Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään kauhulla katsoin tän ohjelman treeniä 5x5x120kg! Ei mitään toivoa kun 3viikkoa sitten sain 120kg yhden hikisen nelosen.

No lähin salille ja pelonsekaisin tuntein aloin lämmittelemään penkkia, oli löysä olo jo valmiiksi mutta PRKL tulihan se 5x5 sieltä. Aika hyvin näyttää toimivan ainakin sarjapainoihin tämä ohjelma, ykkönen nähdään sitten muutaman viikon päästä.

....

tää poika taitanee aloittaa tän venäläisen penkkiohjelman hetimiten. ei tätä omaa säälittävää penkkitulosta perkele kestä enää. Tänäänki koitin enkkaa ja rinnallehan se jäi ku tatti, kyllä nolottaa :( :curs:

*heikko paska, sanon minä, toivottavasti ei kauaa kuitenkaan.

noni, maksimi kokeiltu ja huomenna lähetään tekeen tätä kuuden viikon spesiaalia... lähtötaso 145kg joten kuuden viikon päästä postaan uuden maksimin ketjun päätteeks.

tänään oli reenissä 6*5 (80%), kyllä aluks ku mietti tuota määrää niin olin ihan varma ettei tuu vikat sarjat nousemaan millään mutta kumma kyllä jostain sieltä ne sitten nousivatkin :)

tänään oli reenissä 6*5 (80%), kyllä aluks ku mietti tuota määrää niin olin ihan varma ettei tuu vikat sarjat nousemaan millään mutta kumma kyllä jostain sieltä ne sitten nousivatkin :)

Mulla oli viime sunnuntaina sama homma. Melko helposti ne lopulta tuli...

Itselläni ei mene tasan kilot tuon 80% kanssa, niin tein 5x6 pyöristäen ylöspäin, ja pelasin varman päälle ja viimeisen 1x6 tein pyöristäen alaspäin

Joopa joo, just mun tuuria. Vit** neljäs viikko menossa ohjelmaa ja tänään ois ollu eka kova paikka, 107,5kg 4x4. Niin tulinkin sit kipeäksi! Koko yön ja aamun oksensin, paino tippunu jo kaks kiloa, 70-->68kg. Mitenkähän tota kannattas nyt sit jatkaa, jos esim. jo tänään pystys rueta vähän syömään? Nyt ainakin ihan vit** heikko olo, päähän koskee ja vähän paleltaakin. Mistä kohdasta tota ohjelmaa jatkas(maanantaina viimestään salille, jos olossa ei ihmeitä tapahdu huonompaan)? Muuten ohjelma menny helposti, ainoa vähän tiukempi oli tuo tän viikon maanantain 102,5kg 5x5...

nyt sain venäläisen penkin loppuun, tuloksia tuli noin 6kg lisää sarjapainoja, omasta mielestäni aika turha veto kun tuon olisi saanut muillakin ohjelmillakin mutta pääasia että tuloksia tuli:) /(ja olen siis reenannut vasta vähän yli puolivuotta)((tarkoitin siis 'turhalla' vedolla sitä että ohjelma oli todella raskas vetää läpi))

nyt sain venäläisen penkin loppuun, tuloksia tuli noin 6kg lisää sarjapainoja, omasta mielestäni aika turha veto kun tuon olisi saanut muillakin ohjelmillakin mutta pääasia että tuloksia tuli:) /(ja olen siis reenannut vasta vähän yli puolivuotta)((tarkoitin siis 'turhalla' vedolla sitä että ohjelma oli todella raskas vetää läpi))

millä jaolla vedät?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä kohdasta tota ohjelmaa jatkas(maanantaina viimestään salille, jos olossa ei ihmeitä tapahdu huonompaan)? Muuten ohjelma menny helposti, ainoa vähän tiukempi oli tuo tän viikon maanantain 102,5kg 5x5...
Aloita sillälailla, että teet kolmannen viikon uudestaan. Kyllä se siitä.

Ihan kokeilumielessä otin tän maastavedolle kun penkille oli sangen toimiva, eka viikko takana päin nyt ja huomas heti että ei oo mun kroppaa tarkoitettu 3x viikossa mavettamiseen. Laskin maastavedon sarjapainot 255kg:n 1RM:stä (otin tarkoituksella 10 kiloa veke oikeasta maksimista kun ykkönen muutenkin sen verran kovaa valuuttaa suhteessa sarjoihin). Ens viikolla kokeilen yhden 6x2 kerran siirtämisestä kyykkyyn samoilla prosenteilla jos ei ois niin rasittunut sitte. Toine vaihtoehto olis muuttaa viikon kierto vaikka 9-10 päivän kierroksi, mutta siihen en ihan vielä rupea. Ja kyllä, tiedän että tästä on olemassa sellainen versio missä on kyykky,penkki,mave 9vk syklinä, oli omat syynsä miksei kiinnostanut homma.

Pitäs varmaa vähä rajottaa kahvakuulilla heilumista, mutta ku ne lojuu tossa lattialla niiiiiiiiin houkuttelevan näköisenä :kuola: ETENKIN BEASTI :eek:

Olis tarkotus ottaa tämä kokeiluun; http://www.joeskopec.com/ruspeak.html

Onko tuo yhtä lailla toimiva kuin tuo 6 viikon ohjelma yhdelle liikkeelle?

Miten ja millasia apuliikkeitä ton ohjelman aikana on tarkotus tehä esim kyykky/penkkipäivänä ? Tehdäänkö sellasta kevyttä pumppailua vaa apuliikkeillä vai iha tosissaan?

Voinko tehdä tuolla samalla systeemillä myös esimerkiksi hauiskääntöä samaan aikaan ku teen voimanostoa?

Onko haittaa jos tekee muita liikkeitä, esimerkiksi leuanvetoa tai apuliikkeittä penkille/kyykylle/mavelle pidemmillä sarjoilla (8-20) vai pitäisikö kaikissa liikkeissä tehdä lyhyitä sarjoja tuon ohjelman aikana ?

Pari sivua takaperin mun kokemuksia vähäsen tuosta ohjelmasta. Pakko sen verran kysästä, että ethän kuitenkaan tarkoita että meinaisit vetää hauiskäännössä ihan samalla systeemillä ku näitä kolmea liikettä?? Et kai sentään? Kun puhut tuossa samasta systeemistä hauiskäännön osalta.

Joo, kyllä kysyin hauiskäännöstä jos sillekkin voi soveltaa samaa ohjelmaa :D Ei oo viisasta vai?
Luin noita sun postauksia tosta ohjelmasta ja sellanen kysymys että onko se paha jos vetää kerran viikkoon yhtenä päivänä joku 5 kovaa sarjaa leukoja että pysyis neki yllä? Siis varsinkin tuota penkkitreeniä ajatellen. Et tehny ollenkaa vinopenkkiä tai pystypunnerrusta/ranskalaista ton ohjelman aikana ?

Joo, kyllä kysyin hauiskäännöstä jos sillekkin voi soveltaa samaa ohjelmaa :D Ei oo viisasta vai?
Luin noita sun postauksia tosta ohjelmasta ja sellanen kysymys että onko se paha jos vetää kerran viikkoon yhtenä päivänä joku 5 kovaa sarjaa leukoja että pysyis neki yllä? Siis varsinkin tuota penkkitreeniä ajatellen. Et tehny ollenkaa vinopenkkiä tai pystypunnerrusta/ranskalaista ton ohjelman aikana ?

Eipä se leuanveto varmaan pahasta oo. Ja joo, en tehnyt mitään noista liikkeistä mitä mainitsit. Penkki oli ainoa kunnon punnerrusliike.

Tänään olis ollut tuo peruskauden vika treeni, eli 6*6, mutta perkele ku jäi vikan sarjan vika toisto varmaan noin 5-10 senttiä vajaaksi.

Viime perjantaina oli edessä tuo 6*6 päivä, mutta ei tullut kuin 3 sarjalle 6 toistoa ja sitten oli pakko tiputtaa painoa 2,5 kiloa ja sillä tulikin enää sitten 3 vitosta. Olisiko järkevää ensi reenille tiputtaa paino siitä lähtöarvosta 2,5kilolla ja yrittää puhdasta 6*6 vai yrittää samalla painolla kuin lähtöarvo?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom