Vetoremmeistä.....

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Dynamite88 sanoi:
itellä mukana aina mankkua ja hyvi ote pitää, paljo mukavempi pyyhkästä sitä entäkö jotai pirun remmejä alkaa kietoon tangon ympäri ja enpä olis tehny amitsun ennätystä rikki yhden käden maves eile jos käyttäisin remmejä salilla. hyvä tuota puristus voimaaki on saaha niin pysyy lusikka kädes :)
pakko kysyy et paljo meni?

105kg mut luulen et 110kg menis kans ku ei tullu kokeiltua enempää ku ton 105kg verra... toinen käsi piti olla seläntakana ja tietenkää ei saanu käyttää mankkua eikä mitää apuja oteen parantamiseksi

Dynamite88 sanoi:
105kg mut luulen et 110kg menis kans ku ei tullu kokeiltua enempää ku ton 105kg verra... toinen käsi piti olla seläntakana ja tietenkää ei saanu käyttää mankkua eikä mitää apuja oteen parantamiseksi
aika kova tulos. paljos menee ristiotteella??

no mavea jotai puol vuotta ehkä tehny ja ykkösiä en ota koska oon reenannu/reenaan body tyylillä nii varmaa jotai 220kg jos niinkää paljoa iha vielä mutta 2*180kg menee nii varmaa päälle 200kg kumminki

Itse olen sitä mieltä että vetoremmit ovat välttämättömyys jotta treenit voidaan vetää loppuun kunnolla. Itsellä aikasten huonot sormivoimat ja se ei onnistu ilman. Sormivoimia kehitän sitten ritkseen ja selälle ne kakkos ja kolmosliikkeet ilman remmejä. Selkäreenin perään oon vetänyt 235 kg remmeillä. Ilman niitä ei tulis yli 200kg. Ja jotain kovempia suorinjaloinvetosarjoja tehdessä ei ilman remmejä pärjää. :(

joo itselläkin eilen kun kävin tekemässä 2-jakoista ekaa kertaa ja vuorossa oli vetävät liikkeet meni forkut niin pumppiin että hyvä kun takki mahtui päälle. liikkeinä oli siis leuat lisäpainoilla, alatalja, sjmv ja siihen vielä pari sarjaa hauista niin forkuissa nahka ritisi. joten vetoremmeille vois olla käyttöä :D

Hävettää kyl hieman tunnustaa, mutta itse olen ottanut parhaat selkätreenit nimenomaan Wrangen remeleillä. Sellaiset nahkaset ne oli.

Suunnittelin jossain vaiheessa et ottaisin kulmasoutua remmeillä 170 kg:lla. En ole varma miks, mut luulisin et ajatuksena oli et saisin lihasmassan nytkähtämään hieman eteenpäin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom