Nyt olis meikäläisen osalta ohi tää 9 viikon mave, kyykky, penkki ohjelma. Jää viikot 8,9 tekemättä ku lähen huomenna kanarialle viikoks, enkä nää mitään järkee lähtee sit sen jälkee jatkamaan tota ohjelmaa ku ei tossa jää ku oikeestaa maksimin kokeilemista.
Kaikki treenit meni ohjelman mukaan muuten hyvin, paitsi tän 7 viikon penkki, jossa tuli 3x3 sijaan 1x3 ja 2x2. Yks syy tähän saattaa olla se että jäi edelliseltä viikolta se kevyt penkki pois kiireiden takia.
Maksimeitahan en ennen tätä ohjelmaa kokeillu, vaan laskin laskurilla sarjapainojen mukaan. Penkissä olin tainnu ottaa ennen 4x95kg -> laskurilla 108kg maksimi, mut ohjelmaan pyöristin 110kg. Kyykyssä 5x100kg -> laskuri anto 118, pyöristin 120kg. Maven kohalla oliki vaikeempaa ku en ollu sitä pitkään aikaan tehny, maksimiks arvioin hatusta heitettynä 150kg minkä olin aikaisemmin nostanut aika kevyesti.
7 Viikon jälkeen penkissä sarjaenkka on nyt sit 3x105kg, edellinen ennätys on 3x100kg jonka nostin joskus 10kg painavampana. Olen tyytyväinen että sai penkin edes vähän kehittymään, se on ollu jumissa todella pitkään. Kyykyssä otin 4x115kg mikä sekin on oma sarjaenkkani. Kyykyn kehitykseen olen todella tyytyväinen. Mavessa tuli 3x3 142,5kg melkosen kevyesti eli siinäkin kivaa kehitystä tapahtunut. Tärkeimpänä maven osalta se, että sai kunnolla tuntumaa vetämiseen ja se alko olee jopa kivaa! Yleensä ollu aina se ongelma et pari viikkoo sitä jaksaa tehä ja sit kyllästyy, nyt tuun ehdottamasti jatkamaan veto treenejä!
Apuliikkeitä tein aina vähän fiilispohjalta, yleensä mavepäivänä leukoja ja alataljaa, penkkipäivänä hauista ja kyykkypäivänä olkapäitä.
Tuun todennäköisesti vielä tämän uudestaan tekemään, toivottavasti silloin ihan täysmittaisesti. Nyt kuitenkin ainakin pari seuraavaa kuukautta enemmän bodaus tyylillä.