Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tota, mites apuliikkeet rinnalle, kun teen tätä ryssäpenaa? Tarviiko ottaa apuliikkeitä (miten,mitä) ollenkaan kun 3x viikkoon tulee penkkiä ja 6 viikon rykäsy?

Rinnalle harvoin tarvitsee apuliikkeitä penkkiä varten - rinnan heikkouden takia kun se nosto harvemmin epäonnistuu. Ja tuossa programmissa etenkin kun tuo volyymi on noin kova niin eipä tarvitse mitään erityistä. Soutuja leveällä otteella, ehkä ylätaljaa tai leukoja ja vähän sivuhartioita ja takaolkapäitä, mutta volyymin ja intensiteetin kanssa ei turhia noissa kannata ton venäläisen aikana leikkiä. Kiertäjänkalvosimia olisi kyllä hyvä tehdä kun noin paljon punnertele.

Okei. Mutta mites nyt pitäis tehä? eilen tein 6x5 sain tehtyä 5x5 vielä mutta vika sarja oli niin tiukka, että laskin painoa vikaan sarjaan 2.5kg. Laskurin mukaan pitäisi tehdä nämä sarjat 76 kg mutta salilla ei ole sopivia painoja joten olen tehnyt 77.5 kg nämä sarjat. Joten mitä pitäisi tehdä? jatkanko vaan normaalisti treeniä ja koitan 6x6 vai yritänkö ensi kerralla uudestaan 6x5?

Itsellä oli sama ongelma kun tätä tein tuossa talvella. Laskuri antoi painoksi 96kg, jota ei tankoon saanut. Mä tein aina vähän fiiliksen mukaan. Eli 6x2 tein joskus jopa 100kg:lla jos tuntui kevyeltä ja sit taas 6x6 tein esim. vaan 95kg:lla. Ei se oo niin justiinsa. Toisto- ja sarjamäärät kannattaa kuitenkin pitää - oman kokemukseni mukaan - ohjelman mukaisina.

Ja toimii! Oma, pitkään paikallaan junnannut penkkitulos nousi 10kg:lla :rock:

Toinen viikko menossa "venäläistä", teen ohjelmaa yhtäaikaa kyykylle ja penkille. 3 kertaa viikossa kyykkääminen on helvetin mukavaa, tahtiin ehti tottua jo 5x5 DF-ohjelmassa. Penkkiä olen pitempään tehnyt jo 2 kertaa viikossa, mielenkiintoista nähdä mitä yksi lisäkerta viikossa tuo mukanaan? Ainakin etuolkapään treenaaminen erikseen jää kokonaan pois....

Itellä myös toimi tosi hyvin 112,5 --> 122,5. 125 lähellä. Vaikka neljännen viikon olin paska- ja oksennustaudissa +10 maksimiin lisää. Myöhemmin uutta kierrosta yrittämään ja toivottavasti nyt koko kierros terveenä.

tarkoitus aloittaa tänään treenikaverin kanssa tuo kyseinen ohjelma! katsotaan kuinka toimii. aloitus maksimit on treenikaverilla n. 155kg ja minulla raaka-arvio omasta viimeviikkoisesta 230kilon nostosta http://www.youtube.com/watch?v=yz5IOo4chio olisi että raakamaksimi olisi 245kg, olkapäiden takia ei ole tällähetkellä mahdollisuutta koettaa todellista maksimia! ohjelman kulussa on tietysti huomioitava että olen kokoajan miinuskaloreilla, lukuunottamatta muutamaa poikkeuspäivää! mutta laittelen tänne tuntemuksia ja videota ohjelman edistyessä, joku voi seurata jos kiinnostaa!

t. Pekka Loikkanen

tarkoitus aloittaa tänään treenikaverin kanssa tuo kyseinen ohjelma! katsotaan kuinka toimii. aloitus maksimit on treenikaverilla n. 155kg ja minulla raaka-arvio omasta viimeviikkoisesta 230kilon nostosta http://www.youtube.com/watch?v=yz5IOo4chio olisi että raakamaksimi olisi 245kg, olkapäiden takia ei ole tällähetkellä mahdollisuutta koettaa todellista maksimia! ohjelman kulussa on tietysti huomioitava että olen kokoajan miinuskaloreilla, lukuunottamatta muutamaa poikkeuspäivää! mutta laittelen tänne tuntemuksia ja videota ohjelman edistyessä, joku voi seurata jos kiinnostaa!

t. Pekka Loikkanen

Ihan mielenkiintoista nähdä mitä tulee. Kuitenkin tärähtää ohjelman lupaama 5% lisää, eli 257,5kg 6 viikon päästä. :eek:
Miinuskaloreilla olisi aika härski kehitys.

Mikä treeni näyttää etukäteen pahimmalta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
olisko tuo 4x4 220kg, vaikuttaa aika pahalta ainakin viimeinen sarja=)

Tämähän on kokeneelle nostajalle melko vaikea programmi. Etenkin sellaiselle joka omaa hyvän hermotuksen. Varmaan tuo loppu kannattaa hoitaa sillä jton tekemällä muokkauksella. Eli tulisi vähän enemmän kevennystä ennen sitä maksimia.

Tämähän on kokeneelle nostajalle melko vaikea programmi. Etenkin sellaiselle joka omaa hyvän hermotuksen. Varmaan tuo loppu kannattaa hoitaa sillä jton tekemällä muokkauksella. Eli tulisi vähän enemmän kevennystä ennen sitä maksimia.

Se jto:n muokkaus oli kait tämä;

Viikko 4:
A: 5*5*85
B: 6*2*80
C: 3*4*90 (alkuperäinen 4*4*90)

Viikko 5:
A: 6*2*80
B: 2*3*95 (alk. 3*3*95)
C: 6*2*70 (alk. 6*2*80)

Viikko 6
A: 2*100 (alk. 2*2*100)
B: 3*2*60 (alk. 6*2*80)
C: 1*105

+ lisäviikko

Viikko 7
A: 3*2*60
B: 1*110

juu tohon suuntaan. lähinnä tossa haettiin vaan hieman enemmän lepoa ja sitä kautta kunnon parempaa piikkausta.

Niin miten muuten kun penkki tulee tehtyä tietenkin tässä ohjelmassa kolmesti viikossa niin olisiko järkevä ottaa ojentajat monesti viikossa? Esim. jos tekee tiistai-torstai-lauantai nii mitä jos tekis esim. ojentajat taljassa tiistaina ja dippiä vaikka lauantaina?

Onko kukaan saanut tällä enempää kuin tuon 5% buustin? Itsestä vaikutti kovin vähäiseltä edistys kun 85 --> 90. koko ohjelmahan meni läpi ihan tuollaisenaan niinkuin tuolla r.s.p.g sivulla on, mahdollista lisätä kehitystä kun nostaa noita ekajen viikkojen painoja?
Sali aukee viikon päästä niin voisi parin viikon totuttelun jälkeen ottaa tän uudelleen käyttöön.:puntti: 100:sen penkkitulos lähenee..:dance2:

Onko kukaan saanut tällä enempää kuin tuon 5% buustin? Itsestä vaikutti kovin vähäiseltä edistys kun 85 --> 90. koko ohjelmahan meni läpi ihan tuollaisenaan niinkuin tuolla r.s.p.g sivulla on, mahdollista lisätä kehitystä kun nostaa noita ekajen viikkojen painoja?
Sali aukee viikon päästä niin voisi parin viikon totuttelun jälkeen ottaa tän uudelleen käyttöön.:puntti: 100:sen penkkitulos lähenee..:dance2:

Kaverilla oli maksimi juuri tuo sama 85 ja ohjelman lopussa tuli helppo 95 (2,5-5kg jäi varastoon).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom