Vetoremmeistä.....

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
huumor sanoi:
en niitä suutarille oo viemässä..jos sinne asti menisin niin eiköhän ne nahkasta tulis väännettyä..mutta pitääs täs katsella mitä saan aikaseksi. kiitti vinkeistä molemmille :)
no ihan sama kuka ne ompelee, jonkun niihin on kuitenkin jonkun näköiset ompeleet tehtävä jos haluat että ne vähääkään vetoremmejä muistuttaa ja että niitä on miellyttävä käyttää :)

jep jep
mulla on wrangen nahkaset, kiristyvät remmit n.30 mm leveät; kestäneet reilun vuoden (selkätreenissä AINA mukana :rock: ja hauiksilla jossain liikkeissä)
MUN MIELESTÄ HYVÄT :thumbs: remmit, joskus ollu/kokeillu kankaisia... ei sopineet MINULLE.. :itku:
T:Neidon Puoliso

Ite koitin salilla yheltä tyypiltä nahkaremmejä, ne oli aivan saatanan hyvät, kyllä ote piti aivan toisella tavalla kuin millään muilla remmeillä mitä oon koskaan koittanu, yleensä remmit on liian löysää ja venyvää, mut nää oli suutarilla teetetyt, kohtalaisen kovaa nahkaa...Menin ite seuraavana päivän suutarille, se leikkaa tietyn mittasen pätkän nahkaremmiä, taittaa sen nii että siihen tulee lenkki ja vetää niitillä kiinni ja jo pysyy, sit vaa pujottaa sen hännän siitä lenkistä läpi...nää on parhaat mahdolliset ja pito on täysellinen, maksoi euron ja ne on kestäny jo yli kax vuotta hyvin!

Sit tää toine asia, tietenki kannatta käyttää remmejä, onko järkeä reenata käden puristusvoimia selän kustannuksella, jos tarkoitus olisi reenata selkää. Kysyn vaa...kaipa ne puristusvoimat voi sitte jossai muutenki reenata eriksee jos haluaa, vaikka itellä on kyllä remmienki kaa kehittyny lisää sitäki puolta...

maksoi euron ja ne on kestäny jo yli kax vuotta hyvin!

Sit tää toine asia, tietenki kannatta käyttää remmejä, onko järkeä reenata käden puristusvoimia selän kustannuksella, jos tarkoitus olisi reenata selkää.

:hyper: :rock: :rock: :rock: :rock: :worship: :worship:

Hinta/Laatu kohdillaan ja asiaa puhuit
muutenkin MINUN MIELESTÄ :worship: :worship:

T:Neidin Puoliso

Jahas, tämmöinen threadi. Joinaan, ja puran pahaa oloani:
JKL:sta ostin eräästä liikkeestä GASPin kalleinta mallia olevat vetoremmit (mukanava ranteita tukeva tarrakiinnityssysteemi). Toisessa vetotreenissä 160kg ja ensimmäinen toisto.. noin puoliväliin sain nostettua kun vasen remmi napsahti keskeltä remmi osaa poikki :whip:

Hetkeä aiemmin olin treenikaverin kanssa jubaillut ja naureskellut, että hepposeltahan nämä näyttää, mutta EI VOI hajota.
Kohtalon ivaa lisää se, että olin pohtinut viikon verran ennen kyseisten remmien ostoa, että ostanko ne, vai käynkö suutarilla teetättämässä nahkaiset itselleni sopivat vehkeet.

hiliviuskas sanoi:
Paskanvitut on! Oliko baarikellolla nahkaiset remmit? Varsinkin löysät nahkaremmit venyvät, joten en ihmettele yhtään, että ne voisivat myös napsahtaa poikki. :urjo:
Itselläni Better Bodiesin kangasremmit jotka eivät veny eivätkä pauku, ja ne pitävät noistavasti!!!
Tästä oli keskustelua joskus aikaisemmin mutta mun mielestä EHDOTTOMASTI kannattaa hankkia kangasremmit! 10x paremmat kuin nahkaiset.
Better Bodiesin remmit kun ovat vielä leveät, niin ne eivät paina forkuistakaan niin paljon (varsinkin jos on tällaiset kapoiset ranteet).

Aamen!Petterin bodin "karate vyöstä" tehdyt remmit on parhaat :whip:

Bonehead sanoi:
Onko kukaan kokeillu wrangen hotgrippereitä?

Kotipaikkakunnalla Sotkamossa näin kun yksi pesäpalloilijan rutku kokeili niitä, roikku tangossa ja kerkesi huutamaan kaveilleen että "näillähän pysyy tässä vaikkei puristakaan" ja sen jälkeen se tippu lattialle selälleen ja haukko happea ku henki salpaantui...
Yhdellä tutulla on toisesta kädestä kaikki sormet paitsi peukalo poikki ja se käytti noita..tosin nekään ei hirmu isoja painoja kestä vaan vääntyvät ja tekevät vaikka mitä...
jos siis tarkoitat niitä "koukkuja"? Captain Hook....

Ite tilasin hotgripperit joitakin vuosia sitten. Testasin 3 minuuttia ja lähetin seuraavana aamuna takaisin. Niillä voi ehkä saada pientä hyötyä leuanvedossa, mutta siihen se sitten jääkin. Mulla ne rasitti ranteita liian paljon liian pienillä painoilla.

neiti sanoi:
jep jep
mulla on wrangen nahkaset, kiristyvät remmit n.30 mm leveät; kestäneet reilun vuoden (selkätreenissä AINA mukana :rock: ja hauiksilla jossain liikkeissä)
MUN MIELESTÄ HYVÄT :thumbs: remmit, joskus ollu/kokeillu kankaisia... ei sopineet MINULLE.. :itku:
T:Neidon Puoliso
Mulla on samaiset remmit ja ei oo valittamista. :thumbs: On ollu käytössä varmaan 4-5 vuotta ja ei vieläkään mitään vikaa. Eipä kyllä painotkaan ole ollu kovin isoja. :nolo: Nyt koetan vähentää remmien käyttöä, jotta sais noihin kyynärvarsiin vähän jerkkua. Hyvinhän tuota pärjää ilmankin monissa liikkeissä.

Aikaisemmin olen kyllä ollut remmejä vastaan, mutta viime aikoina on mavessa tahtonut ote hiukan huono olla, joten kyllä meni remmit tilaukseen...
Tahtoo olla töissäkin nuo kädet kovalla, ei välttämättä tarvitsisi erikseen treeniä, meinaa mennä hiukan tukkoon :itku: .

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
strike sanoi:
Jahas, tämmöinen threadi. Joinaan, ja puran pahaa oloani:
JKL:sta ostin eräästä liikkeestä GASPin kalleinta mallia olevat vetoremmit (mukanava ranteita tukeva tarrakiinnityssysteemi). Toisessa vetotreenissä 160kg ja ensimmäinen toisto.. noin puoliväliin sain nostettua kun vasen remmi napsahti keskeltä remmi osaa poikki :whip:

Hetkeä aiemmin olin treenikaverin kanssa jubaillut ja naureskellut, että hepposeltahan nämä näyttää, mutta EI VOI hajota.
Kohtalon ivaa lisää se, että olin pohtinut viikon verran ennen kyseisten remmien ostoa, että ostanko ne, vai käynkö suutarilla teetättämässä nahkaiset itselleni sopivat vehkeet.

Katos.. Mullakin meni GasPin vetoremmit poikki. Ne oli kylläkin perusmallia, mutta hintaakin n.20e.. Keskeltä poikki toisessa selkätreenissä.

tänää tuli Fastin remmit hankittua siihen perus 12.5€ hintaan,toivottavasti kestää kans.Mavea tässä innolla lähdetäänkin testailemaan,kun siinä ennenki käytetty joskus remmejä ja autto ihan mukavasti.

mulla on ollu Fastin remmit kohta 9 kuukautta,on ne ainakin tähän asti kestäneet :D
tosin Mavessa en oo koskaan remmejä käyttäny :D

Kertokaa nyt minullekin että mitä hyötyä/järkeä on käyttää mavessa vetoremmejä??? Ymmärtääkseni yläasennossa otetaan paineet sisään ja sitten mennään vetoasentoon ja ruvetaan hommiin - joten missä välissä ne remmit vedetään kiinni? Ala-asennossako kyyristellen paineet sisällä, pään muuttuessa pikkuhiljaa punaiseksi? Vai saako joku ne remmit muka paikalleen kunnolla alta 15 sekunnin? Vai otettaisiinko paineet sisään vasta ala-asennossa kyyristellessä, mikä ei ainakaan minulta onnistuisi? Vai jätetäänkö ne paineet ottamatta kokonaan?

Tai jos kyse on siitä, että pitkissä sarjoissa näppivoimat pettävät, niin itse en myöskään ymmärrä mitä itua on vetää jotain yli 8 toiston sarjoja. Mavehan on käsittääkseni raaka voimaliike ja toistot voimatreenissä kannattaisi pitää välillä 1-6. Näin olen käsittänyt Pakkiksen voimapuolen threadien ja minulle maastavedon salat opettaneen kahden kilpailevan voimanostajan ohjeista.

Itse suosittelisin siis ihan magnesiumin käyttöä ja remmien unohtamista mavessa. 180 kiloon asti on rautaa ollut tangossa eivätkä näpit ole silti luistaneet/ote auennnut (kiitos magnesiumin) vaikka omasta mielestäni näppivoimani ovat aika heikot.

Olen kyllä maven suhteen aika newbie, vasta toukokuusta sitä tehnyt, eivätkä nuo sarjapainot ole tosiaan vielä kahta mummonmarkkaa ylittäneet, joten korjatkaa jos/kun pohdiskelussani mätti jokin.

AKV sanoi:
Kertokaa nyt minullekin että mitä hyötyä/järkeä on käyttää mavessa vetoremmejä???

Muista en tiedä, itsekkin vasta opettelen remmejä käyttämään..

Mutta sen olen huomannut, että keskittyminen itse liikkeeseen ja tekniikkaan (nimim. kun hyviä selkiä jaettiin olin myöhässä paikalla) on helpompaa, kun ei tarvi pohtia, että pitääkö ote vielä..

eihän ne remmit pelkkään maveen ole valmistettu...,itsekki käytän niitä maven lisäksi esim.olankohautuksissa käsipainoilla,siinä ne ovat aivan loistavat

Fastin remmeillä on nyt tullut reenailtua jonkun aikaa ja ihan hyvin toimii varsinkin mavessa ja ylataljassa. :) Mutta sitten on tämä yks kummajainen nimeltä alatalja :curs: On se perkele että mulla ei pidä ote siinä V-kapulassa alataljaa tehdessä vaikka olisi remmit kuinka hyvin viritetty. Eilen meinas hermot mennä. Eka sarja meni ihan ongelmitta, 12 toistoo niinkuin oli tarkoituskin mutta sitten seuraavassa alkoi ote livetä 7 toiston kohdalla niin että oli pakko jättää kesken ettei käy huonosti. :( Ehkä mä en vain osaa virittää niitä remmejä tarpeeksi hyvin siihen kahvaan tai sitten tarvitaan yksinkertaisesti enemmän puristusvoimaa hanskaan. Onneks alatalja ei oo kuin kerran viikossa :D

ootko hummeri koittanu tehä tota alataljaa apinaotteella, eli kaikki sormet samalla puolella. itse teen nykyään noin ja tuntuu että ote pitää paljon paremmin kun forkut ei väsy turhasta puristamisesta.

huumor sanoi:
ootko hummeri koittanu tehä tota alataljaa apinaotteella, eli kaikki sormet samalla puolella. itse teen nykyään noin ja tuntuu että ote pitää paljon paremmin kun forkut ei väsy turhasta puristamisesta.
Hmm..eipä oo tullu edes mieleen. Täytyy ens viikon selkäreenissä kokeilla :thumbs:

itellä mukana aina mankkua ja hyvi ote pitää, paljo mukavempi pyyhkästä sitä entäkö jotai pirun remmejä alkaa kietoon tangon ympäri ja enpä olis tehny amitsun ennätystä rikki yhden käden maves eile jos käyttäisin remmejä salilla. hyvä tuota puristus voimaaki on saaha niin pysyy lusikka kädes :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom