mielen kiintoinen ohjelma!mikä lisäravinne/palautus juoma ois sopiva tähä ohjelmaa?
eiköhä kaikki palkkarit käy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mielen kiintoinen ohjelma!mikä lisäravinne/palautus juoma ois sopiva tähä ohjelmaa?
tuo autto jo aika paljon! hauista ei vissii kannata paljo tohon ottaa mukaa?
Mitenköhän jos tän vetää kyykylle, niin voiko miten ottaa lenkkeilyä päälle? Kun jos vetää 3krt/vko kyykyn niin onko edes mahdollista kehittyä, jos vetää vielä lisäks 2-3krt/vko juoksulenkkiä?
ei toiminut mulla,mutta tässä nousi SAATANA 20KG PENKKI 140KG 160KG JA kaverilla nousi 100kg 125kg,eli ainakin meillä toimi tämä: http://www.joeskopec.com/five.html olen aina suhtautunut näihin ohjelmiin vähän niin ja näin,mutta tätä teen ennenkun stoppi iskee
^ Mihinköhän väleihin viikoittaiset kaksi taukopäivää kannattaisi tuossa sijoittaa? Mielenkiintonen ohjelma, mutta en taida olla ihan heti kokeilemassa.
Ihmettelinkin että ompas ohjelmassa melko paljon volyymia. Luulin että tossa penkataan viisi kertaa viikossa. :D:DAi mitkä kaks taukopäivää? Eikös tuo olekkaan silleen että se tehään kerran viikossa ja silloinkin 5*5 systeemillä. Eli jokainen vitonen on eri painoilla.
Silleen mä tuon ymmärsin. Oikaiskaa ihmeessä jos oon väärässä.