Vihreä tee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kovaa
  • Aloitettu Aloitettu
Fire Storm nimisessä tuotteessa olevassa vihreessä teessä on kans 50% EGCG:tä ja täytyy kyllä sanoa, että muutenkin tuntuisi olevan erinomainen tuote hintaansa nähden. Hiki puskee pirun hyvin kun ennen treeniä ottaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän netistä hakemalla löytyy noita ulkomaalaisia kauppoja, josta yhdessä myydään 24€ hintaan 350g vihreä tee-uutetta. Siinä on 70 prosenttia EGCG:tä, joten aika tujua kamaa.

Toisesta kaupasta löysin noin 14 € hintaista 300g pakkausta vihreä tee-uutetta, siinä oli tosin sitten vähemmän EGCG:tä, 40 prosenttia.

Säännöissä kielletään mainostaminen, mutta kokeilkaa hakusanoilla 'green tea extract'.

prismasta löytyy leaderin green tea pillereitä. 70% EGCG.
hinta joku 16,90e.

offtopic: onko joku muu maistanut kenties tuolla myytävää maailman kalleinta jamaicalaista kahvia? :D jäi oikeen häiritsemään miltähän maailman _kallein_ kahvi maistuu?

OT: Tarkoitat Jamaica Blue Mountainia? Ostin sitä waimokkeelle purkin hiljan ja onhan se ihan pirun hyvää (en itse juo yhtään kahvia, mutta tätä maistoin ja oikeasti tykkäsin). Kilohinta pyörii siinä 100e paikkeilla, kyse ns. single bean-kahvista, jotku hifisekoitukset voinee olla kalliimpiakin, mutta kahvilaaduista kilohinnaltaan tuo Blue Mountain on kallein ja satunnaiseen naatiskeluun hintansa väärti.

Maistuu muuten samalta kuin miltä jauhettu kahvi tuoksuu. Mun ei-kahvinjuojan-suulla ainakin. Eli ei lainkaan sitä normikahvin kitkeryyttä. Aluksi melkeen laimea maku, sitten kun nielaisee niin tulvahtaa se kahvin aromi suuhun, eli jälkimaku on "se juttu". Niin pehmeän makuista, että pystyi pyörittelemään litkua suussa ja silti maistui hyvältä.

Niin ja kannattaa vaikka Ikeasta se pressupannu hakea tuota varten, suodattimen läpi kuulemma menee osa aromeista hukkaan tavalla tai toisella (itse noista mitään tiedä, kokeneemmat kahvihifistelijät näin kertoneet niin hain moisen pannun samalla tytsylle niin voi oikein pikkusormi pystyssä lipittää tuota kaffeta).

Aiheeseen:
Spitt, Forcen vihreä tee tabuissa on kai vähän vähemmän ECGC:tä kuin Leaderilla, mutta menevät ainakin mulla muotonsa ja koostumuksensa takia huomattavasti helpommin alas, Leaderin oli sen verran karheita ja kokoisia, että useamman kerran meinas jäädä kurkkuun. Tuosta syystä Forcea tällä hetkellä.

Muoks. Ei muuten ole muuten tullu pahoinvointia kun olen vetäny tyhjään vatsaan pilsut, mutta jos aamulla juon vettä ja otan vihreä tee-tabut, annan vaikuttaa sen 30min ja sitten lähden juoksemaan HIIT-lenkin niin sen jälkeen on yleensä pukannut vähän huonoa oloa. Ei ole mitään tullu ylös, mutta enpä muutenkaan laattaile edes darrassa, eli herkkävatsaisemmalta voisi lentää ryynit. Liekö nestehukkaa sitten kun kofeiini toiminee vielä nesteenpoistajana + ei aamiaista + vain vähän vettä + kova lenkki = nestehukka. Tuo siis vaikka juon reilusti kotiuduttuani lenkiltä.

Tyhjään mahaan kun ottaa kofitabsit ja vihreä tee-tabun niin tulee oksettava olo vaikkei tekiskään mitään.

Mikä on suositeltava isoin annos tässä? Itsellä nyt napsuja joita suositellaan yksi päivässä mutta tuossa yhdessä on vain 400mg tuota tiivistettä ja tuosta 50% EGCg:tä. 2 tabua päivässä vielä ihan ok?

Treenibuusteri käyttöön ei hyvä, itse en ole tuntenut mitään tehoa, mutta rasvaa polttaa hiukan, parin tunnin päästä käytön jälkeen näkyy vatsalihakset paremmin, koska vihreän teen aiheuttama termogeneesi polttaa rasvaa :) (sanoin vaan vaikka tietäisittekin)

Täällä muuten maksaa leaderin tabut 18.95e, onko korkeempi hinta kuin muualla?

Treenibuusteri käyttöön ei hyvä, itse en ole tuntenut mitään tehoa, mutta rasvaa polttaa hiukan, parin tunnin päästä käytön jälkeen näkyy vatsalihakset paremmin, koska vihreän teen aiheuttama termogeneesi polttaa rasvaa :) (sanoin vaan vaikka tietäisittekin)

Joo varmasti polttaa rasvaa tolla teholla että tunneissa huomaa eron. Ite otan yhen vihreäteenapin joka tunti niin 24h päästä voin hinkata pyykit tällä vatsalla.

Vieläkö Hulkki käyttää vihreää teetä treeniboosterina? Eikö se hidasta proteiinisynteesiä?

Mistäs tällanen väite tuli? Taitaakin olla vihreen teen juominen syy siihen, miksei paino nouse ihan toivotulla tavalla. Ei sittenkään liian vähänen syöminen tai oikeestaan liian suuri kulutus. (Sarkasmia :))

Paljonkos se tee polttelee rasvaa siinä parin tunnin aikana? Kilon,muutaman kilon?
:david:
Kilon pari :D No ei lainkaan, en tarkoita että polttaisin rasvaa pelkän vihreän teen avulla, se vain avustaa rasvan palamista. Ruokavalio ja liikunta paljon tehokkaampaa, lähdenpä tästä siis lenkille :whip:

Vihreä tee

Kyselisin vihreästä teestä että onko jengillä mimmosia kokemuksia mistäkin, kun noita tahtoo olla niin paljon erillaisia. Juotavista lähinnä, ei noista nappuloista.

Kyselisin vihreästä teestä että onko jengillä mimmosia kokemuksia mistäkin, kun noita tahtoo olla niin paljon erillaisia. Juotavista lähinnä, ei noista nappuloista.
Sama se on mitä ostaa kuha ei iha niitä halvimpia liptoneita. Ei niissä huomaa eroa mitenkään.

Halvimpia ei kannata juu ostaa, muuten ei ole niin väliä. Varsinkin vihreässä teessä irtotee on mielestäni parempaa kuin pussitee, vaikka ei olekaan niin kätevää. Forsmanin irtoteistä en ole tykännyt, niissä on joku tympeä maku. Althaus on oma suosikkimerkki, mutta esimerkiksi monet vähän paremmat liptonitkin on olleet oikein hyviä, ja esim Clipperit on aina kadonneet nopeasti kaapista. Ja maustettuja itse siis lähinnä juon.

Kupissa vihreää teetä on noin 180mg egcg:tä. Tietysti riippuu, miten hauduttaa ym ym.. Noissa Leaderin kapseleissa joita itse vedän on noin 490mg

Lääkkeet ja lisäravinteet urheilussa (Antti Alaranta, Juha Hulmi 2007, s.314)kirjassa sanottiin että 270mg egcg:tä saanut ryhmä poltti 4% enemmän rasvaa, kuin lumeryhmä.

Lainataan kommenttia vuodelta 2009. Mahtoiko tuo tulos tarkoittaa treenin aikaista rasvanpolttoa?

Suositut

Back
Ylös Bottom