• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Venäläinen penkkiohjelma

Liittynyt
3.7.2002
Viestejä
8 901
eihän tuo nyt ihan älyttömältä näytä. melko lyhyt verrattuna esim täällä pyörineeseen 5x5-systeemiin, joka on muutamalla mennyt perseelleen. voisi olla kokeilemisen arvoinen jos maksimi on alkanut junnamaan paikallaan
 
Liittynyt
15.1.2003
Viestejä
185
Ikä
32
Juu, mulla on tossa jäljellä enää maksimin kokeilu. Mutta kyllä toimii, sarjapainot noussu 4x4 setissä 8kiloo. :) Huomenna näkee paljon maksimi on noussut.
 

Baarikello

Banned
Liittynyt
14.5.2002
Viestejä
1 408
Originally posted by lappari
Mitäs mieltä ootte tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:http://www.mwsu.edu/~physed/hhptl/weights/russiangenerator.htm
onko kukaan kokeillu/kannattaako kokeilla?

Vai onko järkevämpää pysyä näissä perinteisissä 5*5 tai 8*3 voima treeneissä?
Ja sitten sillä searchilla lisää tietoa hakea voisit. :) Aika vasta puhuttiin tästä samaisesta ohjelmasta. Kokeiltu on ja toimii. On aika raskas viedä läpi ja ei sovellu ympärivuotisesti käytettäväksi, mutta hyvä on. Enemmän tuosta ohjelmasta ja sen käytöstä täältä . HTH.:)
 
Liittynyt
17.2.2003
Viestejä
134
Ikä
42
Tämä on varmaankin aika tyhmä kysymys, mutta millaiset palautumisajat noiden sarjojen välissä olisi hyvä pitää?

Olisiko 2-3 minsaa liikaa vai liian vähän?
 

Baarikello

Banned
Liittynyt
14.5.2002
Viestejä
1 408
Originally posted by Caane
Tämä on varmaankin aika tyhmä kysymys, mutta millaiset palautumisajat noiden sarjojen välissä olisi hyvä pitää?

Olisiko 2-3 minsaa liikaa vai liian vähän?
Aika sopiva haarukka tuo on. Homman ei ole tarkoitus olla mitään bodausta, vaan kevyenä päivänäkin raudan tulee liikkua mahdollisimman nopeasti. Siihen on parempi palautella vähän enemmän kuin liian vähän. Joinakin päivinä palautusta joutuu kyllä pitämään vähän enemmänkin, esim. 6*6-päivänä palautus pitenee _aivan itsestään_;) Lähde tuosta 2-3 minuutista liikkeelle ja tunnustele miltä tuntuu. HTH. :)
 
Liittynyt
30.11.2002
Viestejä
3 176
Mä oon kans ton äsekttäin alottanu. Mutta 5 viikkoo vielä jäljellä, joten mitään ei oikeen pysty sanomaan. Katotaan miten nousuu penamaksimi, kun alotin ton ryssäohjelman ja otin palautusjuoman + lisäproteiinin käyttöön. Voin sitten raportoida tänne, kun rupee oleen lopuillaan... :)
 
Liittynyt
17.2.2003
Viestejä
134
Ikä
42
toinen viikko alkoi ja homma on tuntunut aika kevyeltä, joten nyt kysyisinkin että voisiko noita paino/toisto määriä muuttaa vai onko niin että lopussa vasta on tarkoituskin ruveta "tuntumaan"?
 

Baarikello

Banned
Liittynyt
14.5.2002
Viestejä
1 408
Originally posted by Caane
toinen viikko alkoi ja homma on tuntunut aika kevyeltä, joten nyt kysyisinkin että voisiko noita paino/toisto määriä muuttaa vai onko niin että lopussa vasta on tarkoituskin ruveta "tuntumaan"?
Testaa maksimisi huolellisesti ennen ohjelman aloittamista. Kuusi kuutosta kolmannella viikolla ei ole mitään älyttömän helppoa tehdä. Muistathan, että nuo kaikki kuutoset täytyy tulla, muuten on edessä kertaaminen.:) Samoin neljännen viikon jälkeen, kun intensiteetti nousee, niin homma voi alkaa tuntua hieman raskaammalta. Testaa maksimit uudestaan ohjelman jälkeen ja säädä painot sitten uudestaan. Tuo on voimaohjelma ja tarkoitus ei olekaan vääntää joka kerta lihasta täyteen juntturaan. HTH.
 
