Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voiko aloittelija vetää tämän ohjelman?

Tottakai voi, mutta se on taas eri asia onko sinä mitään järkeä. Alkuun kannattaa tehdä perustyötä perusohjelmilla riittävän kauan ennen kuin tällaisista spesiaaliohjelmista mitään todellista hyötyä saa. "Aloittelijakin" on aika venyvä käsite, pitkäänkö olet nyt treenannut ja millä tulostasolla liikutaan?

Jos olet todella aloittelija, eli ei aikaisempaa treeni kokemusta, niin saat suuremman hyödyn pidemmista sarjoista.

Sitten kun jumittaa voit aloittaa voimaohjelmalla.

Tottakai voi, mutta se on taas eri asia onko sinä mitään järkeä. Alkuun kannattaa tehdä perustyötä perusohjelmilla riittävän kauan ennen kuin tällaisista spesiaaliohjelmista mitään todellista hyötyä saa. "Aloittelijakin" on aika venyvä käsite, pitkäänkö olet nyt treenannut ja millä tulostasolla liikutaan?

joo siis olen reenannut kesäkuusta lähtien aluksi tein g6:sta ja sitten 2x6 systeemiä kehitystä on kyllä tullut ihan hyvin tähän mennessä

joo siis olen reenannut kesäkuusta lähtien aluksi tein g6:sta ja sitten 2x6 systeemiä kehitystä on kyllä tullut ihan hyvin tähän mennessä

Äkkiseltään veikkaisin, että kannattaa ainakin ensi kesään asti jatkaa vielä ihan perusohjelmilla ilman mitään turhaa kikkailua.

miksi aloittelijan tarttis tehdä pidempiä sarjoja? itte oon vetänyt 6vk westsidee, 6vk tätä venäläistä ja 5 viikon sheikon maksimi nousi jostain 75?--> 100kg

eli ihan ok tahtia...

miksi aloittelijan tarttis tehdä pidempiä sarjoja? itte oon vetänyt 6vk westsidee, 6vk tätä venäläistä ja 5 viikon sheikon maksimi nousi jostain 75?--> 100kg

eli ihan ok tahtia...
Yleensä aloittelijoilla toimii pidemmät sarjat paremmin, ei niitä ole mikään pakko tehdä. Luultavasti johtuu (mutu-tietoa) siitä että suurimmalla osalla aloittelijoista on esim. kaksi vuotta treenanneeseen nähden suhteessa enemmän hitaita kuin nopeita lihassoluja. Lisäksi loukkaantumisriski kasvaa lyhyissä sarjoissa, etenkin jos tekniikka ei ole kunnossa, jota se ei usein alussa ole. Itse muistan kun aikoinaan kutosetkin olivat minulle liian lyhyitä sarjoja toimiakseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ajattelin vetästä ryssäpenkkiohjelman läpi? Mitä muita liikkeitä kannattaa ottaa mukaa ja voiko esim. reenata tuon 6 viikkoa penkkin tuolla läpi ja muun kropan enemmän bodytyylisesti ja ei niin raskaasti?

mites kun maksimi tietysti nousee ohjelman aikana niin pitääkö silti jatkaa noilla painoilla mitkä toi laskuri laskee alussa, vai esim. ensimmäisen viikon jälkeen laittaa uus maksimi tulos tohon laskuriin?

^^Aivan hyvin voi ja pitääkin,ite en tehny penkille mitää apuliikkeitä koska "laji"nostoja tulee kumminkii aika läjä viikkoa kohti,eikä niin ohjelmassa edes neuvota..6*2 vaihtelin otetta leveästä kapeaan ja muut "normiotteella",ja ei valittamista..näin siis meikäläinen

Juu, mullaki alkais huomenna kolmannen viikon reenit. Meni vaan viime 6x5 meni perkuleen tiukille kun piti kaverin kanssa kokeilla maksimia :down:. Ei oo unikaan tullut muutamaan päivään.. Pitäskö höllätä tämä viikko ettei ylikunto iske? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom