Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tää on aika tyhmä kysymys mut millanen se venäläinen penkki on.? oon aika alussa enkä ymmärrä vielä tota salikieltä kauheen hyvin.

lögö sanoi:
tää on aika tyhmä kysymys mut millanen se venäläinen penkki on.? oon aika alussa enkä ymmärrä vielä tota salikieltä kauheen hyvin.

Liikkeenä siis ihan tavallinen normaali penkki. Sitä itse ohjelmaa vain kutsutaan venäläiseksi penkki(ohjelmaksi). Penkkiä, penkkiä, penkkiä ja vielä penkkiä.. Siinä venäläinen ohjelma.

Omat kokemukset venäläisestä penkistä.. Maksimi ei juurikaan noussut, mutta maksimista 80-90% painoilla tehdyt toistomäärät nousivat tuntuvasti.

Kuulin suhteellisen kovaa puhetta, että yks 15v kaveri alko käymään salilla, penkki oli 70. 3vko veti venäläistä penaa ja maksimit 102kg, eli ronskit 30kg nousi maksimi 3:ssa viikossa. \0/

njietro sanoi:
Kuulin suhteellisen kovaa puhetta, että yks 15v kaveri alko käymään salilla, penkki oli 70. 3vko veti venäläistä penaa ja maksimit 102kg, eli ronskit 30kg nousi maksimi 3:ssa viikossa. \0/
:anssi: ei se 70 oo ollut silloin sen todellinen maksimi jos 3vko:n päästä on mennyt 102. ehkä se on sen 70 nostanu keveesti ja varaa on jäänyt paljon.

njietro sanoi:
jooo, ja mä kuulin juttuu yhest kaverist (14v) joka penkkas 7tuntii putkee ja sen maksimi nous 60kg->140kg! IHA TOSI! :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
:anssi: ei se 70 oo ollut silloin sen todellinen maksimi jos 3vko:n päästä on mennyt 102. ehkä se on sen 70 nostanu keveesti ja varaa on jäänyt paljon.
No enpä tota tosissani ottanutkan. Mut varmaan max 10kg 3:ssa viikossa vois olla?
E: vaikka jonku tauon jälkee

rantapantteri sanoi:
Mä ainakin lisäsin noihin alkusarjoihin aika reilustikkin painoa. Sarjat ja toistot pidin samoina. En tiedä onko se tän tarkotus, mutta tuntuu toimivan! :kippis1:

"ne kevyet painot on perjaatteessa lepopäiviä niille raskaille sarjoille, ku tos kuitenki vedetää 3 kertaa viikos penkkiä nii tekee välil hyvää vetää kevyesti. turha lisää painoa lisää :D teevaa samalail ku ohjees lukee :G

Mun mielestä tämä on yksi parhaista ohjelmista hetkelliseen treenin piristykseen mitä olen koskaan kokeillut. Nostin ennen ohjelman aloittamista 96 kiloa jossa tulos oli jumittanut jo puoli vuotta. Puolentoista kuukauden päästä meni 107 kilolla ykkönen joten 11 kiloa kehitystä. Eikä kyseinen ohjelma ollut nivelille kovin raskas koska käyttämäni painot kumminkin olivat suht pieniä. Kaverini joka nosti ennen tämän ohjelman käyttöä 125 kiloa, nosti ohjelman jälkeen 135 kiloa. Eli hyvin tepsi hänellekkin vaikka vähän kovemmissa painoissa liikkuu kuin minä.

Kannattaa sitten lämmitellä hyvin. Mulla alkoi kiertäjäkalvosin-ongelmat siitä kun pari vuotta sitten koitin tota, ja tuoreella puntti-innolla lämmittelyt oli mitä oli. Pitäisiköhän kokeilla tuota ohjelmaa maveen? Hmm..

Korovski sanoi:
Nostin ennen ohjelman aloittamista 96 kiloa jossa tulos oli jumittanut jo puoli vuotta. Puolentoista kuukauden päästä meni 107 kilolla ykkönen joten 11 kiloa kehitystä.

Ei perkele onko joka salilla paitsi meillä 0,5 kg:n painot? :joulu5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom