Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
noniin..tänään oli vuorossa 2*2*175kg, tämä ei todellakaan olisi tullut mutta 180kg tuli suht kevyeesti joten olen helvetin tyytyväinen ohjelmaan. 5kg parannusta on mulle tosi kova juttu näin lyhyessä ajassa, eteenkin kun huomioi että ohjelman aikana treenit ovat olleet aika epäsäännöllisiä ja ryypättyäkin on tullut reilusti..niin ja painokin on tippunut reilu 2 kiloa

115kg -> 130kg.
modasitko sitä mitenkään vai heititkö oikeesti 2x2x115 ja 1x1x130? suht iso pomppu

sain nyt itse 3.kerran tän läpi ja taas tuli ihan hyvin tulosta. edelliset kerrat tuli 7,5kg/kerta.
nyt vähän muokkasin ja vedin ensin 3x ekat 3vk 90/95/100 painoilla. sitten kerran viimeset 3vk.

maksimi nousi 115-125kg
viimesen kolmen viikon aikana olin feilannu kaikki treenit enemmän tai vähemmän :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko se 9-viikon ohjelma sama kuin tuo normaali kuuden viikon johon löytyy laskurit ja kaikki, mutta se kolmen viikon perusvoima kausi siinä alussa tehdään kahteen kertaan kuten jto ehdotti, vai?

Onko se 9-viikon ohjelma sama kuin tuo normaali kuuden viikon johon löytyy laskurit ja kaikki, mutta se kolmen viikon perusvoima kausi siinä alussa tehdään kahteen kertaan kuten jto ehdotti, vai?

Näköjään tuossa muutama sivu aikaisemmin jto tosiaan ehdotti tekemään sen kolmen viikon perusvoimakauden kahteen tai kolmeen kertaan. Tästä ohjelmasta on kuitenkin myös versio, jossa tehdään samat treenit kuin 6vk-ohjelmassa, mutta treenataan vain kaksi kertaa viikossa liike, jolloin ohjelman kesto venyy 1,5-kertaiseksi eli 9 viikkoon. http://www.joeskopec.com/ruspeak.html

Ti:
Penkki, ohjelman mukaan
Kyykky
leuanveto 3xmax
Viparit taakse 5x8-12
Voimapyörä 3xmax

To:
Penkki, ohjelman mukaan
Kyykky
Kulmasoutu tangolla 5x8-15
Viparit sivulle 5x8-15
Jalannostot 3x8-15

La:
Penkki, ohjelman mukaan
Kyykky
Ylätalja 5x8-15
Istumaannousut 3x8-15
Kyljet 3x8-15
+ hauiksille jotain pumppailua

Tolla ohjelmalla tehty nyt venäläisen aikana ja neljäs viikko alkamassa, ajattelin että alotan ton twenty pull ups challengea tekemään sen kolme kertaa viikkoon nykyisten selkäliikkeiden paikalla, mitä mieltä?

Ti:
Tolla ohjelmalla tehty nyt venäläisen aikana ja neljäs viikko alkamassa, ajattelin että alotan ton twenty pull ups challengea tekemään sen kolme kertaa viikkoon nykyisten selkäliikkeiden paikalla, mitä mieltä?

Jos tavoite on mahdollisimman monta leukaa omalla painolla niin sitten joo.

Back
Ylös Bottom