Itse ajattelin aloittaa tämän 9 viikon ohjelman jossa kaikki pääliikkeet mukana. Olen nyt tehnyt mm. apuliikkeinä etukyykkyä,kulmasoutua,leukoja,jullea ja Korokkeen päältä vetoa, ja aion ottaa nämä myös apuliikkeiksi tähän ohjelmaan. Tässä suunnittelemani treenijako tuohon 9 viikon ryssäohjelmaan, jonka uskon aikasempien kokemusten perusteella minulle sopivan.
ma:Kova kyykky ja penkki ohjelman mukaan. Apuina korokkeenpäältä veto ja julle
ke: kevyt kyykky ohjelman mukaan.Apuina kulmasoutu ja leuat. Mahdollisesti jokin pystypunnerruksen variaatio
pe: Maastaveto ja penkki ohjelman mukaan. Apuna etukyykkyä ennen mavea joka toimii mielestäni hyvänä lämmittelynä. Mahdollisesti ojentajia esim ranskalaiset tai taljassa.
Vetoa tulee 2 kertaa viikkoon samoin penkkiä,kyykkyä sitten 3 kertaa joka on aina itselläni toiminut. Apuliikkeeitten kanssa tarkoitus olla tarkkana ja kuunnella kroppaa.Lisäksi olkapäille lähinnä huoltavaa jumppaa sekä kiertäjäkalvosimia, myös vatsoja treenataan. Sarjapainot lasken nykykunnon perusteella seuraavasti: Pp:117,5kg, Jk:180kg, Mv: 210kg. Ohjelman aloitus todnäk vasta vuodenvaihteessa.
Onkohan joku perustellusti pielessä tuossa jaossa? Mieluiten ottaisin yhden treenipäivän vielä lisää ohjelmaan kun olen tottunut salilla 4 kertaa viikossa käymään, mutta siihen ei taida olla perusteita, joten Keep it simple.