Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lögö sanoi:tää on aika tyhmä kysymys mut millanen se venäläinen penkki on.? oon aika alussa enkä ymmärrä vielä tota salikieltä kauheen hyvin.
lappari sanoi:Mitäs mieltä ootte tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:http://www.mwsu.edu/~physed/hhptl/weights/russiangenerator.htm
onko kukaan kokeillu/kannattaako kokeilla?
Vai onko järkevämpää pysyä näissä perinteisissä 5*5 tai 8*3 voima treeneissä?
adidaz sanoi:mistä ton ohjelman saa ku ei toi linkki toimi?
j2p sanoi:se on mun mielestä kyykkyohjelma...
ei se 70 oo ollut silloin sen todellinen maksimi jos 3vko:n päästä on mennyt 102. ehkä se on sen 70 nostanu keveesti ja varaa on jäänyt paljon.njietro sanoi:Kuulin suhteellisen kovaa puhetta, että yks 15v kaveri alko käymään salilla, penkki oli 70. 3vko veti venäläistä penaa ja maksimit 102kg, eli ronskit 30kg nousi maksimi 3:ssa viikossa. \0/
jooo, ja mä kuulin juttuu yhest kaverist (14v) joka penkkas 7tuntii putkee ja sen maksimi nous 60kg->140kg! IHA TOSI!njietro sanoi:Kuulin suhteellisen kovaa puhetta, että yks 15v kaveri alko käymään salilla, penkki oli 70. 3vko veti venäläistä penaa ja maksimit 102kg, eli ronskit 30kg nousi maksimi 3:ssa viikossa. \0/
No enpä tota tosissani ottanutkan. Mut varmaan max 10kg 3:ssa viikossa vois olla?neutraali sanoi:ei se 70 oo ollut silloin sen todellinen maksimi jos 3vko:n päästä on mennyt 102. ehkä se on sen 70 nostanu keveesti ja varaa on jäänyt paljon.
rantapantteri sanoi:Mä ainakin lisäsin noihin alkusarjoihin aika reilustikkin painoa. Sarjat ja toistot pidin samoina. En tiedä onko se tän tarkotus, mutta tuntuu toimivan! :kippis1:
lappari sanoi:Mitäs mieltä ootte tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:http://www.mwsu.edu/~physed/hhptl/weights/russiangenerator.htm
onko kukaan kokeillu/kannattaako kokeilla?
Vai onko järkevämpää pysyä näissä perinteisissä 5*5 tai 8*3 voima treeneissä?
kaNi- sanoi:olkapää hajos alkumetreil ku muutama kuukaus sitte kokeilin tota.
Korovski sanoi:Nostin ennen ohjelman aloittamista 96 kiloa jossa tulos oli jumittanut jo puoli vuotta. Puolentoista kuukauden päästä meni 107 kilolla ykkönen joten 11 kiloa kehitystä.