Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisitkohan onnistunu tekeen liikaa apuliikkeitä tuolle penkille tai muuten onnistunu "väsyttämään" kropan.

Ei ole tullut venyttelyn lisäksi tehtyä mitään rintaan/ ojentajiin käyviä liikkeitä.

Toki samalla tehnyt 1 kädentaljaa ( Yhdenkäden leukatreeni :D) 65kg ja kyykkäystä 80-100kg painoilla 3-5 toiston sarjoja. Jotain kevyttä vatsa, hartia + haba treeniä myös.

Tein yhtäaikaisesti tämän ohjelman maastavedossa ja penkissä.
Maastavedossa vanha maksimi oli tiukka 170kg ja nyt kuuden viikon jälkeen nousi 190 suht kevyesti.
Penkissä maksimi oli 110kg ja se nousi lukemaan 125kg (tämä oli sitten jo tiukka nosto).

Kaikki treenit sai vedettyä läpi vaikka välillä vähän tiukille ottikin. Seuraavan kerran teen luultavasti siten että aloitan jomman kumman viikkoa myöhemmin -> ei tule molemmille liikkeille yhtä aikaa kovia treenejä.

Itteellääkin ohjelma menossa penkille.Ma tein 4*4*85% sijata 3*4*85 jotka nousi aika mukavasti.Lähtötaso oli 127,5kg.Kaikki reenit on onnistunu mutta olen tehnyt pidemmällä kierrolla ohjelmaa.
Melkein aina on tullut vähintää 2 huili päivää.Apuliikkeitä olen ottanut aika varovasti ja suht vähän.
Kattotaas nyt kerkeekö ohjelman vetäsee läpi ilman ongelmia.tavote olis se 10kg lisää

Parin pv tauon jälkeenhän se 100 sit meni.. ei mitään hajua mikä toi voimaton aika oli, mutta nyt puuttuneet voimat tuli korkojen kanssa takaisin. :rolleyes: Eli ohjelman tulos 92 --> 100. Toinen kerta kun teki ton viimeksi 85-> 90.

5 viikko takana ja 2*3*95 tuli todella vaivattomasti.teen sillä JTO:n mukauttamalla systeemillä nää loppuviikot.3 toiston sijasta olisin viimisessä sarjassa pystynyt varmaan tekee 5 toistoa.

Viikko 4:
A: 5*5*85
B: 6*2*80
C: 3*4*90 (alkuperäinen 4*4*90)

Viikko 5:
A: 6*2*80
B: 2*3*95 (alk. 3*3*95)
C: 6*2*70 (alk. 6*2*80)

Viikko 6
A: 2*100 (alk. 2*2*100)
B: 3*2*60 (alk. 6*2*80)
C: 1*105

+ lisäviikko

Viikko 7
A: 3*2*60
B: 1*110

No nyt sitten ohjelma läpi ja tulos jäi 2*130.Yritin eilen 140 ja se jäi alle puolivälin.
Ajattelin et yrittäisin vielä ens viikolla 135-137,5kg mutta sitten epäonni tuli peliin.
max kokeilun päälle ajattelin ottaa penkkiä leveemmällä otteella 2*3 110-115.
Vikassa sarjassa ja vikassa toistossa tietysti rintalihas rusahti tuolta kohdasta jossa
rintalihas ja olkapää yhtyy.Pystyin kuiteskin nostamaan painot telineeseen takas mutta
huilia tässä on nyt taas luvassa.Tämä sama lihas on tehnyt tän tempun aikasemminkin ja näköjää on heikkolenkki täs hommas.Nyt katellaa ja kuulostellaa milloin vois penkkiä alkaa
pikkuhiljaa kokeilee.

Mitenkäs ku penkkiä tulis ton ryssäohjelman mukaan kolmesti viikossa ja ne olis ma,ke,pe niin minkäslaisen reeniohjelman siihen kyhäis mukaan että sais koko kropan reenattua? 1 jakoinen vai joku normi kroppa per viikko mikä vaan painottuis penkkiin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenkäs ku penkkiä tulis ton ryssäohjelman mukaan kolmesti viikossa ja ne olis ma,ke,pe niin minkäslaisen reeniohjelman siihen kyhäis mukaan että sais koko kropan reenattua? 1 jakoinen vai joku normi kroppa per viikko mikä vaan painottuis penkkiin?
Mulla tulee ihan normaalisti sinne välipäiville veto/kyykkytreeni. Mikäs siinä on niin vaikeaa?
Penkin apuliikkeinä tulee kuitenkin treenattua yläkroppaa. En alkais mitään kehoiluhommia sekottamaan tuon ryssäpenkin kanssa.

Tuli vedettyä tästä ryssäohjelmasta 9 viikon versio läpi, eli penkki kaksi kertaa viikossa. Ajattelin heittää perään yhden taukoviikon ja sitten Saken kahdeksan viikon ABC-penkkipunnerrusohjelman. Mietin vain, että kannattaisiko välissä tehdä jotain muuta treeniä jostain syystä, jota en ole tullut ajatelleeksi? Tuossa Saken ohjelmassakin on ensimmäiset neljä viikko kevyttä peruskuntokautta, niin ei luulisi ainakaan kovin raskaaksi käyvän...

Minkäslainen tulos tuli, kun veti ohjelman noin läpi? Ihan mielenkiinnosta vaan, kun olen ajatellut samaa itsekin joskus...
Tuli tuollakin systeemillä se ohjelman lupaama 5%:n korotus ykköseen (115->120) ja olin viisi ensimmäistä viikkoa vielä miinuskaloreilla. :whip:

Ohjelma läpi. Tuli se 5% korotus. Hyvä ohjelma, kovin rankka vaan.

En jaksa lukea koko trediä läpi mutta onko kukaan suorittanut ohjelman molemmille penkille ja kyykylle samanaikaisesti?

Minä suoritin, lisäksi maastavedolle. Kaikkien kolmen liikkeen vetämiseen löytyy 9 viikkoon venytetty versio samasta ohjelmasta, valmiine laskureineen. Pirun rankkaa oli, mutta kaipa se toimi.

http://www.joeskopec.com/ruspeak.html

Tuossa linkki tuohon 9 viikon versioon. Kuten huomaat, siinä on ihan samat toisto- ja sarjakuviot ku 6 viikon versiossa yhdelle liikkeelle.

Itsekin olen vetänyt ton marden linkittämän version. Pääsin lopussa luvattuihin rautoihin ja jäi ihan hyvät fiilikset tosta ohjelmasta. Olis tavallaan hauska kokeilla kuudessa viikossa vetää sekä penkki että kyykky läpi. Tossa ryssäohjelmassa menee kuitenki kevyt 6x2x ja kova aina vuorotellen, niin kuudessakin viikossa kolmella treenillä viikossa saa hoidettua ilman että menee kevyt penkki ja kova kyykky (tai toisinpäin) päällekkäin. Ehkä ensi vuonna vois kokeilla.

Minä suoritin, lisäksi maastavedolle. Kaikkien kolmen liikkeen vetämiseen löytyy 9 viikkoon venytetty versio samasta ohjelmasta, valmiine laskureineen. Pirun rankkaa oli, mutta kaipa se toimi.

http://www.joeskopec.com/ruspeak.html

Tuossa linkki tuohon 9 viikon versioon. Kuten huomaat, siinä on ihan samat toisto- ja sarjakuviot ku 6 viikon versiossa yhdelle liikkeelle.

Tuliko kaikkiin se 5 prossaa lisää? Nyt on käyny mielessä että pitäskö vetää läpi toi pp,jk,mv ryssä samaan aikaan kuin aloittaa laiharin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom