Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Olis pakko pikkuhiljaa lopettaa veikkaaminen koska ei tule mitää rahaa, naurettavia pikkupotteja, eilen mielessä veikkasin että pitäis laittaa 2-2 3-3 tulosvetoon Suomi-Slovakia peliin, perkele taas se olis mennyt siihen kuuluisaan VITUN PERKELEEN MAALINPÄÄHÄN, tuntuu että tuossa on joku perkeleen kirous, silloin kun veikkaa se menee mahdollisimman lähelle muttei varmasti osu, tämä tapahtunut nyt noin 20kertaa pienen ajan sisällä :D

Onni oli että en veikannut.

PS moniko meinaa yrittää

Slovakia-Tanska mietin että Tanska haluaa päästä jatkoon ja varmasti yritys on hirmuinen, Slovakialla ei mitää mahdollisuuksia mennä jatkoon, ainoastaa totaalinen kasvojen menetys panoksena, joko Tanska voittaa niukasti, tai Slovakia antaa hirveän selkäsaunan. Uskon että veikkaus tarjoaa Tanskalle ainakin 11 kerrointa ellei isompaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PS moniko meinaa yrittää
Slovakia-Tanska mietin että Tanska haluaa päästä jatkoon ja varmasti yritys on hirmuinen, Slovakialla ei mitää mahdollisuuksia mennä jatkoon, ainoastaa totaalinen kasvojen menetys panoksena, joko Tanska voittaa niukasti, tai Slovakia antaa hirveän selkäsaunan. Uskon että veikkaus tarjoaa Tanskalle ainakin 11 kerrointa ellei isompaa

Kyllähän tuota Tanskan voittoa voisi kokeilla vitosella tai kympillä, kun Saksa - Suomi pelissä Saksakin oli niin lähellä voittoa.

Itse meinasin laittaa eilisestä Slovakia - Suomi ottelusta kyseisen pitkävetorivin:
Slovakia +1 - Suomi [x] 5,00 mutta kun en löytänyt kaupasta pitkävetokuponkeja, jono oli pitkä, enkä jaksanut
vaivata myyjiä pyytämällä lisää kuponkeja, joten annoin vedon olla. Joten kuinkas kävikään. Suomi voitti 2-1, joten
olisin voittanut vetoni. :jahas:
Jos olisin laittanut kyseisen vedon, olisi peli päättynyt 3-1 tai 2-0 suomelle. Tai jotain vastaavaa...

Hyviä kohteita, joita itse ehkä voisin laittaa erikseen:
30. Tshekki - Venäjä +1 [x] 6,10 Veikkaus (Peli päättyy 3-2 tshekille.)
37. Ruotsi - Sveitsi +2 [x] 5,60 Veikkaus (Ruotsi melko varmasti voittaa pelin kahden maalin erolla.)
95. JJK - MYPA [2] 3,60 Veikkaus (Hieman epävarma, mutta MYPA voi yllättää.)
96. HJK - KuPS [2] 6,65 Veikkaus (Tämä kohde on hyvä veto, sillä KuPS ei ole huono joukkue ja HJK hävisi viime matsin TPS:lle.)

Hei japi, olen pelannut pokeria työkseni sellaisisa käteispöydissä missä on ollut yli satatonnia rahaa, olen myös jokusen vuoden etsinyt ylikertoimia ja pelannut niitä. Nyt olen viimeiset vuodet keskittynyt asuntosijoittamiseen täysillä, nämä muut asiat on jäänyt taka-alalle. Olisin ymmärtänyt jos olisin sanonut että laitan kymppitonnin Suomelle että joku ois pyytänyt todistusta siintä mutta sata euroa mikä on "opiskelija panos" ni toi on jo perkele loukkaus!

11 Tanskalle? Hulluja puhut. 4.25 on varmasti huomattavasti lähempänä totuutta.

Oletko yhtään seurannut millaisia kertoimia ESIM Suomi-Tanska ottelussa Tanskan kerroin 11 vai jopa yli.
Venäjä-tanska +3 maalia tanskalle eteen kerroin 3,45 kannattaa hieman tarkastella kertoimia etukäteen ennenkuin huutelee, Venäjä-Tanska Tanskan kerroin taisi olla 26 jos en väärin muista mutta hirveä se oli

Toki kerroin voi nyt pienentyä koska jatkosarja kyseessä ja Slovakialla ei mitää pelissä

Oletko yhtään seurannut millaisia kertoimia ESIM Suomi-Tanska ottelussa Tanskan kerroin 11 vai jopa yli.
Venäjä-tanska +3 maalia tanskalle eteen kerroin 3,45 kannattaa hieman tarkastella kertoimia etukäteen ennenkuin huutelee, Venäjä-Tanska Tanskan kerroin taisi olla 26 jos en väärin muista mutta hirveä se oli

Toki kerroin voi nyt pienentyä koska jatkosarja kyseessä ja Slovakialla ei mitää pelissä

Ei millään pahalla, mutta olet kyllä totaalisen kuutamolla. Vedonlyönti taitaa olla uusi asia sinulle. Siinä tapauksessa ymmärrän virhearviointisi.

Ei millään pahalla, mutta olet kyllä totaalisen kuutamolla. Vedonlyönti taitaa olla uusi asia sinulle. Siinä tapauksessa ymmärrän virhearviointisi.

Kerro nyt helvetis miten olen kuutamolla? että jos omin silmin näen ja voit tarkistaa veikkauksen sivuilta nuo mainitsemani asiat, kun olet kerran noin yksinkertaisen tyhmä ettet usko.

Oletko sä noin helvetin tyhmä ettet tajua että Tanskaa kun ei luota suosikkeihin ja siksi kerroin on ollut niin korkea, ja jotta sinäkin tajuat Tanskan kerroin oli korkea ALKUSARJAN PELEISSÄ ymmärrätkö ?

Kun sulla on varaa väittää vastaan, niin kaivappa todisteet väittämisi perusteeksi, ja kumoa nuo minun mainitsemani kertoimet!

https://www.veikkaus.fi/fi/sppResults menet tuonne ja kaivat VKO 18 katso onko Tanskan kerroin +3 maalilla Venäjää vastaan (3.45) pelipäivä 4.5 kohde 42 siitä voit kuvitella kuinka suuri oli Tanskan kerroin ilman + maaleja !!!

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=3648902 tuolta voit käydä tarkistamassa oliko Tanskan kerroin 26 Venäjää vastaan ja tule vielä sanomaan, että kuka oli kuutamolla :D

PS. pakko kysyä tiedätkö SINÄ mikä peli on PITKÄVETO ?

Nyt on kyse vain ja ainoastaan yhdestä asiasta: sinun arviostasi Tanskan kertoimeksi. 11.0 kerroin on ihan totaalinen virhearvio.

Tulet huomaamaan nolanneesi itsesi tässä yhteydessä. Ei ollut tarkoitus. Eikä ollut tarkoitus vittuilla, vaikka niin selvästi koet käyneen. Voin vain pyytää anteeksi.

Olis pakko pikkuhiljaa lopettaa veikkaaminen koska ei tule mitää rahaa, naurettavia pikkupotteja, eilen mielessä veikkasin että pitäis laittaa 2-2 3-3 tulosvetoon Suomi-Slovakia peliin, perkele taas se olis mennyt siihen kuuluisaan VITUN PERKELEEN MAALINPÄÄHÄN, tuntuu että tuossa on joku perkeleen kirous, silloin kun veikkaa se menee mahdollisimman lähelle muttei varmasti osu, tämä tapahtunut nyt noin 20kertaa pienen ajan sisällä :D

Onni oli että en veikannut.

PS moniko meinaa yrittää

Ei oo enää Tanskalla mahiksia jatkoon, edes teoriassa.Ja tuskin tulee Tanskan kerroin Slovakiaa vastaa noin iso olemaan.

Ukrainalle tiedoksi: markkinoiden keskiarvokerroin Tanskalle 4.81 tällä hetkellä. Joko ymmärrät?

Mitäs mun siitä pitäis nolostua, jos ajattelin kertoimen olevan tuollainen kuin 11, arvio perustui alkusarjan suuriin kertoimiin joita veikkaus jatkuvasti tarjosi, joita sinä et tuntunut uskovan. 4.81 tai hieman yli on aivan liian pieni pelattavaksi. Perkules muistin että tanskalla vielä 2 peliä jäljellä mutta ei ollutkaan.

Voi hyvinkin olla että Tanskan kerroin ei ole lähelläkään sitä mitä odotin, mutta noihin keskiarvo kertoimiin ei kannata aina luottaa, esim lähes kaikki firmat mitä seurasin tarjosin USA:lle MaailmanMestariksi kerroin välillä 12-17 veikkaus tarjosi 34

Mitäs mun siitä pitäis nolostua, jos ajattelin kertoimen olevan tuollainen kuin 11, arvio perustui alkusarjan suuriin kertoimiin joita veikkaus jatkuvasti tarjosi, joita sinä et tuntunut uskovan. 4.81 tai hieman yli on aivan liian pieni pelattavaksi. Perkules muistin että tanskalla vielä 2 peliä jäljellä mutta ei ollutkaan

Ei tarvitse nolostua, eikä vetää herneitä nenään.

5.60 taitaa olla tällä hetkellä paras tarjous.

Hei japi, olen pelannut pokeria työkseni sellaisisa käteispöydissä missä on ollut yli satatonnia rahaa, olen myös jokusen vuoden etsinyt ylikertoimia ja pelannut niitä. Nyt olen viimeiset vuodet keskittynyt asuntosijoittamiseen täysillä, nämä muut asiat on jäänyt taka-alalle. Olisin ymmärtänyt jos olisin sanonut että laitan kymppitonnin Suomelle että joku ois pyytänyt todistusta siintä mutta sata euroa mikä on "opiskelija panos" ni toi on jo perkele loukkaus!

Joo sulla on joka ketjussa noi jutut aina niin yliampuvia, ja jos pelaat työksesi pokeripöydissä missä on yli satatonnia rahaa, niin miksi vaivaudut edes ilmoittamaan tänne satasen vedosta suomelle? :O

No arvelin ettei tästä mitään kuvaa tule kuitenkaan, joten sovitaan mr jackpot että voitit rahaa eilisellä vedollasi.

Joo sulla on joka ketjussa noi jutut aina niin yliampuvia, ja jos pelaat työksesi pokeripöydissä missä on yli satatonnia rahaa, niin miksi vaivaudut edes ilmoittamaan tänne satasen vedosta suomelle? :O

No arvelin ettei tästä mitään kuvaa tule kuitenkaan, joten sovitaan mr jackpot että voitit rahaa eilisellä vedollasi.

Onkos japi veikkailut, miten on pelit osunut ?
Vai onko ollut hiljaiseloa kun tännekään ei vihjeitä ole tullut :(

Vai oliko se japa kuka tännekkin postasi aina kovia vihjeitä, ei jaksa ketjua alkaa selata

Mä pelaan satunnaisesti yleensä epäonnistuneesti ja kaiken lisäksi pienillä rahoilla joten ei mun pelit kiinnosta kyllä ketään, täältä katselen vinkkejä joskus, yleensä ne eivät silloin osu kun niitä koitan ;) SirMaxin jutut vaan ovat melkoisia kaikissa ketjuissa.

Japi jos sinä olet "pieni" ihminen ni se ei tarkoita että kaikki muut ovat pieniä ihmisiä. Olen ollut useasti kaikkien Suomen huippujen kanssa samoissa pöydissä pelaamassa Omppua. Kuten sanoin olen kiinteistöalalla nykyisin ollut jo jokkusen vuoden, en pelaa pokeria enkä etsi enää ylikertoimia! Laitoin ton opiskelijapanoksen ihan huumorilla kuten laitoin nytten myös tsekin voittaa venäjän, mukavampi kattoa se peli. Tuntuu siltä että turha tänne on miistään mitään kirjoittaa ku kaikki aina epäilee ja vaiin valittaa, jos teillä koti-isillä ja muilla ei oo oikeesti omaa elämää ja elämänkokemusta ni se ei tarkoita sitä että joku muu ei ole voinut elää erittäin "rikasta" elämää.

^^^I rest my case.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom