Venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pois vaan kylmästi tuollaiset roskaviestit. Jos kysyy, että mihin posti hävisi niin roskiin vaan sekin posti, ja tämäkin posti roskiin. Jos on vähänkin asiaa, niin ei roskiin.

Pecman sanoi:
Totta. Nimittäin kuulisin kovin mielelläni jonkun asiantuntijan esim. sinun tai kraftwerkin mielipiteen siitä, milloin ja miten ja olkapäät ja ojentajat kannattaisi tuon kuuden viikon ohjelman aikana treenata.

Itse kun tein venäläistä ohjelmaa, niin aika maltilla otin olkapäitä. Kerran viikossa tein niskantakaapunnerruksen, muistaakseni 4*5 tjtn. Vaihdoin sen kuitenkin etupunnerrukseen, kun ei oikein olkapää siitä niskantakaa tykännyt.
Olen aina treenannut olkapäät aika harvakseltaan ja tässäkin se tuntui toimivan varsin hyvin. Sitten taisi 4 viikkoa ennen kisaa/maksimia jäädä olkapäät pois.. Ojentajia teen aina kohtalaisen paljon. Sheikon ohjelmaankin lisäsin pari kertaa viikossa ojentajat. Toinen niistä kovaa pienemmillä toistomäärillä ja toisella kertaa suuremmilla toistomäärillä.
Itse olin varsin tyytyväinen ohjelmaan.

lappari sanoi:
Mitäs mieltä ootte tästä venäläisestä penkkiohjelmasta:http://www.mwsu.edu/~physed/hhptl/weights/russiangenerator.htm
onko kukaan kokeillu/kannattaako kokeilla?

Vai onko järkevämpää pysyä näissä perinteisissä 5*5 tai 8*3 voima treeneissä?
Itsekin kokeillu joskus tuota venäläistä penkki ohjelmaa.Olkapäät vaan ei kestäny.Isoilla raudoilla tosiaan joutuu olkapäät melkoselle rasitukselle tuossa ohjelmassa.

Pakko kai tuo on ruveta kokeileen. eri juttu sitten, että kannattaako kesäloman aikana lähtä kokeileen vaan oottasko lomien loppuun, että voi omistautua kunnolla..

Eikö tämä sovi alotteilijoille ? Itselläni ainakin penkki junnaa perus treenillä.. nyt tätä ohjelmaa 3viikkoa takana ja maksimi noussut 5kg jopa enemmänkin! Saa sitten nähdä miten toi loppu ohjelma toimii kun rupee painot nousemaan... Luulisin että kokonaisuudessaan maksimi nousee 10 tai 12 kiloa.

Johtuu pitkälti huonosta hermotuksestani kylläkin © 10-sarjat lähes failureen!

Nahka sanoi:
Eikö tämä sovi alotteilijoille ? Itselläni ainakin penkki junnaa perus treenillä.. nyt tätä ohjelmaa 3viikkoa takana ja maksimi noussut 5kg jopa enemmänkin! Saa sitten nähdä miten toi loppu ohjelma toimii kun rupee painot nousemaan... Luulisin että kokonaisuudessaan maksimi nousee 10 tai 12 kiloa.

Johtuu pitkälti huonosta hermotuksestani kylläkin © 10-sarjat lähes failureen!
Voihan se toimia ihan hyvin alottelijallekkin. Toisaalta kokemattomamman paikat eivät välttämättä kestä sitä. Ja taas toisaalta aloittelija yleensä kehittyy muutenkin vielä hyvää vauhtia, joten tämä ohjelma ei anna optimikehitystä.

Mutta jos sarjat potkii, niin :thumbs:

Kuinka moni on täällä käyttänyt tuota kraftwerkin postaama butenko ohjelmaa ja miten on toiminut. Vai pyöriikö tässä threadissa kaksikin eri ohjelmaa. Jós, niin voisitteko pistää uuden linkin seeihen toiseen kun tuo linkki ei ainakaan toimi.
Tuo 6 viikon ryssä ohjelma kyllä näyttää lupaavalta, mutta aika rankalta.
Kertokaahan tuosta yllä olevasta ohjelmasta onko tuonut tulosta?

Kyllä tämä 6 viikon ohjelma toimii, näyttää sopivan mulle ku naula arkkuun. Ekana 6-7 viikkona lisää tuli penkkiin 12.5kg ja nyt toinen ohjelma puolessa välissä ja näyttää että lisää potkua tulee. Kyllä tämä ohjelma toimii!!! Ainut rankka sarja on tuo 6x6 tuossa puolessa välissä ohjelmaa, siinä menee jo vähän kestävyyden puolelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olakinte sanoi:
Kyllä tämä 6 viikon ohjelma toimii, näyttää sopivan mulle ku naula arkkuun. Ekana 6-7 viikkona lisää tuli penkkiin 12.5kg

:hyper: :kippis1:
Mikä oli lähtötaso?

Pecman sanoi:
:hyper: :kippis1:
Mikä oli lähtötaso?

Tällä hetkellä huomattavasti lähempänä 200 kiloa ku 100 kiloa...eli ei juuri mitään, mutta yritys on kova ja ei muuta ku lisää romua tankoon!!!

:urjo:

Olakinte sanoi:
Tällä hetkellä huomattavasti lähempänä 200 kiloa ku 100 kiloa...
No kyllä noissa romuissa voi 12,5 kilon kehitystä noinkin lyhyessä ajassa pitää helvetin hyvänä. Pitää varmaan ottaa itsekin kohta testiin. :evil:

Ite teen samaan aikaan tällä hetkellä ryssäkyykkyä, tämän ryssäpenkin lisäksi...samalla ohjelmalla. Olen joutunut karsimaan treeneistä ja olen jättäny maastavedot pois. Ryssäkyykky on nyt toiseksi viimesellä viikollaan ja ryssäpenkkikin lähenee loppuaan. Näin treenaan:

ti: ryssäkyykky
ke: ryssäpenkki
la: ryssäpenkki
su: ryssäkyykky
(eli ohjelman mukaan, tulee mulla hieman useampi välipäivä kuin tuo 48h,muuten paikat on kotipaketissa)

Apuliikkeitä joka treenikerralle rutkasti. Hyvin on näyttäny toimivan, tosin pitää näitten ohjelmien jälkeen vaihtaa jakoa ja ohjelmaa, että saa taas uudet kiksit kehitykseen.

Kysymys

Tehdäänkö tossa venäläisessä penkissä toistot normaalisti vai pysäytetäänkö tanko ensin rinnalle ja sitten nosto?

-Bull- sanoi:
Tehdäänkö tossa venäläisessä penkissä toistot normaalisti vai pysäytetäänkö tanko ensin rinnalle ja sitten nosto?
Normaalisti. Noi 6x6 olis pysäytyksellä tehtynä varmaan turhan rankkoja, kun muutenkin tulee penkkiä kolme kertaa viikkoon.

Pecman sanoi:
Normaalisti. Noi 6x6 olis pysäytyksellä tehtynä varmaan turhan rankkoja, kun muutenkin tulee penkkiä kolme kertaa viikkoon.
Ok.Pitää aloittaa toi ohjelma kun saan kohta edellisen loppuun.

Oteleveydestä

On tullu treenailtua body-tyylisesti aiemmin ja penkkitulos jämähtänyt paikoilleen. Tämä ohjelma vaikuttaa järkevältä, kun ei nosteta aina sarjoja loppuun asti vaan nostetaan volyymiä. Kannattaisiko tehdä noi kolme penkkitreeniä viikossa eri oteleveyksillä (esim. kapealla, keskileveällä ja merkeistä)? Mulla on ojentajissa suhteellisesti enemmän voimaa kuin rintalihaksissa ja olkapäissä. Menee kapealla samoilla painoilla sarjoja kuin leveällä otteella. Jos näin kannattaa tehdä, niin voisi tehdä kapean penkin jälkeen ojentajien apuliikkeitä, keskileveän jälkeen rintaa ja selkää sekä leveän penkin jälkeen olkapäitä. Lisäksi olisi oma jalkapäivä ja vatsalihaksia harjoitusten loppuun. Vai olenko jo täysin metsässä? :rolleyes:

En oo jaksanu lukee koko settiä läpi mutta kysysin että mitä apu liikkeitä ootte tehny ja minäkin päivänä ja mites jalat jos joku viittis pistää semmosen oman luonnoksen niin mun ei tarvis alottaa väsää ihan nollista!!??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom