Vihreä tee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kovaa
  • Aloitettu Aloitettu
Vihreän teen vaikutukset rasvanpolttoon meillä suomalaisilla kahvinkittaajilla taitavat olla isoillakin annoksilla aika mitättömät/olemattomat.

Mutta terveysvaikutusten takia vihreän teen nauttiminen on silti ihan suositeltavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vihreän teen vaikutukset rasvanpolttoon meillä suomalaisilla kahvinkittaajilla taitavat olla isoillakin annoksilla aika mitättömät/olemattomat.

Mutta terveysvaikutusten takia vihreän teen nauttiminen on silti ihan suositeltavaa.
Jep, mä käytän ihan noita vihreä tee kapseleita kun tuppaa olemaan vahvempaa tavaraa eikä tarvi litkiä sitä teetä. Ihan sen takia käytän koska uskon terveyshyötyihin.

Hulkkihan tuolla instargramissaan esittely päivän tee-annoksensa ja esitti, että se EGCG olisi paras ottaa pieninä annoksina. Itse käytän tabletteina kans ja olen ottanut kuuausia jo joka aamu kaks tablettia 500 mg:ia... pitänee kai alkaa ottamaan se toinen iltapäivällä ohjeen mukaan. Tulee juotua niin helvetisti kahvia, että kofeiini ei potki kyl yhtään, mut jossain testosterone nationilla oli juttua, et esim tuo EGCG estää ja korjaa jo tapahtuneita auringon, eli uv-säteilyn aiheuttamia solumuutoksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom