Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Millä tasolla palautusprosentti oli? Meikäläisellä luokkaa 107% vetomäärällä n. 1500. Pelasin vain EU-bookkereille. Pinnyllä tuotto olisi ollut huomattavasti patempi, mutta tosiaan omat pelit ainoastaan EU-bookkereille.

Mun palautus oli viimeisen 1000 vedon ajalta n. 103% jalkapallosta.
Vapaaottelussa vähän yli 130%, mutta:
- Ajalta jolloin bookerit oli paljon enemmän pihalla kuin nykyään
- Aika pienellä otannalla
- Pienillä panoksilla (noihin oli maksimit aika pientä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkävetovihjeitä tällä kertaa! :hyper:
35. Helsinborg - Gefle IF [1] 1,35
37. IFK Göteborg - GAIS [2] 3,75
40. FC Midthylland - SönderjyskE [1] 1,65
Kokokaiskerroin 8,35
Jalkapallo on siis kyseessä.

Ilmoita jos laitat kohteet lapulle! ;)

Taas tuli pieni kuuden euron voitto mutta ideana oli vain saada muutamasta pitkävetolapusta panokset takaisin, jos sattuisi, että niistä ei tulisi voittoa. Saa nähdä pysyykö voittoputki päällä. ;) Meinasin vielä laittaa täksi päiväksi tälläiset vedot:

Tshekki - USA +1 [x] 5,70
Ruotsi - Saksa +2 [x] 5,25
Kerroin yhteensä 29,92 x 3e = 89,76

Auxerre - Lyon [2] 2,10
Sochaux - Monaco [1] 1,90
Kerroin yhteensä 3,99

Olisiko järkevää mieluiten laittaa vain tuo Auxerre - Lyon matsi ainoastaan ja pistäisi isomman panoksen?

^ Jorma Vuoksenmaa soitti ja sanoi, että Monaco venyy tasapeliin...;)

Toi ylempää vois vaikka vähän pienellä modauksella peesatakin. Noissa tasoituskohteissa on ihan kohtalaisia kertoimia ja tasaisia pelejä noista vois olettaa tulevankin..

Laitan sitten pelkästään tuon Lyon matsin kympin panoksella. En viitsi laittaa kuitenkaan tuota monaco matsia tasurilla. :)
Saa kuitenkin nähdä miten lätkämatsit päättyy, kun tuli edellisistäkin samantyyppisistä vedoista voitto.

Onkos japi veikkailut, miten on pelit osunut ?
Vai onko ollut hiljaiseloa kun tännekään ei vihjeitä ole tullut :(

Vai oliko se japa kuka tännekkin postasi aina kovia vihjeitä, ei jaksa ketjua alkaa selata

No ainakin mä olen "kesälomalla" eli en pelaa ns. tosissaan. Tässä threadissa aikaisemmin kertoilinkin että tämä kausi paketissa ja odottelen ensi syksyä. Eli kun sm-liiga loppui tai oli enää finaalit sekä änärissä playoffit niin lopetin. Ja kotiutin rahoja pois ja jätin "pesämunat" jokaiselle tilille odottamaan ensi syksyä. Muutaman hupivedon olen tehnyt mm-jäkikseen ja seurannut kyllä tarkasti änärin playoffeja mutta en mitään suurta. Sekä muutama alkusarjan moniveto porukka tehtiin jossa haettiin ennakkosuosikeille 5-9maalin voittoa mutta eipä nuo osuneet. Nyt jälkeen on helppo olla viisas mutta olisin varmaan pelannut aika monen pelin ennakkosuosikin kautta ja tänävuonna on tullut niin paljon yllätyksiä että oikeastaan olen säästänyt pirusti kun en pelaa.

Veikkauksen pitkävedossa iso kertoin Norjalle (11,jotain), kannattaisikohan laittaa muutama euro likoon viikingeille.. Suomea kannatan kyllä hyvinkin fanaattisesti, mutta ehkä mahdollinen tappio ei ketuttaisi _niin_ paljoa jos siitä sentään maksettaisiin.

Veikkauksen pitkävedossa iso kertoin Norjalle (11,jotain), kannattaisikohan laittaa muutama euro likoon viikingeille.. Suomea kannatan kyllä hyvinkin fanaattisesti, mutta ehkä mahdollinen tappio ei ketuttaisi _niin_ paljoa jos siitä sentään maksettaisiin.

Pahasti epäilen, että Norja voittaisi Suomen. Voihan sitä aina kuitenkin kokeilla. Eikös kyseessä ole nyt pudotuspelit?
Eli häviäjä tippuu? Korjatkaa, jos olen väärässä! ;)

piveä vedetty, ei uskalla tänne vielä pistää ku sitte kusee kuitenki :D

tuun tänne huomisten kiekkomatsien jälkeen kertomaan ku meni perseelleen :D

Mitäs mietteitä illan jälkimmäinen ottelu herättää vedonlyönnin kannalta. Ihan mitättömillä panoksilla itse pelailen, lähinnä vain sellaista jännitystä lisää... ei mitään halua katsella puolityökseen suurimpia kertoimia ja laskiskella excelin kanssa noita. Pääasia, että kertoimien käänteisluvut on suht lähellä ykköstä.

Ja tuurillahan laivatkin seilaa tiettyyn pisteeseen asti. Kolminkertaistin pelitilini nordicbetillä 100->300 edellisissä lätkän mm-kisoissa ja edellisen sm-liiga kauden aikana kolmen euron maksimipanoksilla kovalla volyymilla.

Tuli suhteellisen kovaa takkiin kuitenkin, kun ajattelin pari päivää sitten että 1.7 kerroin oli ylikerroin Lyon - Marseille fudispelissä sille, että viimeisen 10 minuutin aikana ei tehdä maaleja (turpiin tuli ja ei varmaan tartte erikseen sanoa että moninkymmenen kertaistin maksimipanokseni tuohon).

Takaisin maltillisiin panoksiin ja kolme euroa sille, että ruotsi voittaa ensimmäisen erän (2.00 kerroin).

Tulee itse pelattua isoilla panoksilla singleä, hyvin harvoin menee huti. Kerran kyllä sattui oikein mukava putki <3 Huvikseni sitten pikkupanoksilla mahdottomuuksia veikkaillen ja en ole kertaakaan osunut :D

Lyon hävisi sitten vieraspelinsä 4-0, joten hävisin 10e. Monen mielestä se ei ole paljon, mutta tuo summa oli suurin minkä
olen laittanut... :jahas: Taitaa olla pienen tauon paikka tai täytyy yrittää uudestaan hieman pienemmällä panoksella! :)

Kova kerroin oli nordicbetillä taas, kun 3 vikalle minuutilla ruotsi-saksa pelissä sai 1.4 kertoimen sille, ettei enää tule maaleja... Jälleen kerran ihan hitosti liikaa tuli laitettua, vaikka nyt tällä kertaa hyvin kävikin (jumaliste kävi tolpassa).

Hauska juttu sinänsä, että muutama euro tuo kivan jännityksen peliin, mutta kolminumeroiseksi kun menee summa niin tuskin pystyy edes katsomaan. Miten voi olla niin tyhmä ihminen, että pelaa tuollaista odotusarvollisesti tappiollista uhkapeliä, jos ei siitä saa mitään muuta kun vatsahaavan.

69. HJK - FC Inter [2] 4,55
Tämä kohde voisi olla melko hyväkin, sillä Interi johtaa sarjaa tehoilla 5:0, eli ei ole päästänyt
vielä maaliakaan. HJK:n tehot puolestaan ovat 4:3. HJK kuitenkin on vahva kotijoukkue mutta kertoimen ja Interin
sijoituksen vuoksi kannattaa kokeilla singlenä kyseistä kohdetta. Peli päättyy 1-3 FC Interille.

81. Kanada - Venäjä [1] 2,15
Eipä tästä sen enempää perusteluja... Kanada välieriin ja tuplaat panoksesi. ;)

105. Haka - IFK Mariehamn [2] 2,25
MIFK on ollut vahva joukkue, heillä on neljän ottelun voittoputki. Uskoisin sen voittavan
melko helposti neljäntenä sijaitsevan Hakan. Vierasjoukkue voittaa ottelun numeroin 2-4.

Jos laitat kohteet, niin laita mieluiten erikseen, siis singlenä. Näin saatat tuplata panoksesi, jos kohde menee oikein. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom