Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Japi jos sinä olet "pieni" ihminen ni se ei tarkoita että kaikki muut ovat pieniä ihmisiä. Olen ollut useasti kaikkien Suomen huippujen kanssa samoissa pöydissä pelaamassa Omppua. Kuten sanoin olen kiinteistöalalla nykyisin ollut jo jokkusen vuoden, en pelaa pokeria enkä etsi enää ylikertoimia! Laitoin ton opiskelijapanoksen ihan huumorilla kuten laitoin nytten myös tsekin voittaa venäjän, mukavampi kattoa se peli. Tuntuu siltä että turha tänne on miistään mitään kirjoittaa ku kaikki aina epäilee ja vaiin valittaa, jos teillä koti-isillä ja muilla ei oo oikeesti omaa elämää ja elämänkokemusta ni se ei tarkoita sitä että joku muu ei ole voinut elää erittäin "rikasta" elämää.

Voi jumalauta :D :lol2:

Itellä kans Tshekin puolesta "opiskelijapanos" kiinni.

SirMax, kuulostat aikamoiselta pelimieheltä, voisitko heittää pari vinkkiä mulle? :)

sulla ei pikkurahasta taida olla puutetta, mutta mulle kelpais pari tonttua. Pistäpä tänne muutama tippi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En voi antaa oikeita vetovihjeitä koska en jaksa keskittyä vetoihin, nämä mitä pelaan ni on vain sen takia ku teeveestä tulee peli. Jos tosissaan rupeis pelaa ni pitäis olla monessa eri firmassa tili auki ja laskisi/etsisi osumisarvoja ja etsisi mistä saa ylikertoimen. Mutta HTT(hevosmiesten tietotoimisto) kertoi että Venäjä saattaa huomenna voittaa Suomen:)

Olis pakko pikkuhiljaa lopettaa veikkaaminen koska ei tule mitää rahaa, naurettavia pikkupotteja, eilen mielessä veikkasin että pitäis laittaa 2-2 3-3 tulosvetoon Suomi-Slovakia peliin, perkele taas se olis mennyt siihen kuuluisaan VITUN PERKELEEN MAALINPÄÄHÄN, tuntuu että tuossa on joku perkeleen kirous, silloin kun veikkaa se menee mahdollisimman lähelle muttei varmasti osu, tämä tapahtunut nyt noin 20kertaa pienen ajan sisällä :D

Onni oli että en veikannut.

PS moniko meinaa yrittää

Slovakia-Tanska mietin että Tanska haluaa päästä jatkoon ja varmasti yritys on hirmuinen, Slovakialla ei mitää mahdollisuuksia mennä jatkoon, ainoastaa totaalinen kasvojen menetys panoksena, joko Tanska voittaa niukasti, tai Slovakia antaa hirveän selkäsaunan. Uskon että veikkaus tarjoaa Tanskalle ainakin 11 kerrointa ellei isompaa
Käsitinkö oikein? Jos olisit veikannut, niin veto olisi jäänyt maalin päähän. Olet tämän vuoksi aivan rikki.

Olen sanaton.

Also, GTFO.

Hyviä kohteita, joita itse ehkä voisin laittaa erikseen:
30. Tshekki - Venäjä +1 [x] 6,10 Veikkaus (Peli päättyy 3-2 tshekille.)
37. Ruotsi - Sveitsi +2 [x] 5,60 Veikkaus (Ruotsi melko varmasti voittaa pelin kahden maalin erolla.)
95. JJK - MYPA [2] 3,60 Veikkaus (Hieman epävarma, mutta MYPA voi yllättää.)
96. HJK - KuPS [2] 6,65 Veikkaus (Tämä kohde on hyvä veto, sillä KuPS ei ole huono joukkue ja HJK hävisi viime matsin TPS:lle.)

Toivottavasti moni laittoi nuo kaksi jääkiekko ottelua, sillä kertoimeksi muodostui 34,16.
Itse laitoin vain 2e mutta nuo kaksi ottelua osuivat! :hyper: Tshekki - Venäjä ottelu päättyi 3-2
ja Ruotsi - Sveitsi 2-0! Monien läheltä piti tilanteiden jälkeen osui. :D

Toivottavasti moni laittoi nuo kaksi jääkiekko ottelua, sillä kertoimeksi muodostui 34,16.
Itse laitoin vain 2e mutta nuo kaksi ottelua osuivat! :hyper: Tshekki - Venäjä ottelu päättyi 3-2
ja Ruotsi - Sveitsi 2-0! Monien läheltä piti tilanteiden jälkeen osui. :D

Olet oikeilla jäljillä. Kannattaa todellakin harkita muitakin bookkereita kuin Veikkaus. Jos ei muuta, niin ainakin palautusprosentti paranee huomattavasti.

Haluan todellakin korostaa sitä, että pelatkaa ihmeessä AINA markkinoiden parhaat kertoimet joka ikiseen kohteeseen jonka pelaatte. JOS vedonlyönti kiinnostaa, ei todellakaan ole iso vaiva käyttää muitakin bookkereita kuin Veikkaus, mutta lopputuloksen kannalta ihan oleellisen tärkeä ratkaisu. Palautusprosentti on KAIKKI KAIKESSA. Tämä on pienten marginaalien peliä. Älkää vaan ihmeessä antako tasoitusta bookkereille!

Selvästi moni kokee kaikki ohjeet vittuiluna, enkä varmasti ole maailman paras henkilö opastamaan ketään vedonlyönnin ihmeellisessä maailmassa, mutta älkää nyt ihmeessä tehkö retard-tason ratkaisuja.

Käsitinkö oikein? Jos olisit veikannut, niin veto olisi jäänyt maalin päähän. Olet tämän vuoksi aivan rikki.

Olen sanaton.

Also, GTFO.

Lue ketjua hieman pidemmälle,etkai sä ole noin yksinkertainen ettet ymmärrä lukemaasi, siellä luki 20 kertaa ja tämä siihen päälle!

Jos saan kysyä, niin mikä on bookkeri? :confused:
Meinaatko siis MrBuffet, että ei kannata pelata tälläisiä vetoja, kuten äsken tein?
Tietenkin siis käyttäisin paffia tai vastaavaa parempien kerrointen takia mutta siihen ei ole mahdollisuutta, kun
ei ole vielä nettitiliä (eli siis tililleni netti tunnuksia). ;)

Jos saan kysyä, niin mikä on bookkeri? :confused:
Meinaatko siis MrBuffet, että ei kannata pelata tälläisiä vetoja, kuten äsken tein?
Tietenkin siis käyttäisin paffia tai vastaavaa parempien kerrointen takia mutta siihen ei ole mahdollisuutta, kun
ei ole vielä nettitiliä (eli siis tililleni netti tunnuksia). ;)

Buukkeri / bookkeri / broukkeri / jne - rakkaalla lapsella on monta nimeä (bet broker). Tarkoittaa vedonvälittäjää, eli veikkaus, paf, pinnacle, bet365, sata muuta.

En tiedä mitä MrBuffet tarkoitti, mutta ei kannata pelata yhdistelmäkohteita. Kannattaa pelata yksittäisiä otteluita ja etsiä niistä niitä ylikertoimia. Ja aina etsiä se paras tarjolla oleva kerroin. Esim. betbrain auttaa siinä parhaan kertoimen löytämisessä. Joku muukin oli, mut en muista nimeä, itse käytin aktiivisesti pelatessani betbrainia.

Buukkeri / bookkeri / broukkeri / jne - rakkaalla lapsella on monta nimeä (bet broker). Tarkoittaa vedonvälittäjää, eli veikkaus, paf, pinnacle, bet365, sata muuta.

En tiedä mitä MrBuffet tarkoitti, mutta ei kannata pelata yhdistelmäkohteita. Kannattaa pelata yksittäisiä otteluita ja etsiä niistä niitä ylikertoimia. Ja aina etsiä se paras tarjolla oleva kerroin. Esim. betbrain auttaa siinä parhaan kertoimen löytämisessä. Joku muukin oli, mut en muista nimeä, itse käytin aktiivisesti pelatessani betbrainia.

Juurikin näin. Betexplorer on toinen hyvä Betbrainin lisäksi.

Itsekään en enää pelaa aktiivisesti, mutta on tullut pelattua. Rasvis on selkeästi tajunnut pointin, joka on ehdottoman tärkeä voitollisessa vedonlyönnissä.

Pullasorsalla on palikat ihan oikeaan suuntaan, mutta on suorastaan synti tinkiä kertoimissa. Eli, jos ja kun jatkat, pelaat jatkossa pelisi parhailla kertoimilla. Tämä on ainoa tie voitolliseen vedonlyöntiin.

Suomennettuna: kannattaa pelata tuon tyylisiä vetoja, mutta parhailla mahdollisilla kertoimilla. En tiedä mitä Veikkauksen palautusprosentti on tällä hetkellä pitkävedossa, mutta keskimäärin kansainvälisiltä markkinoilta löytyy 10-15% parempia kertoimia ja koska parhaimpienkin voitollisten pelaajien palautusprosentti maailman markkinoilta suurella volyymilla on luokkaa 105-110%, on hyvin helppoa todeta. että Veikkauksen kertoimilla on keskimäärin hyvin vaikea pelata voitollista peliä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä sarjoja / lajeja pelasit?

Itse keskityin englannin liigafutikseen (championship, 2 ja 1 divari), sekä vapaaotteluun.

Suurella volyymilla Englannin alasarjat, Hollannin kakkosliiga, Belgia, Aasian sarjat, ynnämuut.

Jos bookkerit eivät olisi niin herkkänahkaisia, pelaisin varmaan vieläkin. Tunnistan varmaan ongelman.

Jos bookkerit eivät olisi niin herkkänahkaisia, pelaisin varmaan vieläkin. Tunnistat varmaan ongelman.

Tunnistan kyllä.
Ite pelaisin vieläkin (pinnylle / muille isoille / pörsseihin) jos aika/tuotto suhde ois järkevä. Pitäis vaan olla järjettömän iso kassa että mun palautusprosentilla pääsis tuntipalkoille.

Millä tasolla palautusprosentti oli? Meikäläisellä luokkaa 107% vetomäärällä n. 1500. Pelasin vain EU-bookkereille. Pinnyllä tuotto olisi ollut huomattavasti patempi, mutta tosiaan omat pelit ainoastaan EU-bookkereille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom