Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska on tullu huomattua että en osaa veikata tätä sm-liigaa en pätkääkään, käskin mistään urheilusta mitään tietämättömän kaverin pelata viimiset 10e juuri niinku haluaa. tuli 5 2e panoksella olevaa lappua. toki piti selventää mitä moneylinet ja tasotusvedot tarkottaa ja kieltää pelaamasta kaikkia maailman otteluita samaan lappuun, mutta minun tuurilla näin se osuu jos osuu!

HIFK - Pelicans (Moneylines ) 2 2.03
JYP - Jokerit (Moneylines ) 2 2.07
KalPa - SaiPa (Moneylines ) 1 1.20
Ässät - Ilves (Moneylines ) 2 3.65 yht.18.41

HIFK - Pelicans (1X2) 1 2.10
JYP - Jokerit (1X2) 1 2.15
TPS - Blues (1X2) 1 2.35 yht.10.61

HIFK - Pelicans (Alle/yli: 4.5) over 1.57
JYP - Jokerit (Alle/yli: 4.5) over 1.75
Ässät - Ilves (Alle/yli: 5.5) over 2.10 yht.5.77

HIFK - Pelicans H(0 - 1) X 6.50
JYP - Jokerit H(1 - 0) X 6.80 yht.44.20

HIFK - Pelicans H(1 - 0) X 6.80
JYP - Jokerit H(0 - 1) X 6.20 yht.42.16

Jumalauta.... jossain oli hyvät vihjeet elitserieniin mutta hävitin sivun ja tuo saatanan advanced system care kerkesi viellä siivota sivuhistorian. Nyt varmaa vihjettä kehiin missä nuo oli.(huom oli suomenkielinen sivusto.) ei ylikerroin eikä veikkausvihjeet.

"Vihjeitä" :D
Hifk-pelicans 1
Peliitat - Jokipojat 2
D. Ferrer - T. Berdych 1
Jyp-Jokerit 2

Oma lappu, jos osuu rahaa tulee perkeleesti
6JYP - Jokerit X
11Ässät - Ilves X
18HIFK - Pelicans X
23TPS - Blues X

Vihjeparatiisi?

Noup en sieltäkään löytänyt niitä. Piti katsoa myöhemmin ja jätin sivun auki mutta vahingosssa sitten suljin. Siinä oli ekana modo-aik peliin vihje. Saattoi olla jokin blogikin mutta nekin olen jo käynnyt läpi mitä tiedän. prkl kun nyt painaa mieltä että mistä sen näin vai joko alan nähdä jotain etiäisiä...

"Vihjeitä" :D
Hifk-pelicans 1
Peliitat - Jokipojat 2
D. Ferrer - T. Berdych 1
Jyp-Jokerit 2

Oma lappu, jos osuu rahaa tulee perkeleesti,tosin turha kuvitella että menis edes lähelle.
6JYP - Jokerit X
11Ässät - Ilves X
18HIFK - Pelicans X
23TPS - Blues X

Sori tuplapostaus

Hienoa kalpa, kyllä näin kotijoukkuetta on mukava kannattaa kun 2 erää vain surffailitte jäällä. Olisi aivan oikeus jos saipa voittaisi. Aivan vitun surkeaa peliä pelaatte. Ja ei minua siksi harmita että olitte yksi perusveto tänä iltana.

Olen muuten huomannut yhden aika jännän jutun jolla on nyt tullut tienattua ihan hyvin viimeaikoina.

Katsot Iltalehdestä jos siellä ollaan vinkattu jonkun suomalaisen joukkueen voittavan toisen suomalaisen joukkueen. Esimerkiksi tänään vinkattiin, että Pelicans voisi voittaa HIFKin. Sitten teet vain päinvastoin. Eli pelaatkin HIFKille.

Tuntuu oudolta, mutta näyttää toimivan aika usein. Ehkäpä joukkue saa vain lisää motivaatiota, kun heidät on jo "tuomittu" varmoiksi häviäjiksi ja voisin uskoa että valmentajat jopa käyttävät sitä hyväkseen..

Lehden ulkomaiset vihjeet taas osuvat ihan kohtalaisesti.

Back
Ylös Bottom