Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lögö sanoi:tää on aika tyhmä kysymys mut millanen se venäläinen penkki on.? oon aika alussa enkä ymmärrä vielä tota salikieltä kauheen hyvin.
lappari sanoi:Mitäs mieltä ootte tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:http://www.mwsu.edu/~physed/hhptl/weights/russiangenerator.htm
onko kukaan kokeillu/kannattaako kokeilla?
Vai onko järkevämpää pysyä näissä perinteisissä 5*5 tai 8*3 voima treeneissä?
adidaz sanoi:mistä ton ohjelman saa ku ei toi linkki toimi?
j2p sanoi:se on mun mielestä kyykkyohjelma...
njietro sanoi:Kuulin suhteellisen kovaa puhetta, että yks 15v kaveri alko käymään salilla, penkki oli 70. 3vko veti venäläistä penaa ja maksimit 102kg, eli ronskit 30kg nousi maksimi 3:ssa viikossa. \0/
ei se 70 oo ollut silloin sen todellinen maksimi jos 3vko:n päästä on mennyt 102. ehkä se on sen 70 nostanu keveesti ja varaa on jäänyt paljon.jooo, ja mä kuulin juttuu yhest kaverist (14v) joka penkkas 7tuntii putkee ja sen maksimi nous 60kg->140kg! IHA TOSI!njietro sanoi:Kuulin suhteellisen kovaa puhetta, että yks 15v kaveri alko käymään salilla, penkki oli 70. 3vko veti venäläistä penaa ja maksimit 102kg, eli ronskit 30kg nousi maksimi 3:ssa viikossa. \0/

No enpä tota tosissani ottanutkan. Mut varmaan max 10kg 3:ssa viikossa vois olla?neutraali sanoi:ei se 70 oo ollut silloin sen todellinen maksimi jos 3vko:n päästä on mennyt 102. ehkä se on sen 70 nostanu keveesti ja varaa on jäänyt paljon.
rantapantteri sanoi:Mä ainakin lisäsin noihin alkusarjoihin aika reilustikkin painoa. Sarjat ja toistot pidin samoina. En tiedä onko se tän tarkotus, mutta tuntuu toimivan! :kippis1:
lappari sanoi:Mitäs mieltä ootte tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:http://www.mwsu.edu/~physed/hhptl/weights/russiangenerator.htm
onko kukaan kokeillu/kannattaako kokeilla?
Vai onko järkevämpää pysyä näissä perinteisissä 5*5 tai 8*3 voima treeneissä?
kaNi- sanoi:olkapää hajos alkumetreil ku muutama kuukaus sitte kokeilin tota.
Korovski sanoi:Nostin ennen ohjelman aloittamista 96 kiloa jossa tulos oli jumittanut jo puoli vuotta. Puolentoista kuukauden päästä meni 107 kilolla ykkönen joten 11 kiloa kehitystä.