Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei onnistuut ohjelma vaikka painot olivat pienet. Voiko tämän ohjelman alkua alkaa treenaamaan siten ,että tekee aluksi tuon kolmeviikkoa normi painoilla kunnes menee se 6x6x80% ja sitten lisätä 5kg lisää ja tehdä alusta tämän kolme viikkoa kunnes menee 6x6 ja sitten taas 5kg lisää.

siihenhän jto vastasikin minulle jo edellisellä sivulla. eli voi ja hänen mielestään olisi suositeltavaakin. esim. 3x ekat 3viikkoa ja sitten 1x viimeset 3viikkoa.

itsellä ainakin hyvin toiminut nyt kolmas 3viikon setti menossa ja alussa 80%=88kg ja nyt meni jo 6x5x100kg

Jos tekee tuota venäläistä penkkiohjelmaa, niin mille viikolle kannattaisi ottaa kevyt viikko? Olisko 4 viikko sopiva kevyelle? Ja haittaneeko hirveästi jos tekee jotain kevyttä apuliikettä hartioille ja ojentajille?

Alkuun voisi harkita apuliikkeitä, koska loppuun näyttää olevan jo raskaampaa. Vai meneekö jumii paikat jos ottaa apuliikkeitä alussaki?

Itsellä tuo ohjelma kusi pari kertaa aikoinaan juuri sen takia, että tein liikaa apuliikkeitä ja liian kovaa.

Jos tekee tuota venäläistä penkkiohjelmaa, niin mille viikolle kannattaisi ottaa kevyt viikko? Olisko 4 viikko sopiva kevyelle? Ja haittaneeko hirveästi jos tekee jotain kevyttä apuliikettä hartioille ja ojentajille?

Alkuun voisi harkita apuliikkeitä, koska loppuun näyttää olevan jo raskaampaa. Vai meneekö jumii paikat jos ottaa apuliikkeitä alussaki?

ohjelma millä mä alotin treenaamisen löytyy tästä threadista pari postia ylempänä. jo ensimmäisen viikon jälkeen huomasin ettei tule onnistumaan, eteenkään noi pystypunnerrukset. vaihdoin jaon kyykky-penkki-veto jakoon, penkkiä tein tietenkin ohjelman mukaan. maanantaina siis kyykkyä ja etukyykkyä+ vatsaa, keskiviikkona penkin jälkeen, ristitalja rinnalle, vipareita sivuille ja taakse ja ojentajia taljassa, perjantaina maastavetoa, yläselkää ja ehkä yksi sarja hauista. tämä toiminut mulla hyvin ainakin tähän asti

Itse en ole ikinä kevyttä viikkoo pitänyt yleensä tohon 6x6 ja 5x5 väliin tulee yks ylimääränen lepopäivä. esim. ma=treeni, ke=treeni, pe=ylimääränen vapaa.

ei voi saanoo paljonko voi tehdä esim. Max von Laue just sano että sillä oli liikaa. Mulla ittelläni oli vaikka tänään 5xmave, 4xtate press, 3x vatsat eli suht paljon. kaikissa viimenen sarja positiiviseen loppuun.

ja hyvin menee

Prkl, viimeinen viikko menossa venäläistä ja 2x2 125kg ei menny. Toinen sarja jäi vajaaks. No huomenna kevyt päivä ja sit LA pitäs kokeilla 130kg. Oltas taas sit takas entisessä kunnossa, jos tuo menee. Kesä vähän eri tavalla ja syksyllä uudestaan venäläistä.

Aattelin tätä ryssäpenaa nyt kokeilla, sain viime viikolla päätökseen sakke selkäinahon penkkiohjelman joka vähän kusi, koska tein sitä tossa elaston 2-jakoisessa ja tuli noita apuliikkeitä tehtyä aika kovaa... Elikkä onko tässä nyt tämä ohjelma:

vko1 ma 6x2x80 ke 6x2x80 pe 6x2x80
vko2 ma 6x4x80 ke 6x2x80 pe 6x5x80
vko3 ma 6x2x80 ke 6x6x80 pe 6x2x80
vko4 ma 5x5x85 ke 6x2x80 pe 3x4x90
vko5 ma 6x2x80 ke 2x3x90 pe 6x2x70
vko6 ma 2x100 ke 3x2x60 pe 1x105
vko7 ma 3x2x60 ke 1x100

Eli varmaan 1-jakoinen pitäisi tän venäläisen ajaksi ottaa käyttöön kun penkkiä 3 kertaa viikossa. Mitenkä jengi on reenaillu muuta kroppaa tän aikana?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itellä huomenna luvassa toi 3*3*95..pari ylimääräistä lepopäiväää olen ohjelman aikana pitänyt ja 5*5*85 pyöristin painoja pari kg ylöspäin ja tein 3*5..perjantain 4*4*90 treenissä tein 2*4*90 ja lopetin siihen. hyvin kuitenkin toiminut ohjelma:thumbs:

Ite aloitin taas penkin ja etukyykyn kierron tolla ohjelmalla uudetsta maksimista. Nyt ollaan menossa 5x5x85% kohdalla. Se kusi penkin osalta ja syynä tähän mitä todennäköisemmin 2pv känniputki, ei ruokailuja ennen kokeilua sekä parin tunnin yöunet..mahtia! etukyykys meni kyllä vaikka paino.

ekan viikon keskiviikko 6x3x80. noi lopun kovat treenit tehdään alkuperäsessä 5x5, 4x4, 3x3, 2x2, 1x1, voi tietenkin tehdä noinkin

itse teen apuliikkeitä aika ronskisti esim.
4x leukoja
4x niskantakaa punnerrus
4x tatepress

Jees, Voiko tätä mitenkää soveltaa 2-jakoiseen vai onko pakko alkaa 1-jakosella veivaamaan? Tein tänään ekan reenin, kevyesti tuli 6x2x80%, tein vaa penan, kyykyn ja vatsat. Ja entäs kun mullon vielä kesken kyykyssä sakke selkäinahon ohjelma niin mites toimin jos pitäs nyt alkaa 1-jakosella kyykkäämään kolmesti viikkoon?

No niin, taas ohjelma onnistuneesti läpi. 130kg tuli penkistä suht hyvin, vaikka olo oli jotain ihan muuta ku hyvä. Edelliset 3 yötä tuli nukuttua yhteensä noin 10h. No pääasia et meni läpi. Nyt kesä erilaista treeniä(esim. eilen tuli ostettua uudet luistimet) ja syksyllä ohjelmalla uusiks, jos vaan sais pidettyä edes kesän ajan ton maksimin tuossa 130kg:ssa.

Jees, Voiko tätä mitenkää soveltaa 2-jakoiseen vai onko pakko alkaa 1-jakosella veivaamaan? Tein tänään ekan reenin, kevyesti tuli 6x2x80%, tein vaa penan, kyykyn ja vatsat. Ja entäs kun mullon vielä kesken kyykyssä sakke selkäinahon ohjelma niin mites toimin jos pitäs nyt alkaa 1-jakosella kyykkäämään kolmesti viikkoon?

en ole varma tiedänkö millanen on saken kyykkyohjelma, voi tietenkin odottaa että saat sen päätökseen ja alkaa sitten tekeen venäläistä tai sitten itte soveltaa jotenkin.

jos haluu tehdä venäläistä 2-jakosella niin toimii varmasti niinkin (ei ehkä yhtä hyvin, voi toimia paremmin tai huonommin). itse tekisin silloin viikkoon yhden nopeustreenin (6x2) ja yhden kovemman treenin.
tai jos haluu tehdä ohjelman hieman kovemmaksi niin kaksi kovaatreeniä viikkoon, suosittelisin kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa.

tässä ketjussa pari sivuu taaksepäin jto esitti toisen tavan tehdä nopeustreenit, suosittelisin kattomaan sen läpi.

en ole varma tiedänkö millanen on saken kyykkyohjelma, voi tietenkin odottaa että saat sen päätökseen ja alkaa sitten tekeen venäläistä tai sitten itte soveltaa jotenkin.

jos haluu tehdä venäläistä 2-jakosella niin toimii varmasti niinkin (ei ehkä yhtä hyvin, voi toimia paremmin tai huonommin). itse tekisin silloin viikkoon yhden nopeustreenin (6x2) ja yhden kovemman treenin.
tai jos haluu tehdä ohjelman hieman kovemmaksi niin kaksi kovaatreeniä viikkoon, suosittelisin kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa.

tässä ketjussa pari sivuu taaksepäin jto esitti toisen tavan tehdä nopeustreenit, suosittelisin kattomaan sen läpi.

Viimeset puol vuotta reenattu nyt elaston 2-jakoisella, pari sivua taaksepäin löysin tälläsen 1-jakoisen ohjelman jonka aattelin tän venäläisen ajaksi ottaa, muokkasin ohjelmaa hieman

Ti:
Penkki, ohjelman mukaan
Kyykky
Ylätalja/leuanveto 3x8-12
Viparit taakse 5x8-12
Voimapyörä 3xmax

To:
Penkki, ohjelman mukaan
Kyykky
Kulmasoutu tangolla 5x8-15
Viparit sivulle 5x8-15
Jalannostot 3x8-15

La:
Penkki, ohjelman mukaan
Kyykky
Istumaannousut 3x8-15
Kyljet 3x8-15
+ hauiksille jotain pumppailua

+ Joka kerralla reenin loppuun kevyellä painolla kiertäjänkalvosimia huoltavaan tapaan.

Eli miltäs näyttää? Ajattelin alottaa kyykyssä tän saman venäläisen sekä maven haluaisin pitää mukana kuvioissa, joten mitenkä pitäs muuttaa ohjelmaa?

^itse tekisin lauantainakin jonkin liikkeen selälle (tai epäkkäille). jos tarkoitus on penkkitulosta parantaa niin lisäisin tohon ohjelmaan vähän ojentajatreeniä.
jos mavea haluaa tehdä niin laittaisi sen kyykyn paikalle ja voisi harkita sen päivän selkä liikkeen vaihtamista joksikin muuksi. IMHO

joku asioista tietävämpi korjatkoon minua.

3*penkki viikossa tuskin kaipaa enää ojentajille lisää rasitusta, varsinkaan jos voiman kannalta treenaa. Penkin oteleveyksiä voi sitten vaihdella kapeesta normin kautta leveeseen jos on tarvis.

Joo mietin itse just samaa, että kannattaako sitä kummemmin ojentajia reenata kun pena kolmesti jo viikkoon, mut tosiaan noita oteleveyksiä vois vaihdella. Lauantaina voisin tehdä ylätaljan ja maanantailla sit leuat? Jos otan maven vaikka torstaina kyykyn paikalle niin miten mun sitten kannattas venäläistä tehdä kyykyssä kun 2x kyykky viikos, tulee ainakin pitempi kuin 6 viikon ohjelma sillä tavalla?

Back
Ylös Bottom