Vetoremmeistä.....

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Baarikello

Banned
Sattuipa salilla tänään, että kesken maastavetosarjan toinen vetoremmi otti ja napsahti poikki. Onneksi ei ollut painot vielä kovin korkealla maasta. :) No, nyt sitten uusien hankinta edessä, joten pistäkäähän suositellen, mitkä on absoluuttisen subjektiivisesti parhaat remmit? Kidoos.

Wrage, nahkaset tietty. Kaikki kangasräpellykset on perseestä

Mun on pitänyt kysyä ihan samaa! Oon ollu vannoutunut "Ei ikinä remmejä!" jamppa, mutta tempausotteella maastanostoon ja Hack-kyykkyyn tangolla ne oisi hyvä olla. Niissä liikkeissä mulla ei tahdo ote pitää tarpeeksi kauan.

Eli laittakaapa:

1) mielipide siitä millaiset vetoremmit ovat parhaat
2) perustelut, miksi juuri ko remmit ovat parhaat.

Jonksu vastasikin jo ykköseen, entäs kakkonen?

Kuulemma remmejä on paitsi nahkaisia ja kankaisia, niin myös eri levyisiä. Ovatko kapeemmat vai leveemmät paremmat, ja siihenkin perustelut, kitooos!

Originally posted by Jonksu
Wrage, nahkaset tietty. Kaikki kangasräpellykset on perseestä

Paskanvitut on! Oliko baarikellolla nahkaiset remmit? Varsinkin löysät nahkaremmit venyvät, joten en ihmettele yhtään, että ne voisivat myös napsahtaa poikki. :urjo:
Itselläni Better Bodiesin kangasremmit jotka eivät veny eivätkä pauku, ja ne pitävät noistavasti!!!
Tästä oli keskustelua joskus aikaisemmin mutta mun mielestä EHDOTTOMASTI kannattaa hankkia kangasremmit! 10x paremmat kuin nahkaiset.
Better Bodiesin remmit kun ovat vielä leveät, niin ne eivät paina forkuistakaan niin paljon (varsinkin jos on tällaiset kapoiset ranteet).

Itse pyrin ihan paljain käsin repimään, tosin leveitä leukoja vedellessä tms saattaa viimeisissä sarjoissa puhti loppua, sillon turvaudun remmeihin.

Wrangen nahkaremmit oli ihan ok, en ollut niin anaali, että olisin kovin monia sovittanut, nahka/kangas, etc. Ihan tyytyväinen olen ollut. Ei pahemmin paina kun pitää remmit oikeilla paikoilla.

off-topic: Joensuussa vaikuttavat saavat kirjaston vieressä olevasta suutari(?) liikkeestä ihan pätevät remmit, ja halpaan hintaan. Itse taisin maksaa n. 30-40mk, ja ainakin vielä ovat kestäneet. Tosin minun treenipainoilla ei saa poikki minkään valtakunnan remmejä.

Itse teetin myös eräällä ompelijalla kankaiset hieman normaalia paksummat ja jäykemmät. Vähän hankalampi kietoa tankoon, mutta mun ainakin on kivampi käyttää paksumpia. Jos varmaa kestävyyttä haluut niin hae jostakin vanhaa turvavyötä ja teetä siitä! Tälläisenkin tapauksen ole nähnyt!

Wrangen remmejä en kyllä suosittele! Mulla katkesi toinen noista remmeistä kolmannessa selkätreenissä, vaikka painot ovatkin niin köykäisiä kun ovat. :mad:

Kokeilin kerran noita kankaisia remmejä ja ainakin ne koskivat ranteisiin aika paljon. jäi suhteellisen ikävät jäljet, mutta kipuhan on kaikkien toinen nimi.

Niin, ei munkaan painoilla varmaan remmit katkee, mutta..Eikö tosi jätkän pitäisi treenata kädet/sormet samaan kastiin et pärjäis ilman remmejä? (kysymyksenä)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by mixer
Niin, ei munkaan painoilla varmaan remmit katkee, mutta..Eikö tosi jätkän pitäisi treenata kädet/sormet samaan kastiin et pärjäis ilman remmejä? (kysymyksenä)

Näinhän se onkin :D voimanosto kavereilla. Itse en käytä remmejä, kuin kulmasoudussa tangolla. Minulta oli tietoinen päätös, että jätän remmit pois melkein kaikista liikkeistä. Aluksi oli vaikeaa vetää maasta ja ylätaljalla. Mutta kun sormet vahvistuivat pikkuhiljaa, pysyy tanko hyvin hanskassa ilman remmejä.

Mutta on ihan eri asia treenata body-tyyppistä treeniä, jossa pyritään saamaan tuntuma johonkin tiettyyn lihakseen. Tällöin remmien käyttö on jopa suotavaa, kun ei tarvitse keskittyä puristamaan sitä tankoa niin pirun lujaa.

Itselläni on ollut nahka ja kangas remmit. Nahkaremmit ovat paremmat.

Originally posted by mixer
Ei mulla ole sen suurempia ongelmia näppivoimien kanssa, käytän remmejä vain kulmasoudun kovimmissa sarjoissa ja riippuen päivästä (jos on 'heikko' olo) niin ylätaljan kovimmissa sarjoissa.

Kyllä mä annan pisteet myös kangasremmeille. Itselläni on MLO:n kangasremmit ja on toiminut todella hyvin. Remmejä on hieman pehmustettu ranteen kohdalta joten ranteetkaan ei tule kipeeksi.

Kun aloittelin treenaamaan tein itse vetoremmit karatevyöstä, ne toimi jonkun aikaan kunnes napsahti poikki. :D

Originally posted by Superman77

Kun aloittelin treenaamaan tein itse vetoremmit karatevyöstä, ne toimi jonkun aikaan kunnes napsahti poikki. :D

Et kai sä sitä mustaa poikki pistänyt :D

Heh, ei nyt sentään musta. Tummempi väri kylläkin...

Ei jaksanut leikkiä hippaa mustaan vyöhön asti, joten kovemmat kehät odottivat minua..

:p

Mulla on nahkaset jotka mä ostin prismasta joskus muutamalla kympillä.
Hyvin on kestänyt.
BTW Mitäs hyötyy on salihanskoista?

Originally posted by tapio
Mulla on nahkaset jotka mä ostin prismasta joskus muutamalla kympillä.
Hyvin on kestänyt.
BTW Mitäs hyötyy on salihanskoista?

No ei ainakaan tuu vetoliikkeissä känsiä. Tosimiehelllä on kunnon känsät maastavedon yms. jälkeen.!

No minä tee-se-itse miehenä tein omat ja toimii hyvin

vatoremmien teko ohje:

nahka vyö poikki keskeltä että jää 2 20mm leveetä suikaletta
sitten suikaleen päähän sopivan kokonen lenkki ja niitillä kiinni.

siinä aivan loistavat remmit ja vanha vyö ei menny hukkaan:kippis1:

Originally posted by tappara
No ei ainakaan tuu vetoliikkeissä känsiä. Tosimiehelllä on kunnon känsät maastavedon yms. jälkeen.!

Tai: tosimiehellä on kunnon känsät ja karvat kämmenessä runsaan vetämisen ansiosta.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom