Penkkiohjelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHJ81
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 Penkkiohjelma rautaiselle rintavoimalle 🔥

Meta description: Tehokas ja nousujohteinen penkkiohjelma joka lisää voimaa, räjähtävyyttä ja rintalihasten kokoa.

onko näillä ohjelmilla ikinä kukaan kokeneempi reenaaja saanut mitään aikaan? minusta nuo on aika mahdottomia viedä läpi jos on pitkään reenannu. laittakaa kokemuksia jos olette onnistuneet. siis te jotka ette ole aloittelijoita ja jotka ette ole aineiden kanssa tehneet tuota ohjelmaa/ohjelmia läpi:)

Tuon saman nostatuksen jos tekee kaksi kertaa pidemmässä ajassa ja vähän modattuna, niin ei ole enää mahdoton urakka kokoneemmallekkaan.

Viikossa 2 penkkitreeniä. Tässä merkattuna vain se raskaampi. Kevyempänä aina esim. se 6*2*80 tai jotain muuta nopeustreeniä.

Viikko1: 6*2*80
Viikko2: 6*3*80
Viikko3: 6*4*80
Viikko4: 6*2*80 (kevennetty viikko)
Viikko5: 6*5*80
Viikko6: 6*6*80
Viikko7: 6*2*80 (kevennetty viikko)
Viikko8: 5*3*85
Viikko9: 4*2*90
Viikko10: 6*2*80 (kevennetty viikko)
Viikko11: 3*1*95
Viikko12: 1*100 (entinen max, pitäisi liikkua kevyesti)
Viikko13: Maksimitesti

Itellä toimii toi ohjelma ku häkä. En nyt sanois meikäläistä enää aloittelijaks, kun kuitenkin taukoja lukuunottamatta useempi vuosi reenitaustaa. Ohjelman lopussa tulee välillä semmonen fiilis, et tommonen orjallinen tietyn toistomäärän ja painon noudattaminen rupee ärsyttämään, varsinkin ne 6x2 päivät, mutta toistaalta ne on mukavaa vaihtelua ja ittellä noi kakkoset on kuitekin 115 kilolla. Joten ei ihan vesipainoja enää, ehkä jonku mielestä :D. Kesällä ykkönen oli kuitenkin 120 kilon paikkeilla, joten siitä nostettu kohta +150 kiloon . Ihan tyytyväinen täytyy olla.

nuorten ei mun mkielestä näitä ohjelmia tulisi ikinä kokeillakaan. perus body reeniä(6-10) eka vuodet että saadaaan tukilihaksisto ja muukin lihaksisto edes jonkinlaiselle alulle.

Samaa mieltä. Kasvuikäisten on turha alkaa hajottamaan paikkojaan näinkin rankkojen ohjelmien kanssa.

jeps. ajattelin vaan ku aika moni voimanostajakin junnaa vuosikaudet samassa tuloksessa juuri penkin osalta. sen takia en oikein usko näihin ohjelmiin. jos se tuloksen nostaminen olisi noin helppoa paukkuisi ennätykset rikki tuon tuosta. se on kuitenkin hienoa että se joillakin toimii....

Ajattelin vähän koittavani ohjelmaa, mutta en sit tiiä miten tuo maksimi nousisi näin alottelijalla tuola ohjelmalla.
Kun ihan 3x8 tyylillä ja 2-3 kertaa viikkoon tehdyllä reenillä oon jo saanu alle 2kk:ssa (eli noin tuon ohjelman 6vk, tarkkaa aikaa ei oo) yli 10kg maksimiin lisää. Jostain alle 60 kun lähin niin 10-15% tuo lisäys on nopeasti mietittynä.

Ehkä testaan vasta kun kehitys tuntuu hidastuvan. :D

Itellä toimii toi ohjelma ku häkä. En nyt sanois meikäläistä enää aloittelijaks, kun kuitenkin taukoja lukuunottamatta useempi vuosi reenitaustaa. Ohjelman lopussa tulee välillä semmonen fiilis, et tommonen orjallinen tietyn toistomäärän ja painon noudattaminen rupee ärsyttämään, varsinkin ne 6x2 päivät, mutta toistaalta ne on mukavaa vaihtelua ja ittellä noi kakkoset on kuitekin 115 kilolla. Joten ei ihan vesipainoja enää, ehkä jonku mielestä :D. Kesällä ykkönen oli kuitenkin 120 kilon paikkeilla, joten siitä nostettu kohta +150 kiloon . Ihan tyytyväinen täytyy olla.

Helvetin hyvin on noussut tulos.

tuota on tullu itekkin kokeiltua... ja muistaakseni jotain +10kg luokkaa max ykkönen nous tuolla 6viikon kierrolla sillon.. ihan pätevä ohjelma jos vaan ehjänä kestää... :D mut ei tosiaankaan ole kyl sellanen penkki ohjelma mitä kannattaa rueta heti ensimmäisenä vetämään ku treenamisen alottaa..

mulla on toi kokeilussa, maksimi oli laskenut hieman ja aloittaessa oli tasan 100kg.
viime treeni oli 5x5 85% ja se ainakin tuli vielä. sen sijaan toi edellinen kovempi eli 6x6 80% viimeisen sarjan viimeinen toisto hyyty, oli kyllä olokin sellanen että olis voinut ennemmin nukkua himassa töiden jälkeen. saa nähdä miten käy ton 4x4 90% kanssa.

Kokeilin ohjelmaa ja tuli stoppi siihe ku ei enää kyennyt tekemään 4x4viimoista sarjaa loppuun. Liian yliarvostettu ohjelma. Joillakin toimii, itselläni ei ainakaan toiminut.:curs: :down:

Kokeneet mielipiteitä ?

Kokeilin ohjelmaa ja tuli stoppi siihe ku ei enää kyennyt tekemään 4x4viimoista sarjaa loppuun. Liian yliarvostettu ohjelma. Joillakin toimii, itselläni ei ainakaan toiminut.

Kokeneet mielipiteitä ?

No oha se se jokainen tyyli yliarvostettu ja ei toimi jos luovuttaa... ite tein ton +85 maksimeilla. esim 4x4 90% sarja ei menny läheskää ja 6x6 80% vielä vähempi... aina teki sen mikä jakso ja pakkotoistoilla lopu (vaikka täällä moni on puhunutki että pakkotoistot tekee hallaa maksimeille) no mutta sitten kuuden viikon jälkee ponnahti 100kg ylös pienellä hikipisaralla ihan puhtaasti. toimi helvetin hyvin. sen jälkee jatko reenaamista normaalisti nii kestävyys kasvo hyvin mutta maksimit junnas vähä aikaa.

Oon aiemminkin infonnu miten hyvin ittellä ohjelma potkii.
Eilen tein tuon 3x3 95% (137,5kg) ja liikkui kevyesti. Viimeisessä sarjassa tein testinä vielä nelosen. Reilu viikko jäljellä, kylläpä jännittää miten käy ykkösen kanssa. Joulukuussa 145 kilolla otettu ykkönen ja nyt tuo ohjelma lupailis 152,5 kiloa...Kohta selviää...

Oon aiemminkin infonnu miten hyvin ittellä ohjelma potkii.
Eilen tein tuon 3x3 95% (137,5kg) ja liikkui kevyesti. Viimeisessä sarjassa tein testinä vielä nelosen. Reilu viikko jäljellä, kylläpä jännittää miten käy ykkösen kanssa. Joulukuussa 145 kilolla otettu ykkönen ja nyt tuo ohjelma lupailis 152,5 kiloa...Kohta selviää...

Kui kävi? Sarjojen puolestä selvässä ennätyskunnossa.

Elikkäs kaksi :david: kaveriani otti itelleen vastusteluistani huolimatta venäläisen penkkiohjelman. Tietenkii se on eka ohjelma niillä. :david::hyper::D. Kysyisin että millon pääsen naureskelemaan niiden ylikuntoa tai jotain muuta ja pätemään "mitä minä sanoin".:evil: Ja molemmat kavereistani ovat 13-vuotiaita ja eka ohjelma kyseessä.

Ylikunnosta en tiedä, mutta paikat hajoo 99% varmuudella. Vahingon ilo paras ilo, mutta se ei kyllä ole mikään naurun asia ainakaan heidän kohdallaan kun joutuu kyynerpää tai olkapää leikkaukseen.

Itse en tiedä, teinkö jokaisen viikon pikkusen liian pienellä prosentilla, mutta ei tuntunut kyllä missään. Voisi tässä jokupäivä kokeilla raw maksimin, ja ottaa uudestaan kokeiluun kunhan tuosta kisapiikkauksesta on hieman aikaa kulunut. Mutta en kyllä suosittelisi ensimmäiseksi ohjelmaksi..

Edit: Ne sun kaverit tais olla :david: ja :arvi: ?

En kyllä ekaksi ohjelmaksi tota suosittelisi.
Itse tein ohjelman vähän treenanneena ja olkapää meinas hajota viimosella viikolla. :wtf:

Itse olen jonkun ryssäpenkki ohjelman vetässyt kahdesti. En tiedä sitten onko sama. Eipä tuossa paikat hajonnu tai mitään. Mutta tosiaan jos noilla sun kavereilles tosiaan eka ohjelma niin ei todellakaan. :D Melkein kun sanot jannuille että alottelee suosiolla jollain kevyellä normi alottelijan setillä.

Ja varsinkin alussa voisin olettaa että kehitys on kuitenkin ihan samaa tasoa kuin vaikkapa 2x6 systeemillä...
Ite en kyllä kummallakaan vedä, mutta silti jo parin kuukauden ajan maksimi noussu n. 2,5kg viikossa.

Siis taitaa tosta venäläisestä ohjelmasta olla enemmän hyötyä sellasille kokeneemmille puttaajille kun tulosten nousu on jo hitaampaa.

Back
Ylös Bottom