Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime perjantaina oli edessä tuo 6*6 päivä, mutta ei tullut kuin 3 sarjalle 6 toistoa ja sitten oli pakko tiputtaa painoa 2,5 kiloa ja sillä tulikin enää sitten 3 vitosta. Olisiko järkevää ensi reenille tiputtaa paino siitä lähtöarvosta 2,5kilolla ja yrittää puhdasta 6*6 vai yrittää samalla painolla kuin lähtöarvo?

Puhutteko tosta kolmannen viikon treenistä, en itse ainakaan näe mitään muuta 6x6:tta tuossa ohjelmassa? Itse odotan epäuskolla huomisen 5x5x90%, mutta jos 6x6x80% tuottaa ongelmia, ei toivoakaan selvitä tuosta.

ekalla viikolla oli kädet ja tissit yhtä kipeet ku hakkais kyynärpään kiukkusuonta seinään jatkuvalla syötöllä (ihan jumissa ja sattu liikutella)... ei tuntunu olevan mitään nopeita nostoja alkuun, vasta tokalla viikolla alko näkyyn ja tuntuun selkeetä nopeuden kasvua ja kivut on pienentyneet huomattavasti, varmaan kuuluu asiaan tollaset säryt alkuun? :D

ekalla viikolla oli kädet ja tissit yhtä kipeet ku hakkais kyynärpään kiukkusuonta seinään jatkuvalla syötöllä (ihan jumissa ja sattu liikutella)... ei tuntunu olevan mitään nopeita nostoja alkuun, vasta tokalla viikolla alko näkyyn ja tuntuun selkeetä nopeuden kasvua ja kivut on pienentyneet huomattavasti, varmaan kuuluu asiaan tollaset säryt alkuun? :D

Kyllä, itsellänikin oli 6x6:n jälkeen kolme päivää rinta kipeä kun dieetillä viellä ollaan. Eipä tarvitse katua sitä päätöstä ettei tereenaa mitenkaään muuten ohjelman (6vk) aikana rintaa tai ojentajia.

Ois tarkotus alottaa tää ohjelma maanantaina, ja oiski pari kysymystä:
-Mitä apuliikkeitä kannattaa/kannattaako? tehdä
-Milläs jaoilla porukka on tätä vetäny, itellä käytössä 2-jakoinen 4krt viikossa salilla, miten tän toteuttaisi?

Kiitos!:worship:

Ois tarkotus alottaa tää ohjelma maanantaina, ja oiski pari kysymystä:
-Mitä apuliikkeitä kannattaa/kannattaako? tehdä
-Milläs jaoilla porukka on tätä vetäny, itellä käytössä 2-jakoinen 4krt viikossa salilla, miten tän toteuttaisi?

Kiitos!:worship:

se on vähä myös jaksamisesta kii. jos teen kaks kertaa rintaa viikossa (JOS) nii ekalla penkkikerralla esim ma: penkki + ristitalja, ke: vain penkki ja mitä nyt jaossa silloin on, pe: penkki + vinopenkki+ ristitaljaa ehkä pumpin hakemiseksi buubseihin.

mutta tosiaan mä oon mä ja sä oot sä, ja moni varmasti tyrmää tän mun ehdotuksen (tai no ei tää oo ehdotus, vaan se miten mä teen) sinun ei kannata välttämättä alkaa rimpuileen vinopenkkejä se penkki riittää vallan hyvin.

se on vähä myös jaksamisesta kii. jos teen kaks kertaa rintaa viikossa (JOS) nii ekalla penkkikerralla esim ma: penkki + ristitalja, ke: vain penkki ja mitä nyt jaossa silloin on, pe: penkki + vinopenkki+ ristitaljaa ehkä pumpin hakemiseksi buubseihin.

mutta tosiaan mä oon mä ja sä oot sä, ja moni varmasti tyrmää tän mun ehdotuksen (tai no ei tää oo ehdotus, vaan se miten mä teen) sinun ei kannata välttämättä alkaa rimpuileen vinopenkkejä se penkki riittää vallan hyvin.

Joo, marde tais jokunen sivu taaksepäin neuvoa, että ei mitään apuliikkeitä kannata. Mutta vielä kiinnostas tietää tosta, että millä jaoilla kannattaa tehä tää ja voiko käyttää 2-jakoisessa?

Joo, marde tais jokunen sivu taaksepäin neuvoa, että ei mitään apuliikkeitä kannata. Mutta vielä kiinnostas tietää tosta, että millä jaoilla kannattaa tehä tää ja voiko käyttää 2-jakoisessa?

tottakai voi käyttää,
jos reenaat esim. ma, ti, to, pe teet penkkiä vaikka ma,ti ja pe tai ti, to, ja pe kaks päivää siinä tulee putkeen mutta jos vaan penkkiä teet niin enpä usko että tosta mitää ylirasitusta tulee

hoidat homman kuten itte parhaaks näät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hienosti tuli toi 6x6:nenkin... nopeus on varmaan vieläki parantunu ku itsestäni tuntuu ainaki siltä että toi 80% tulis nyttemmin samaa vauhtia ku ennen ohjelman alotusta joku 55-60%, voihan olla että kuvittelen mutta eipä olis aikasemmin menny tollasia sarjoja ku ehkä joku 2 tai 3 peräkkäin.

hienosti tuli toi 6x6:nenkin... nopeus on varmaan vieläki parantunu ku itsestäni tuntuu ainaki siltä että toi 80% tulis nyttemmin samaa vauhtia ku ennen ohjelman alotusta joku 55-60%, voihan olla että kuvittelen mutta eipä olis aikasemmin menny tollasia sarjoja ku ehkä joku 2 tai 3 peräkkäin.

Itselläni nousee 60% yhtä hitaasti kuin 85%, mutta sarjat menee silti ihan "taulukon mukaan".

huh huh, tänään oli 4x4 (4. viikon vika penkkireeni) ja oli sellaiset painomäärät merkattu tauluun että ei ollut mahdollista lastata tankoon kyseistä määrää joten kilon verran meni yläpuolelle.
aluks ajattelin jättää hiukan alemmaks nuo sarjapainot mutten sitten suostunut lusmuilemaan.

...sain kuin sainkin sen tangon kuitenki neljä kertaa suorille naruille :) vaikka tiukkaa ne viimeiset kyllä teki.

Mikä teidän (jotka olette suorittaneet ohjelman) mielestä on pahin näistä päivistä? Ite vasta 1vk suorittanut, ja arvelisin, että 5x5 tai 4x4 olisi pahin. Ihan mielenkiinnosta kysyn :)

Mikä teidän (jotka olette suorittaneet ohjelman) mielestä on pahin näistä päivistä? Ite vasta 1vk suorittanut, ja arvelisin, että 5x5 tai 4x4 olisi pahin. Ihan mielenkiinnosta kysyn :)

no mulle teki tuo neljäkertaanelonen jo aika tiukkaa ku kävi sillein että painomäärät oli sille päivälle merkitty niin ettei tankoon ollut mahdollista lastata kyseistä painomäärää ja ajattelin sitten laittaa kilon verran enemmän painoo kun en halunnut jättää kiloa vajaaks. onnistuin kuitenki punnertaa ne suorille vaikka helppoa ei kyllä ollut

no mulle teki tuo neljäkertaanelonen jo aika tiukkaa ku kävi sillein että painomäärät oli sille päivälle merkitty niin ettei tankoon ollut mahdollista lastata kyseistä painomäärää ja ajattelin sitten laittaa kilon verran enemmän painoo kun en halunnut jättää kiloa vajaaks. onnistuin kuitenki punnertaa ne suorille vaikka helppoa ei kyllä ollut

Ok, mulla tulee 3x3 ja 5x5 kanssa niin, että ei voi ladata tankoon. Saa nähä laittaako sen 1.25kg enemmän vai vähemmän mitä merkattu.

Ok, mulla tulee 3x3 ja 5x5 kanssa niin, että ei voi ladata tankoon. Saa nähä laittaako sen 1.25kg enemmän vai vähemmän mitä merkattu.

voit tehdä myös tällä tavoin miten itse taisin yhessä reenissä tehdä...pistät vaikka eka pikkasen enemmän ja teet muutaman setin ja jos tuntuu raskaalta niin lasket sit siihen pienempää määrään

Suositut

Back
Ylös Bottom