Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perkele. Seuraavanlainen ongelma.

Olen tehnyt venäläisen penkkiohjelman nyt tohon 2*2 asti ja muuten on luistanut hyvin, mutta nyt en saa enää kuin ekan toiston. Viikko sitten homma kusi, pidin väliin kevyen 6*2 ja nyt tuntui vielä tiukemmalta. Lieneekö hermosto ylirasittunut, vai mitä?

Miten edetä, mennäkö taaksepäin ja kuinka paljon, vai lepoa ja kevyttä ja sitten uusiin maksimeihin?

Kiitos.

Perkele. Seuraavanlainen ongelma.

Olen tehnyt venäläisen penkkiohjelman nyt tohon 2*2 asti ja muuten on luistanut hyvin, mutta nyt en saa enää kuin ekan toiston. Viikko sitten homma kusi, pidin väliin kevyen 6*2 ja nyt tuntui vielä tiukemmalta. Lieneekö hermosto ylirasittunut, vai mitä?

Miten edetä, mennäkö taaksepäin ja kuinka paljon, vai lepoa ja kevyttä ja sitten uusiin maksimeihin?

Kiitos.

enpä usko että kyse ainakaan ylirasituksesta on jos et oo vääntänyt kaikkia muita mahdollisia rintaliikkeitä.
kokeila vaikka tuota 2x2 edeltävä viikko vetää uudelleen

enpä usko että kyse ainakaan ylirasituksesta on jos et oo vääntänyt kaikkia muita mahdollisia rintaliikkeitä.
kokeila vaikka tuota 2x2 edeltävä viikko vetää uudelleen

Joo, itekin ajattelin ottaa viikon pakkia ja katsoa. En tee rinnalle mitään muuta tällä hetkellä. Tuntui vaan olevan hiukan tukossa edellisen 6*2 jälkeen ja nyt kun tuli taas 2 failurea niin kai sekin rassaa jonkin verran.

Joo, itekin ajattelin ottaa viikon pakkia ja katsoa. En tee rinnalle mitään muuta tällä hetkellä. Tuntui vaan olevan hiukan tukossa edellisen 6*2 jälkeen ja nyt kun tuli taas 2 failurea niin kai sekin rassaa jonkin verran.

itekin oon miettinyt että mitenköhän noi 2 seuraavaa viikkoa tulee menemään ku tuntu tämän viikon 4x4 olevan nii helkkarin tiukilla (vaikka kilon menikin yli merkitystä painomäärästä)

Itselläni ei ole tullut ihan nämä merkityt viimeiset sarjat, mutta en olel silti failureen tietenkään tehnyt. Jättänyt vain yhden toiston pois turvallisuus syistä :) Mietin että vedän tuon viimeisen 2x2 5kg pienemmillä kuin merkitty, ja sitten tosi kevyesti ennne tuota ohjelman näyttämää maksimia tavoitetta, johon uskon pystyväni. Jos tuo 2x2 on liian tiukkaa, niin jätä leikin sikseen ja vedän kevyen viikon kautta body treenille, ja siitä 3x4->6x6 ohjelmaan.

itekin oon miettinyt että mitenköhän noi 2 seuraavaa viikkoa tulee menemään ku tuntu tämän viikon 4x4 olevan nii helkkarin tiukilla (vaikka kilon menikin yli merkitystä painomäärästä)

siinä nähdään munkin kohdalla onko mitään tapahtunut... tolla painolla mikä 4x4:sessa on niin olen vetänyt 2 toistoo... :)

Eri versioita ohjelman lopusta; eli normaalisti kun kovat päivät menee 5*5*85, 4*4*90, 3*3*95 jne. niin nämä on kevennettyjä. Saattaa toimia paremmin joillakin, varsinkin pidempään treenanneilla tai jos on dieetillä eikä voimat kehity samaan tahtiin kuin plussalla.

Versio 1:
5*4*85
4*3*90
3*2*95
2-3*1*100
maxtesti

Versio2: yberkevennetty
5*3*85
4*2*90
3*1*95
2*1*100
maxtesti

jto:n versio lopusta

Viikko 4:
A: 5*5*85
B: 6*2*80
C: 3*4*90

Viikko 5:
A: 6*2*80
B: 2*3*95
C: 6*2*70

Viikko 6
A: 2*100
B: 3*2*60
C: 1*105

Viikko 7
A: 3*2*60
B: 1*110

no siinäpä sulla vasta pulma :) ite oon pyöristäny tässä ohjelmassa kaikki painot alaspäin että tuo 1x105% näyttäis edes jollai tavalla saavutettavalta, vaikka uskonkin sen jo saavuttaneeni pelkästään tuolla nopeusharjoittelulla... mutta tosiaan, 16 päivä nähdään mun kohdalla onko potkinu vai ei.

Pakko antaa tälle ohjelmalle 5/5 tähteä nyt tässä kohtaa jo sillä sen verta hyvin on toiminut, toi 4x4 tuli meinaten sen verta kevyeesti ja jäi varaakin vielä reilusti! Kyseessä oli kuitenkin paino jolla olin saanut vaikean kakkosen ennen ohjelman aloitusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tuntus täälläkin toimivan, vaikka tulin kesken kaiken kipeäksi ja jouduin tekee viikon 3. sit kaks kertaa ku 4. viikko jäi ihan kesken. Nyt menossa 5. viikko ja tänään tuli suht helposti 3x3 115kg:llä. JES! Seuraavana helppo treeni, sit taas kova tais olla 2x2 120kg:lla.

Mistäköhän löytyis oikeen tuo alkuperänen ohjelma?ensimmäisen sivun linkki oli vanhentunu...ja mielellään vähän ohjeitakin että miten kannattaa vetää, ettei vaan penkkisarjoja. Esim. mitä muita liikkeitä reenataan yms.

Mistäköhän löytyis oikeen tuo alkuperänen ohjelma?ensimmäisen sivun linkki oli vanhentunu...ja mielellään vähän ohjeitakin että miten kannattaa vetää, ettei vaan penkkisarjoja. Esim. mitä muita liikkeitä reenataan yms.

Alkup ohjelma ulkomuistista:
kaikki sarjat 80% painolla aluksi ja kaikki 6x2 lopussa
6x2, 6x3, 6x2
6x4, 6x2, 6x5
6x2, 6x6, 6x2

Ei kannata tehdä ensimmäisellä kerralla MITÄÄN ylimääräistä rinnalle tai ojentajille, ja pystypunnerruksenkin voi jättää väliin.
Selkää tueksi ja olkapäitä vipunostoilla vaikkapa ensimmäisellä kerralla. Jalat ja vatsat sitten mukaan jollain systeemillä, esim. 1jakoinen jossa myös kyykkyä 3x viikossa, tai 2x treenissä selkää & olkapäitä + vähän vatsoja ja viimeisessä sitten jalat, vatsat + ehkä jotain haukkaria jos kiinnostaa.

Esim:
1: Penkki, Kyykky, Ylätalja, Vipunostot taakse, Istumaannousut
2: Penkki, Kyykky, Alatalja, Vipunostot sivulle, Jalannostot
3: Penkki, Kyykky, Voimapyörä, Kyljet
treenit 1on 1off 1on 1off 1on 2off
Suhteellisen kevyt ohjelma, mutta antaa hyvän tuntuman siihen millainen tämä ohjelma on. Ja tämän pitääkin kaikissa 6x2 treeneissä olla kevyt ja mielellään joissain muissakin ;)
Ohjelmaa voi koventaa tekemällä Leuanvetoja taljojen sijaan, myötäote ylätaljan tilalle ja vastaote alataljan tilalle.
Ensimmäisellä kerralla voi pitää apuliikkeistä selälle ja olkapäille esim. 5x10-15 ja vatsoissa 3x8-12/liike(voimapyörässä max toistoja)
Ja jatkossakin jos ei pysty leukoja vetämään. Sitten jollain myöhemmällä kierroksella voi lyhentää ja koventaa selkä ja olkapääsarjoja jonnekkin 6-8 toistoihin leuoissa ja 8-12 olkapäissä. Vatsoja voi myös yrittää lisätä esim. 1 sarja/treeni myöhemmillä kierroilla.

Mä en tehnyt muita liikkeitä ojentajille kun 1. ja 2. viikolla, sen jälkeen pelkkä penkki. Muina päivinä sit tietenkin ihan normaalisti selkä, hauikset ja jalat...

ainakin +7,5kg lisää maksimiin... en vaan tiedä kiinnostaako nyt kuitenkaan alkaa kokeileen enempää hetkeen, sen verta raskas oli ohjelman loppu, 3x3:sesta lähtien tämä alkoi oleen että saakohan vai eikö saa ja 2x2 ei tule mutta siitä huolimatta maksimi kasvoi ihan ok. teen tämän uudestaan joskus kesällä kun on (jos on) tullut lisää lihaksia... :) ps. toimii myöskin natulla joka saa pikkasen vajaa 200kg penkistä.

mulla oli täysin sama päivä ku sulla, ja samana päivänä on tuo maksimin testaus,
1x2
1x3 <-- oli pakko kokeilla nousisko yks viel..

Kiitän suuresti!! piti lukea pariin kertaan ennenku tajusin jujun.. nyt kun saan olkapään kuntoutettua niin voikin alottaa taas vähän intensiivisemmän reenin kohti uusia enkkoja :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom