Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuliko kaikkiin se 5 prossaa lisää? Nyt on käyny mielessä että pitäskö vetää läpi toi pp,jk,mv ryssä samaan aikaan kuin aloittaa laiharin.

Viimesellä viikolla ku ois pitäny ykköset ottaa olin niin tukossa että penkki ja veto jäi ottamatta. Kyykyn tein ajallaan ja nousi tavoiterauta. Kevyen viikon jälkeen mave tuli helposti, ja penkissäkin enkka nousi. Penkissä tosin hevostelin ja pyöristin sarjapainoja 2,5kg ylöspäin että sain tavoitteen 160kg:oon, se jäi ylläripylläri silloin ottamati, mutta 5kg tuli kumminkin lisää ykköseen. Eli kyykyssä ja vedossa +10kg, penkissä +5kg.

Mä taidan joulun jälkeen nykästä ja vetää ton 6viikon setin penkille. 140 on lähtötaso ja jos se 5% tulee lisää ykköseen niin 147 kiloa lähtään tavoittelemaan. Saa nähä miten sitä kolme pp reeniä voi viikossa nykästä ku jos nyt rinta on vähän vihoitellt jos useammin treenaa punnerrusliikkeitä.

Itse aattelin kanssa aloittaa maanantaina. Katsellaan sitten neljän viikon päästä miten nousee.

Maximi 130kg. Odotan ainakin 5kg nousua ;)

Ajattelin alkaa työstämään penkkiä tämän ohjelman kanssa maanantaina. Vaikuttaako tämä nykyiseen treeniohjelmaani mitenkään? Elikkä tekisin nykyisellä 1-jakoisella ohjelmallani normaalisti muuten, mutta penkin (ja ehkä myös kyykyn) tekisin tämän ohjelman mukaan?

Ajattelin alkaa työstämään penkkiä tämän ohjelman kanssa maanantaina. Vaikuttaako tämä nykyiseen treeniohjelmaani mitenkään? Elikkä tekisin nykyisellä 1-jakoisella ohjelmallani normaalisti muuten, mutta penkin (ja ehkä myös kyykyn) tekisin tämän ohjelman mukaan?

Melkein kaikki muu punnertaminen kannattaa unohtaa siksi aikaa.. Jotain viparia vaan sivulle ja takaolkapäitä. Sekä tietenkin muuta kroppaa suht' normaalsti.

Viimesellä viikolla ku ois pitäny ykköset ottaa olin niin tukossa että penkki ja veto jäi ottamatta. Kyykyn tein ajallaan ja nousi tavoiterauta. Kevyen viikon jälkeen mave tuli helposti, ja penkissäkin enkka nousi. Penkissä tosin hevostelin ja pyöristin sarjapainoja 2,5kg ylöspäin että sain tavoitteen 160kg:oon, se jäi ylläripylläri silloin ottamati, mutta 5kg tuli kumminkin lisää ykköseen. Eli kyykyssä ja vedossa +10kg, penkissä +5kg.

Tyhmä kysymys: Kun teit tuon kolmelle liikkeelle, teitkö kuinka paljon/ollenkaan apuliikkeitä?

Tyhmä kysymys: Kun teit tuon kolmelle liikkeelle, teitkö kuinka paljon/ollenkaan apuliikkeitä?

Maanantaina ja perjantaina (penkki/kyykkypäivät) tein ihan kevyenlaisesti vipareita sivulle ja taakse pari sarjaa, keskiviikkoisin maven päälle pari-kolme sarjaa ylätaljaa ja pari sarjaa hauista scotissa. Siinäpä ne oikeastaan oli. Niin, ja vatsoja tein kans, lisäpainojen kanssa istumaannousuja pari kertaa viikossa joku 3 sarjaa. Aika varovaisesti teki mieli olla, ku varsinainen ohjelma kyllä veti jo varsin tiukoille.

e. kävin ihan treenipäivyristä kattomassa, niin just tuommosta näppäilyä se oli. Ylätaljaa olin tehny melkein joka kerta sen 1-3 sarjaa pumppaillen. Vipareita, hauista ja jotain pientä nitkuttelua 1-3 kertaa viikossa ja ei todellakaan mitään tapposarjoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysymyksiä ohjelmasta; tuntuu aluks pirun kevyelle, ajattelin tehdä MA, KE ja PE ton ohjelman, mutta teettekö samalla kerralla muuta? Väipäivinä esim. TI ja LA voikin sit varmaan tehdä hauikset, selän ja jalat.

ei tunnu oikein hiihdon kanssa sopivan tämä ohjelma, tiedän jo nyt ett' max 140kg en tule saamaan 4viikon kuluttua 2x2. hyvä jos ykkönen tulee :D

Ma meni tosi kevyesti 6x4x115kg(alunperin 112kg), tänään 6x2x110kg(112kg) tuntu ihan helvetin raskaalta kun eilen kävin hiihtämässä. Pe pitäs pukata 6x5x112,5

Man78:

Vastaillaan näin omien kokeilujen pohjalta. 2 kertaa tuon tehnyt ja aina maksikimiin 5-10kg lisää.

Aluksi tosiaan on kevyempää ja itsellä ensimmäiset vähän tiukemmat sarjat tulee vasta siellä 4x4 holleilla. Penkkipäivänä otin penkin ensimmäisenä ja muuten täysin normaalisti ohjelman mukaan. Muut raskaat punnerrukset tosin vaihdoin tuollasiin enemmänkin huoltaviin vipari setteihin.

Onko tässä ketjussa kyse mistä venäläisestä penkkiohjelmasta kun linkki on menny sata vuotta sitten vanhaksi, vai yleisesti noista kaikista ryssä ohjelmista? Onko kukaan kokeillu jotai ryssäohjelmaa jolla penkki olisi jo ennen ohjelmaa 160 ja siitä ylös päin? Kun laskeskelee itekkin noita joitain ohjelmia niin tuntuu ihan mahdottomalle vetää se läpi niillä kiloilla mitä niissä on..

Onko tässä ketjussa kyse mistä venäläisestä penkkiohjelmasta kun linkki on menny sata vuotta sitten vanhaksi, vai yleisesti noista kaikista ryssä ohjelmista? Onko kukaan kokeillu jotai ryssäohjelmaa jolla penkki olisi jo ennen ohjelmaa 160 ja siitä ylös päin? Kun laskeskelee itekkin noita joitain ohjelmia niin tuntuu ihan mahdottomalle vetää se läpi niillä kiloilla mitä niissä on..

Tosta setistä llähinnä keskusteltu tässä ketjussa

http://www.exrx.net/WeightTraining/RussianSquatProgramGenerator.html

Hyvin on toiminu toi kuuden viikon ohjelma, tänään oli kuudennen viikon eka treeni ja 2x2 102,5kg nousi melko vaivattomasti. Aloittaessa maksimi oli juuri tuo 102,5kg.
Noin 500kcal miinuksilla nyt menty koko kuusi viikkoa ja ihraa lähteny kolmisen kiloa. Oon tehny tän ohjelman ohella Massaa! Voimaa! -kirjasta tuttua perusohjelmaa eli tavallista 1-jakoista. Tavoitteena olisi että perjantaina nousisi 107,5kg.

tämä ohjelma lähtee vähän reilu kahen viikon päästä päälle kun ollaan saatu perusbodailut valmiiks, laitan sit sen hetkisen lähtötason ilmoille ja siitä 6-7 viikon päästä uudet maksimit.

Hyvin on toiminu toi kuuden viikon ohjelma, tänään oli kuudennen viikon eka treeni ja 2x2 102,5kg nousi melko vaivattomasti. Aloittaessa maksimi oli juuri tuo 102,5kg.
Noin 500kcal miinuksilla nyt menty koko kuusi viikkoa ja ihraa lähteny kolmisen kiloa. Oon tehny tän ohjelman ohella Massaa! Voimaa! -kirjasta tuttua perusohjelmaa eli tavallista 1-jakoista. Tavoitteena olisi että perjantaina nousisi 107,5kg.

No pitäs mennä heittämällä 107,5 jos 102,5 menee kaks...Itellä lähti toinen viikko nyt, saa nähdä miten jaksaa.

...

olisko joku antaa jotain linkkiejä noihin ohjelmiin mitä te käytätte, penkkiin haluis saada vähän lisää voimaa (tai itse asiassa paljonkin, on tulos meinaan niin säälittävä)

katselin jotain 16 viikon ohjelmasykliä, siinä piti laittaa maksimi nosto ja toiseen tekstikenttään jotain toistojen määriä.
tuntu vaan kummalliselta että ne tehtävät sarjat oli todella pieniä verrattuna siihen maksimiin, melkein puolet siitä maksimipainosta, voikos tuollaisella muka penkis kehittyä?

Suositut

Back
Ylös Bottom