Aerooppista talvella enemmän, välillä liikaakin nyk. tavoitteisiin nähden. Kesällä vähempi. Lätkää kavereiden kanssa niin usein kuin mitenkään kerkii, yleensä vanhemmiten kumminkin vaan joku kerran tai kahesti viikossa. Vähän hiihtoo lisäksi joskus.
Kesällä jalista joskus kavereiden kanssa ja ehkä kerran tai pari kertaa viikossa pieni juoksulenkki, n.20-30min (ja pururadan varressa leuanvetoo). Niin ja joitain kertoja kesässään lavatansseissa tulee käytyä. Siinä on muuten huippuluokan aerobista liikuntaa! ;)
Kävelyitä muijan kanssa tai ruokakauppaan tai pyöräilyjä töihin ja ostoksille en laske.
Työporukan kanssa sählyä 60min epäsäännöllisesti johtuen siitä, ettei saada porukkaa kasaan kovin usein :(
Huh, onpas mun aerobiset menny melko vähiin! Ehkä syynä on se, että oon sitä pienen ikäni niin paljon tehny. Mä tiedän, miltä tuntuu olla hyvässä aerobisessa kunnossa, vanha juttu. Voima ja lihas on kumminkin uudempaa ja erilaisempaa ja kiinnostaa yhä enemmän. Lisäksi tympii vars. joukkuelajeissa, että jos niitä pelaa jonkun puulaakiporukan kanssa, niin se menee aivan liian tosikkomaiseksi ("Syötäsyötä, puolustapuolusta! Tollo!") helposti ja jos löytääkin sop. rennon sakin, niin perhe/työ/opiskelukiireiden (ja TV:n ja laiskuuden) takia sitä ei tahdo juuri koskaan saada kasaan (kuten tuo työpaikan sählyporukka). Siksikin punttireeni maistuu paremmin, voin ite päättää melko vapaasti, milloin ja miten reenaan.