Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voiko aloittelija vetää tämän ohjelman?
Tottakai voi, mutta se on taas eri asia onko sinä mitään järkeä. Alkuun kannattaa tehdä perustyötä perusohjelmilla riittävän kauan ennen kuin tällaisista spesiaaliohjelmista mitään todellista hyötyä saa. "Aloittelijakin" on aika venyvä käsite, pitkäänkö olet nyt treenannut ja millä tulostasolla liikutaan?
joo siis olen reenannut kesäkuusta lähtien aluksi tein g6:sta ja sitten 2x6 systeemiä kehitystä on kyllä tullut ihan hyvin tähän mennessä
Yleensä aloittelijoilla toimii pidemmät sarjat paremmin, ei niitä ole mikään pakko tehdä. Luultavasti johtuu (mutu-tietoa) siitä että suurimmalla osalla aloittelijoista on esim. kaksi vuotta treenanneeseen nähden suhteessa enemmän hitaita kuin nopeita lihassoluja. Lisäksi loukkaantumisriski kasvaa lyhyissä sarjoissa, etenkin jos tekniikka ei ole kunnossa, jota se ei usein alussa ole. Itse muistan kun aikoinaan kutosetkin olivat minulle liian lyhyitä sarjoja toimiakseen.miksi aloittelijan tarttis tehdä pidempiä sarjoja? itte oon vetänyt 6vk westsidee, 6vk tätä venäläistä ja 5 viikon sheikon maksimi nousi jostain 75?--> 100kg
eli ihan ok tahtia...
kuinka kauan suurinpiirtein pitää levätä sarjojen välillä?[/QUOTE
Kyllä tuossa varmasti kannattaa kuunnella kroppaa mutta itellä oli 2-4min tauot välissä ja kaikki sarjat tuli ylös kokonaisuudessaan..