Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Hei nythän mä tiedän miten varmistan voiton Leijonille!! Laitan kympin kiinni Ruotsin voittoon ja täten Suomen voitto on taattu
Itse tehnyt välillä aivan samaa! Laitan vetoa vastustajan puolesta, joten jos Suomi häviää, ei sinänsä haittaa, sillä voittaa rahaa.
Jos Suomi voittaa, niin ei haittaa jos häviää. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitoin tulosvetoon suomen 1-0 ja 2-0 voitot 75e panoksella. Kertoimet tällä hetkellä 33 ja 46.
Sulla ei ole näköjään rahasta ainakaan puutetta! :wtf:

Hyviä pitkävetokohteita!
123. Vancouver - San Jose [x] 3,80 NHL Jääkiekkoa
127. IFK Mariehamn - TPS [1] 2,10 Jalkapalloa

Sulla ei ole näköjään rahasta ainakaan puutetta! :wtf:

Hyviä pitkävetokohteita!
123. Vancouver - San Jose [x] 3,80 NHL Jääkiekkoa
127. IFK Mariehamn - TPS [1] 2,10 Jalkapalloa

ei mua kiinnosta tehä semmosia veikkauksia jos voittaa esim 50e. Silloin harvoin kun nykyään tekee niin koettaa ottaa edes jonkunlaisen voiton niin jännitystäkin on. Joskus tuli veikattua ns "tosissaan".

Tänään Tsekki pois isoilla panoksilla, Flegu-Venäläisiä ei paljoa pronssiottelut kiinnosta, ja sen lisäksi Ruotsin voisi iskeä jollain 20e panoksella niin eipähän ainakaan vituta jos ei osu.

Samoin tuota Pullasorsan MIFK:ta voisi koittaa.

Nyt tuli vain semmoinen tunne, että kyseinen kohde menee oikein:

8. FC KooTeePee - HIFK [2] 4,10
Kertoimen puolesta laittaisin jo kyseisen kohteen. HIFK on sarjataulukossa seitsemäs, jonka tehot ovat 3:2.
Kotijoukkue on tällä hetkellä sarjataulukossa 12:sta, jonka tehot ovat 0:2. HIFK on voittanut viidestä ottelustaan
kaikki ja kolme niistä vieraana. Eli ei ole aivan heikko joukkue vierassakaan.
FC KTP on voittanut viidestä ottelustaan vain kaksi. HIFK voitti avausottelunsa ja FC KTP hävisi taasen.
Uskoisin siis HIFK:in voittavan vieraissa numeroin 3 tai 2-1. ;)

(Ps. Edelleen on vielä mahdollisuus laittaa se IFK Marienhamn ottelu. :D )

E: Mites muuten nämä tuplapostaukset mulla? Väliä näihin posteihin on noin 12h. Muokkaisisin kyllä edellistä postia, jos voisin.
Joten pahoittelen näitä tuplapostauksia.

Pitkävetovihjeitä!
80. TPS +1 - JJK [2] 8,30
81. Helsinborg - Kalmar FF [x] 3,25
101. San Jose - Vancouver [2] 2,40
Kerroin yhteensä: 64,74

Täällä on muuten ollut todella hiljaista... :jahas:

Mun kaltaselta harrastelijalta ei kannata välttämättä kovin uskollisesti "vihjeitä" kopioida, mutta suosittelen tarkastamaan Espanjan futiksen huomisen päätöskierroksen. ;)

Deportivo La Coruña - Valencia [2] 6,75 @unibet
Levante - Real Zaragoza [1] 6,00 @unibet

Itse kokeilen noita singleinä. Ja nyt toivotaan TPS-JJK pelistä vierasvoittoa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom