Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ehkä en oo ton ohjelman mukaan nostellut mutta ennen kun aloitin kunnon salilla käymisen nostin 65kg 1.5 kk treenasin ahkerasti niin 80 nousi sitten.

Originally posted by fisu
ehkä en oo ton ohjelman mukaan nostellut mutta ennen kun aloitin kunnon salilla käymisen nostin 65kg 1.5 kk treenasin ahkerasti niin 80 nousi sitten.
Aloittelijoilla nouseekin toi maksimi tosi nopeasti niin eihän toi ole mikään ihme.

Penkki

Siis tuota ymmärsinkö oikein, niin tuossa tehdään 6 sarjaa ja jokaisessa sarjassa tehään 2 toistoo?! Itte kyllä tajusin ihan toiste päin ton homman... Ja mitäköhän muita lihaksia pystyy tekeen ton aikana? ihan kaikki normaalit? :confused:

Re: Penkki

Originally posted by to87ni
Siis tuota ymmärsinkö oikein, niin tuossa tehdään 6 sarjaa ja jokaisessa sarjassa tehään 2 toistoo?! Itte kyllä tajusin ihan toiste päin ton homman... Ja mitäköhän muita lihaksia pystyy tekeen ton aikana? ihan kaikki normaalit? :confused:

Ymmärsit oikein, joka toinen kerta otetaan 6(kuusi) kahden toiston sarjaa. Ohjelma on raskas sekä volyymiltaan että intensiteetiltään, joten kannattaa jättää isoimmat HD/MD-halut kotiin tuon ohjelman ajaksi. Itse kokeilemalla viimeistään saat tietää, kuinka paljon siihen kestää seuraksi muita jumppaliikkeitä laittaa. Jos kolmannella viikolla 6*6-päivänä ei tule kaikki toistot, niin koeta vähentää apuliikkeitä. Sitten ennen kuin aloitat suosittelen vielä kertaamaan tämän threadin kaikki sivut, koska infoa on jo tässäkin reilusti. Rauta liikkumaan!

No niin. Tänään tuli punnerrettua 4x4-90%, ja vielä ihmeen helposti:thumbs:. Hauskaa tässä oli, että jätin 6x2:sen väliin, koska salilla oli kaverini jolle piti näyttää, että miten penkkiä treenataan;). Seuraavaksi 3x3. eiköhän sekin mene.

Originally posted by Baarikello
Da da.Tällä ohjelmalla napsahti penkkiin 10 kiloa lisää. Samaan aikaan tein kyykylle samaa treeniä, sen tulokset katsotaan huomenna.

Kuudessa viikossa 10 kiloa lisää, that's Insane!
Pitää jossain välissä itsekkin testata tuo periodi. Itse varmaan teen vain yhdelle nostomuodolle kerrallaan, ettei vedä ihan jumiin.

noin 213 kg

Siis tuo saadaan, jos profilessa annettu paino pitää paikkansa (158 kg) ja se kerrotaan penkkigallupissa ilmoitetulla 135%:sti (muistaakseni) kehon paino penkistä tuloksella.

Toisaalta profilessa pituus on 230 cm. Ne ovat kovia lukuja nelivuotiaalle!

Noh, joka tapauksessa nyt mennää on jo reilusti kolmen markan puolella. :worship:

:kippis1:

Itse penkkasin vastaavia prosenttilukuja vasta 9.:llä luokalla! Luulin kehittyneeni nopeasti, mutta että nelivuotiaana...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by N.O.Kummonen
noin 213 kg

Siis tuo saadaan, jos profilessa annettu paino pitää paikkansa (158 kg) ja se kerrotaan penkkigallupissa ilmoitetulla 135%:sti (muistaakseni) kehon paino penkistä tuloksella.

Toisaalta profilessa pituus on 230 cm. Ne ovat kovia lukuja nelivuotiaalle!

Noh, joka tapauksessa nyt mennää on jo reilusti kolmen markan puolella.

Itse penkkasin vastaavia prosenttilukuja vasta 9.:llä luokalla! Luulin kehittyneeni nopeasti, mutta että nelivuotiaana...

Ja taas. Sitä tapahtuu nykyään jo useita kertoja päivässä. Itseään vapaaehtoisesti nöyryyttävä ihminen saa aikaan minulle sellaisen myötäelämisestä johtuvan nolostumisen tunteen, että olen haljeta. Mutta minkäs sitä aikuisen ihmisen oikeudelle nöyryyttää itseään voi. Oujee ja Jippii. Lähden takaisin juoksuradan päähän telineisiin.

Ja tämähän oli tietysti erittäin :offtopic: .

Originally posted by Olbe
Paljonko oli lähtötaso?

Et sinä oikeasti tällaisen harrastelijan tulostason tietämisestä mitään kostu. Avarakatseinen voimanostaja kokeilee itse ko. ohjelman tehon omalla kohdallaan, jos katsoo sen sen arvoiseksi.

Charles Staley oli muuten T-magissa näin varma ohjelman toimivuudesta:

So if you don't hit the jackpot on the 18th workout, plan for 2-3 testing sessions over the following week or two, and you'll get your new max. I'm so sure you'll hit a new max that I'll give you a free Myo Dynamics Saskatchewan sealskin-binding weight belt if you don't.

Pointti oli se, että vastaavantasoisena nostajana olisin antanut isoja rahoja, jos olisin saanut tilaisuuden edes keskustella oikean voimanostajan kanssa harjoittelusta.

Sain sen tilaisuuden vasta muutamaa vuotta myöhemmin svnl:n voimanostoleirillä ja huomattavasti kehittyneenpänä. Keskustelut olivat antoisia. Lähinnä siitä syystä, että minä kuuntelin ja kokeneemmat opastivat. Sinun tasoille voimailijalle suosittelen varauksettomasti vielä keskittymistä siihen kuuntelupuoleen. Jos roolit menevät toisinpäin, niin mieleen tulee ainakin minulla vanha vertaus isän opettamisesta nussimaan...

...että sen verran siitä itsensä nöyryyttämisestä

Lähes kymmenen vuotta myöhemmin olen keskusteluissa samojen henkilöiden kanssa edelleen enimmäkseen kuuntelijan roolissa.

T-magissa on myös omasta mielestäni paljon hyödyllistä tietoa. Sieltä sain ensimmäisen kerran tietoa myös WSB systeemistä.

Originally posted by N.O.Kummonen
Sinun tasoille voimailijalle suosittelen varauksettomasti vielä keskittymistä siihen kuuntelupuoleen. Jos roolit menevät toisinpäin, niin mieleen tulee ainakin minulla vanha vertaus isän opettamisesta nussimaan...

Kyllä minä olen sitä mieltä, että Anon, minun, sinun ja vielä harrastuksen aloittamista miettivän tulee kuunnella silloin, kun joku puhuu. Sen jälkeen kukainenkin voi itse reflektoida vastaanottamaansa ja tehdä sen jälkeen päätelmiä. Näin siis tekee henkilö, joka on kiinnostunut pääsemään parhaimpaansa. Jos ei nimittäin kuuntele, voi mennäkin oikea tieto ohi ja kilpailija voi saada edun.

Myös tuolla nopeuspenkki-threadissa suosittelen käyttämään avoimia korvia oli kirjoittaja sitten 13 v. Hannibal, Kummonen tai 230 cm pitkä 4-vuotias, joka pumppaa penkistä yli kolme markkaa. Sinne vain kirjoittelemaan objektiivista tietoa, koska sitä siellä edelleen kaivataan. Hus.

T-magissa on myös omasta mielestäni paljon hyödyllistä tietoa. Sieltä sain ensimmäisen kerran tietoa myös WSB systeemistä.

Tämä ei sitten ole perustelu mihinkään, mutta oletko kokeillut tätä ko. venäläistä kertaakaan? Ei minulla sen toimivuudesta ole mitään tieteellistä todistetta, mutta Neuvostoliiton aikana sitä käytettiin painonnostajien tulosten kasvattamiseen. Artikkeleita löydät täältä . Tämän ohjelman avulla on saavutettu useita maailmanennätyksiä ja kansainvälisiä titteleitä. Myös tällä palstalla ko. ohjelmalla on saavutettu positiivisia tuloksia. Siispä, mikset kokeilisi?

Originally posted by Baarikello
Et sinä oikeasti tällaisen harrastelijan tulostason tietämisestä mitään kostu. Avarakatseinen voimanostaja kokeilee itse ko. ohjelman tehon omalla kohdallaan, jos katsoo sen sen arvoiseksi.

Charles Staley oli muuten T-magissa näin varma ohjelman toimivuudesta:

No teen tälläkin hetkellä vähän samankaltaista ohjelmaa läpi. Ajattelin lähinnä oletko saanut jo "jämähtäneeseen" tulokseen kympin lisää vai onko tuo vielä "luonnollista" kasvua.

Noniin nyt on venäläinen penkkiohjelma takana. Toka viikon 6*5 ei mennyt ja sen jälkeen ei menny millään viikolla raskaimmat reenit niinku ois pitäny. Tein ohjelman kuitenkin loppuun, koska olin varannut sille vain 6 viikkoa. Tänään oli max päivä ja 5 kiloa parani tulos tuolla ohjelmalla. Tuo oli siis mun ensimmäinen voimaohjelma ja maksimi oli laskettu 7 viikkoa sitten tekemäni uuden maksimin mukaan. En tiedä onko tuossa mitään järkeä, mutta oon nyt ihan tyytyväinen. Nyt alan vääntään normaali kehotreeniä ja penkkiin suunnittelin 2*6 että sais jotain voimista pidettyä. Ojentajille kapeaa penkkiä 3*8.

:offtopic:

Tämä threadi kuuluu voimanostofoorumille.

minkälaista treeniä ootte tehny ton venäläisen penkki ohjelman kanssa? eli miten sovitatte esim.jalka treenin penkin kanssa?

Itellä ainakin toimi tuo ohjelma aika hyvin, maksimi nousi "hurjasta" 52,5kg-->62,5kg. Eihän tuo varmaan alottelijalle mikään hirveä saavutus ole (n. puoli vuotta käynyt salilla) mutta eipä ole kehollakaan painoa kuin vasta 58kg.

Elikkä ohjelmaa tehtäessä reenasin kaikki muut ihakset normaaliin tapaan mutta rintalihaksille vain tuota venäläistä penkkiä. Palautusjuomat ja vitamiinit olivat käytössä. Itse olen ainakin tyytyväinen. Sehän on pääasia. :)

toiminut on hyvin, mutta kaksi kertaa käytyäni tuota ohjelmaa on aina voimat loppunut siinä kohdalla, että ei ne 3x3 ole mennyt. Mutta olen sitten tehnyt niin kauan että se menee ja sitten jatkanut....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom