Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli muuttanut ohjelmaa mitenkää vai söikö/nukkui/palautuiko se vaa paremmin ku mä? 10kg 6vk ois jo ihan jees :)

5kg kuuteen viikkoon on ihan vitun hyvin, 10kg 6 viikkoon on jo sairasta melkein. Mietis ny vähän mitä vaadit ohjelmilta.. En olis hirveän huolissaan jos penkki nousee kilon viikossa.

Hyvin on myös täällä taas potkinut.

Tehnyt tuota JTO:n sovellusta ja tänään oli vuorossa tuo viikon 5B treeni eli 2*3*95%. Ennen ohjelman aloittamista sain kakkosen puserrettua tuolla 95% ja tänään meni kevyesti nuo kolmoset. Ensimmäisessä sarjassa olisi aika varmasti tullut 5-6 toistoa jos olisi toistomaksimia kokeillut. Mielenkiintosta nähdä paljonko tuo maksimi on sitten pompsahtanut.

Sen verran olen itse tuota modifoinu omaa kroppaa kuuntelemalla, että olen nuo 6*2*80% tehnyt hieman kevyemmillä painoilla 65-75% pääasiassa ja oteleveyttä vaihdellen. Kapeeta ja leveätä eri treeneissä. Varsinaiset työsarjat tehnyt sitten ihan normileveydellä.

Onko kukaan saanut tällä enempää kuin tuon 5% buustin? Itsestä vaikutti kovin vähäiseltä edistys kun 85 --> 90. koko ohjelmahan meni läpi ihan tuollaisenaan niinkuin tuolla r.s.p.g sivulla on, mahdollista lisätä kehitystä kun nostaa noita ekajen viikkojen painoja?
Joo, kyllähän tuolla ryssällä on tullu nostettuajoka kerta väh. se 10kg ennätystä. viimeksi yli15kg. Kaveritki on saanu kymppikilon nousuja järkiään. Ja ite en oo nostanu painomääriä , vaan tehny aina sillä mitä taulukko antaa tehä. Kohta pitäs aloittaa taas uudestaan ohjema.

mulla ei löydä tota ekan sivun linkkiä että jos jollain olis toimiva linkki tai vois selostaa hieman tätä juttua, nyt juuri en jaksais selata 37sivua...

Potkii venäläinen ohjelma hyvin kun palautellaan vanhoja voimia takaisin. 5 viikkoa sitten jotain 140kg nyt meni jo helposti kolmosia samalla raudalla. Toimii ainakin itsellä hyvin tämä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3vk takana ja max 90-> 96kg
Vikat 3vk vedän silti 90kg maksimin treenipainoilla, ainaki suunnilleen. (vähä lisää vissii joka sarjaan)
Jospa se 97,5kg menis 3vk:n päästä.

Hyvin toimi. aluks oli maksi 87,5kg (arvioin maksiks 90kg mutta en ollu ikinä saanu ylös sitä, siitä silti laskin painot) nousi ohjelman aikana helppoon 95kg mahdollisesti olis voinu tulla 97,5.

tein joka päivä apuliikkeitä suhteellisen paljon 2-3 liikettä 3-4sarjaa. ja modasin sen verran että viimenen treeni oli 7.viikon maanantai

Kohta tämä ohjelma päätöksessä. 150 oli lähtöpainot ja sen mukaan on menty. Viimeviikolla otettiin 2x2x150kg joten tällä viikolla nähään mitä irtoo. 4x4 ja 3x3 viimeisen sarjan viimeinen toisto jäi molemmissa vajaaksi. Muuten kaikki tullut. Ihan hauska setti rykästä.

3vk takana ja max 90-> 96kg
Vikat 3vk vedän silti 90kg maksimin treenipainoilla, ainaki suunnilleen. (vähä lisää vissii joka sarjaan)
Jospa se 97,5kg menis 3vk:n päästä.

No tänäänhän se meni, eli perkeleellistä vauhtia nousee maksimi, kiitos tästä. :)

Kohta tämä ohjelma päätöksessä. 150 oli lähtöpainot ja sen mukaan on menty. Viimeviikolla otettiin 2x2x150kg joten tällä viikolla nähään mitä irtoo. 4x4 ja 3x3 viimeisen sarjan viimeinen toisto jäi molemmissa vajaaksi. Muuten kaikki tullut. Ihan hauska setti rykästä.

Kivastihan tuo pelitti. 160kg sai otettua.

Noniin, tulihan testattua tämä ryssäohelma penkkipunnerrukseen sovellettuna.

Olen joskus pari vuotta sitten nostanut maksimin 105Kg, mutta ohjelman aloittaessa maksimi oli niinkin valtavat kuin 85Kg. Laskin sillä sitten ohjelman ja aloitin treenaamisen.

Kolmannen viikon jälkeen tuntui kuitenkin sarjat vähän turhan löysiltä ja testasin uuden maksimin, meni 90Kg ja muutin ohjelmaa laskemalla loppuviikot uuden maksimin mukaisesti.

Vaikka viimeinen viikko ohjelmasta on vielä vetämättä, niin päätin kokeilla maksimia (taas), koska pientä orastavaa flunssaa pukkaa ja pelkään sen pilaavaan säännöllisen treenaamisen ja todellisen penkkituloksen. Eilen testasin maksimia ja 100Kg tuli iisisti ja 105Kg vielä kohtalaisen hyvin. 107,5Kg jäi puoleen väliin nostoa.

Nyt ajattelin pumppailla pitkiä 15-20 toiston sarjoja parin viikon ajan ja keskittyä enemmän muihin juttuihin kuin penkkiin ja sen jälkeen aloittaa ohjelman alusta tuolla 105Kg maksimilla laskettuna. Onko tässä järkeä, vai vedänkö vielä ton viimeisen viikon ja kokeilen maksimia uudelleen? En kyllä usko että maksimi tuosta viikossa muuttu... Tai pitäisikö aloittaa kierto uudelleen alusta samoin tein?

Paikat on ihan kunnossa ja motivaatio edelleen kodillaan, 115Kg pitäisi saada nostettua ASAP joten vielä on tavoitteita joihin pyritään. Oma MUTU sanoo, että tuohon 100Kg pintaan oli helppo ja nopea päästä, koska joskus aiemminkin siellä on ollut. Luultavasti mikä tahansa säännöllinen treenaus olisi riittänyt. Nyt sitten on edessä niitä oikeita "uusia" kiloja, joten tuloksen nostaminen on varmasti hitaampaa ja vaikeampaa.

Minä vedin tuon ohjelman juuri läpi ja ykkösmaksimi nousi 100kg->110kg, tuo nousu tuntui 6 viikossa aika uskomattomalta kun se oli pitkään tuossa 100kg kohdalla. Suosittelen jos tulos junnaa paikallaan, on tosin jotkut päivät aika raskaita kun palautteluun ei kamalasti ole aikaa. :whip:

Nyt teen vähän aikaa bodaus tyylisesti ja sitten ehkä kokeilen tuon ohjelman toistamiseen ja katsotaan mitä tulosta sitten syntyy. :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom