Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraavaksi uusi alue valtaus eli tennis hatarilla perusteilla:
Rafael Nadal 2.20 - Jo Wilfried Tsonga 1.67 Tästä oli vihje jossakin netissä ja kiinnostuin asiasta. Surffailin hieman ja Nadal on hävinnyt pari peliä mutta ollut sairaana tai toipilaana. Aikaisemmin Nadal useimiten voittanut Tsongan. Ja nyt tulee sitten vihjeen "varmin" perustelu: emäntä seuraa tennistä niin että ihan mua vituttaa välillä. Kysyin häneltä että miten tässä käy niin oli varma että Nadal voittaa. Tsonga on kuulemma kohtuulinen mutta ei siitä huipulle ole niinkuin Nadal tai Federer. Nadal on myös pakkovoiton edessä jos aikoo päästä jatkoon.
Otin tuon ja kaveriksi laitoin Kalpan-Saipa pelissä tulee eka erässä yli 1,5 maalia. Sekä tappara-Hpk pelin yli 5,5maalia.

Jos tuo Nadal vihje pitää niin emäntä saa jatkossa seurata tennistä ja rueta tekemään mulle arvioita niistä sekä kiitän häntä:pano::pano::pano::pano::pano:

Seuraavaksi uusi alue valtaus eli tennis hatarilla perusteilla:
Rafael Nadal 2.20 - Jo Wilfried Tsonga 1.67 Tästä oli vihje jossakin netissä ja kiinnostuin asiasta. Surffailin hieman ja Nadal on hävinnyt pari peliä mutta ollut sairaana tai toipilaana. Aikaisemmin Nadal useimiten voittanut Tsongan. Ja nyt tulee sitten vihjeen "varmin" perustelu: emäntä seuraa tennistä niin että ihan mua vituttaa välillä. Kysyin häneltä että miten tässä käy niin oli varma että Nadal voittaa. Tsonga on kuulemma kohtuulinen mutta ei siitä huipulle ole niinkuin Nadal tai Federer. Nadal on myös pakkovoiton edessä jos aikoo päästä jatkoon.
Otin tuon ja kaveriksi laitoin Kalpan-Saipa pelissä tulee eka erässä yli 1,5 maalia. Sekä tappara-Hpk pelin yli 5,5maalia.

Jos tuo Nadal vihje pitää niin emäntä saa jatkossa seurata tennistä ja rueta tekemään mulle arvioita niistä sekä kiitän häntä:pano::pano::pano::pano::pano:

Onhan Nadal mailman top3 pelaaja oikeasti mutta nyt vasta palaamassa loukkantumisen jäljiltä. Potentiaaliltaan mailman ykkönen mutta onko vielä semmoisessa kunnossa että pystyy haastamaan ton tason pelaajaa? ei ollut vielä pari viikkoa sitten mutta jos on pystyny terveenä reenaamaan niin nopsaa menee kyllä Tsongasta ohitte. Ite jätin vielä kuitenkin pelaamatta.

No pitihän se arvata ei menny oikein mutta ukrainalla taitaa olla toinen rivi oikein? No lohdutukseksi moniveto on kahdessa lapussa oikein mutta eipä suuria silläkään tule kun veikkauksen hakukone antaa 618 ja risat kertoimeksi. No monareihin ei kyllä nyt mennyt kuin 20€.

Tolpan päässä olisi ollut sun voitto! Kiekko liukui viimeisillä sekunneilla Hpk:n maalia kohti ja kiekko sitten osui tolppaan... :rolleyes:

joo se on usein pienestä kii...tää kuukausi on muutenki menny ihan päin persettä...mutta onneks toi schalke toi viime la aikas hyvin palautusta...

Tässä samassa voisi hieman keskustella vedonlyönti toimistoista. Eli kehukaa tai morkatkaa ja samalla Infotkaa bonuksista. Unibetin,365bet,bettson,nordicbet,bwin ja paff on jo tuttuja. Ja oikeastaan mitään negattivista noista ei minulla ole. Ainostaan 365betin kanssa oli rahojen siirrossa suomeen pikkuisen työsarkaa mutta rahat on jo tuhlattu. Myös noiden bonukset olivat varsin hyviä.
Onko kukaan pelannut comeon, bet-at-home tai betsafe firmoille?

Betsafelle tulee pelattua ylivoimaisesti eniten. Loistava tarjonta ja todella hyvä asiakaspalvelu. Rahansiirrossa ei ikinä mitään ongelmia. Tarjoaa myös vanhoille asiakkaille 100% talletusbonuksia 50-100 € asti.

Nordicbetillä ja veikkauksella tulee pelattua. Nordicilta on rahat saanut nostettua, mutta ensimmäisen noston yhteydessä lähetettävät dokumentit "hieman" kyseenalaista toimintaa mielestäni. (kuvat: luottokortti, ajokortti ja joku random lasku)

ässät-ipa 2 6.75...sm-liigassa kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa...luulis ipan itseluottamuksen nousseen parista voitosta ees hieman...ihan kertoimen takia isken,koska enemmän vituttaa,jos ässät häviää 1.30 kertoimella ja sille laittaisin rahat...en vittu ikinä..

ässät-ipa 2 6.75...sm-liigassa kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa...luulis ipan itseluottamuksen nousseen parista voitosta ees hieman...ihan kertoimen takia isken,koska enemmän vituttaa,jos ässät häviää 1.30 kertoimella ja sille laittaisin rahat...en vittu ikinä..

Veikkauksella 7,25 ilvekselle.

Ässät on ollut tällä kaudella ongelmissa tiukkaa viisikkopuolustusta ja keskialueen sumputusta käyttäviä joukkueita vastaan, mikä korostuu etenkin Ässien kotiotteluissa. Jos Ilves saa tehtyä avausmaalin ja heittää sen jälkeen kunnon pelintappovaihteen päälle, sillä on ihan hyvät mahdollisuudet voittaa. Kyllä Ilveksen voittoon jokunen euro pitää satsata.

Hifk-Pelicans otteluun tulosvetoa että saa vähän jännitystä kattomiseen:

Hifk 2,3,4,5
Pelicans 0,1

Panos 10e
Hinta 80e

e: veikkauksella joku 10 000e lisäpotti tohon otteluun, joten kertoimet varmaan vähän paremmat kun normaalisti, tuskin tota aivan räkänä kuitenkaan pelataan.

Pitkän pohdiskelun jälkeen päädyin kahteen kohteeseen!
Jyp +1 - Jokerit [2] 4,40
Hifk +1 - Pelicans [2] 4,10
Kerroin 18

Ja lisäksi kokeilen tulosvetoa:

Hifk 1,2,3,4,5
Pelicans 1,2,3,4,5
Ei kotivoittoja, Ei tasapelejä
Hinta 10 euroa

Jos itse ymmärsin oikein, niin tasapelejä eikä kotivoittoa lasketa mukaan, joten tämän takia hintakin on pienempi.
Eli Pelicansien täytyy kuitenkin voittaa...

Itse löin ipaa myös kertoimen takia, viime viikolla oli tepsille 7.35 ja se napsahti kiinni, nyt toivotaan tuota 7.25sta.

Back
Ylös Bottom