Liittynyt
8.6.2002
Viestejä
1 799
www.butenko.org , mielestäni paremmat systeemit kuin tuolla ylläolevassa linkissä:rock:


edit. siis kyllä tuo toinenkin systeemi raw-penkkiin varmasti toimii.
 
Liittynyt
2.2.2003
Viestejä
888
Ikä
38
Luulisin että tämä systeemi on erittäin rankka. Vaatii hyvää teknikkaa ja varmuutta. Lupailee 6:ssa viikossa aika paljon. Voi toimiakin.
 
Liittynyt
21.11.2002
Viestejä
130
Rupes heti kiinnostaan toi ohjelma.
Lupaa kyllä aika paljo lyhyesä ajasa, mutta eipä mee paljoa aikaakaan hukkaan jos ei toimi.
Pistäkää jotain tuloksia sitte jos ylipäänsä joku on tuolla niitä saanu.

Aika perv****i hymiö tullu tonne.
 
Liittynyt
22.6.2002
Viestejä
4 748
Originally posted by Kraftwerk n
www.butenko.org , mielestäni paremmat systeemit kuin tuolla ylläolevassa linkissä:rock:


edit. siis kyllä tuo toinenkin systeemi raw-penkkiin varmasti toimii.
Tiedät varmaan paremmin, niin mitä ne numerot siinä tarkottaa??
Näin:
Monday

1.b.p. 50% 5Х1,60% 4Х1,70% 3Х2,80% 2Х2,90% 1Х3 (22)
3.b.p. 50% 3Х1,60% 3Х1,70%3Х1,80% 2Х5 (19)

Tuesday

2.Dips 5Х5.

Wednesday

2.b.p. 55% 5X1,65% 4Х1,75% 3Х2,85% 2Х4 (23)

Friday

2.b.p. 50% 5Х1,60% 4Х1,70% 3Х2,80% 3Х7 (36)

Saturday

2.b.p. 55% 5Х1,65% 5Х1,75% 4Х5 (30)
4.Triceps 10Х5.

Total in a week: 130 lifts
Intensiveness - 71,5 %

Siis eli tuo 4.triceps. 1.bench 3.bench jne??
 
Liittynyt
8.6.2002
Viestejä
1 799
Originally posted by Raven
Tiedät varmaan paremmin, niin mitä ne numerot siinä tarkottaa??
Näin:

Siis eli tuo 4.triceps. 1.bench 3.bench jne??

Huomaat varmaan , jos katsot sieltä niitä muitakin ohjelmia(mukana kyykky ja veto) , niin liikkeet on laitettu järjestykseen. Eli siis vaikka tuossa tapauksessa voisi olla vaikka näin:

1.Benchpress (ensimmäinen liike)
2.Squat (toinen jne.)
3.Benchpress
4.Triceps
5.Abs

Eli veikkaisinpa , että nuo numerot on laitettu vain helpottamaan penkkiohjelman "sulauttamista" normaaliohjelmaan(jossa mukana kyykky ja veto).
 
Liittynyt
8.6.2002
Viestejä
1 799
Itse olen ainakin tehnyt niin. Ei tartte roikkua salilla putkeen niin montaa tuntia.
 
Liittynyt
22.6.2002
Viestejä
4 748
Vaivaan vielä muutamalla kysymyksellä..
Toi incline on kapea penkki?
Niissä ei ole prosentteja, joten tehdäänkö ne 5*5 ihan täysillä?
Aattelin keväällä kisojen jälkeen kokeilla, niin saa nähdä miten toimii..
Vähän vaihtelua wsb treeniin..
 
Liittynyt
8.6.2002
Viestejä
1 799
Incline tarkoittaa vinopenkkiä.

Juu , elikkä toi 5x5 tarkoittaa , että kaikki sarjat täysiä(siten että se viimenen sarja ois maksimi millä vitosen voi suorittaa). Lämmittely-sarjoja ei siis ole laskettu mukaan.

Juu , kyllä hieman vaihtelua tosiaan tulee wsb-treeniin. Itsekkin treenasin tuon penkki-ohjelman ekan kerran läpi viime kevään ja maksimi nousi heti 10kg. Tämän jälkeen tyhmänä palasin kuitenkin westsideen , eikä penkki kehittynyt kesäkuusta marraskuuhun kiloakaan..Eli nyt on marraskuun lopusta asti treenattu venäläisillä systeemeillä ja penkki on kehittynyt 15kiloa(painoa on kuitenkin tullut lisää). Tämä systeemi toimii mulle kyllä loistavasti.
 
Ylös