet ja lisäravinteet urheilussa (Antti Alaranta, Juha Hulmi 2007, s.314)kirjassa sanottiin että 270mg egcg:tä saanut ryhmä poltti 4% enemmän rasvaa, kuin lumeryhmä.