Venäläinen penkkiohjelma 13-vuotiaalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vastizz
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkäs kaksi :david: kaveriani otti itelleen vastusteluistani huolimatta venäläisen penkkiohjelman. Tietenkii se on eka ohjelma niillä. :david::hyper::D. Kysyisin että millon pääsen naureskelemaan niiden ylikuntoa tai jotain muuta ja pätemään "mitä minä sanoin".:evil: Ja molemmat kavereistani ovat 13-vuotiaita ja eka ohjelma kyseessä.

Ylikunnosta en tiedä, mutta paikat hajoo 99% varmuudella. Vahingon ilo paras ilo, mutta se ei kyllä ole mikään naurun asia ainakaan heidän kohdallaan kun joutuu kyynerpää tai olkapää leikkaukseen.

En kyllä ekaksi ohjelmaksi tota suosittelisi.
Itse tein ohjelman vähän treenanneena ja olkapää meinas hajota viimosella viikolla. :wtf:

Itse en tiedä, teinkö jokaisen viikon pikkusen liian pienellä prosentilla, mutta ei tuntunut kyllä missään. Voisi tässä jokupäivä kokeilla raw maksimin, ja ottaa uudestaan kokeiluun kunhan tuosta kisapiikkauksesta on hieman aikaa kulunut. Mutta en kyllä suosittelisi ensimmäiseksi ohjelmaksi..

Edit: Ne sun kaverit tais olla :david: ja :arvi: ?

En kyllä ekaksi ohjelmaksi tota suosittelisi.
Itse tein ohjelman vähän treenanneena ja olkapää meinas hajota viimosella viikolla. :wtf:

Itse olen jonkun ryssäpenkki ohjelman vetässyt kahdesti. En tiedä sitten onko sama. Eipä tuossa paikat hajonnu tai mitään. Mutta tosiaan jos noilla sun kavereilles tosiaan eka ohjelma niin ei todellakaan. :D Melkein kun sanot jannuille että alottelee suosiolla jollain kevyellä normi alottelijan setillä.

Ja varsinkin alussa voisin olettaa että kehitys on kuitenkin ihan samaa tasoa kuin vaikkapa 2x6 systeemillä...
Ite en kyllä kummallakaan vedä, mutta silti jo parin kuukauden ajan maksimi noussu n. 2,5kg viikossa.

Siis taitaa tosta venäläisestä ohjelmasta olla enemmän hyötyä sellasille kokeneemmille puttaajille kun tulosten nousu on jo hitaampaa.

Saliuran alussa on parempi ottaa penkkiä toistoalueella 6-12. Pari treeniä viikkoon, toinen kapeemmalta. Tulokset kyllä nousee noinkin ja tulee pohjia tehdä joskus vähän lyhempää sarjaa.

Itse veikkaisin, että kyllä tuon ikäinen tuollaisellakin ohjelmalla kehittyy. Silloin mikä tahansa treeniohjelma parantaa tuloksia, kun ei ole minkäänlaista pohjakuntoa. Ainakin omat treenipainot nousivat huimasti ja lihastakin tarttui kroppaan ihan kivasti, kun aloittelin treenauksen 15 vuotta sitten. Ja treenisysteemit + ravinto olivat ihan hanurista. Eri asia sitten, onko tuollainen ohjelma järkevin valinta aloittelevalle treenaajalle...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Saliuran alussa on parempi ottaa penkkiä toistoalueella 6-12. Pari treeniä viikkoon, toinen kapeemmalta. Tulokset kyllä nousee noinkin ja tulee pohjia tehdä joskus vähän lyhempää sarjaa.

Nousee ja nousee hyvinkin... itte oon tekemäs just pohjia noilla toistoilla ja 3 sarjoja teen... Niitä ny ainaki yks vuosi! mitä pidempää ni sen parempi IMO...

Back
Ylös Bottom