Vauva yritettiin kaapata keskellä päivää Helsingissä

Oikeesti, jos jollain ei tule "siististi pukeutuneesta tummasta miehestä" ensimmäiseksi manne mieleen niin jo on maailma muuttunut...parempaan suuntaan kenties.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No valota vähän, täällä Rankkuri jo polttaa ristejä pizzerian pihalla...jos ne olikin manneja niin se vois mennä Vermoon riehumaan.
Kiitoksia, Rankkuri voi laittaa nyt sen kanisterin alas ja mennä kivittämään Romanian suurlähetystöä. Varo ikkunoita, se on köyhä kansa ja Suomen talvi on kylmä...
No nyt on pikkuhousut vakoon pahasti. Eikai mun hurja, suorastaan rasistinen tapa kirjoittaa ole loukannut "suvaitsevaista" mieltäsi.

Ja mä en alennu toimissani samalle tasolle tuon "pohjasakan kanssa", että sikäli voit olla huoletta kansasi suurlähteystön hyvinvoinnista.

On se kyllä kumma, että mä oon se joka riehuu vaikka ainoa mitä mä oon tehny niin oon kirjoittanu hieman provosoivaan sävyyn. Sen sijaan nää "uussuomalaiset", jotka loisii täällä veronmaksajien rahoilla ja yrittää viedä lapsia on puolustamisen arvoisia.

Nykyyä kun hesari uutisoi vaikka että myyrät tuhosivat Suonenjoen mansikkasadon niin maahanmuuttokriittiset ovat kahden vaihella, josko siellä mustat miehet olisivat kuitenkin olleet tuhotöissä.
Kyllä se on niin, että te "suvaitsevaiset" ootte ensimmäisenä lyömässä natsi- ja rasistikorttia pöytään, kun joku kehtaa epäillä karva-ankkureiden ja kultamunien toimia.

Miten ihonväri edes liittyy uutiseen. Tässäkin oleellista oli se, että ne oli miehiä.

Aika kova tuntomerkki, rajaa ison osan epäillyistä pois jos tiedetään minkä värinen tekijä oli jos syyllistä ei saada kiinni.

Toisekseen se on fakta että tuo maahanmuuttajien jatkuva roudaus tänne aiheuttaa vaan ongelmia esim. öisin/iltaisin ulkona liikkujien turvallisuudessa, seksuaali- ja väkivaltarikostilastoissa sekä kuormittaa yhteiskuntaa kun tikkua ristiin minkään asiaan eteen pistämättömiä elättejä tulee koko ajan lisää. Tuo "suvaitsevaisuus" tarkoittaa alkuperäisen väestön silmäänkusemisen hiljaista hyväksymistä ja muutoksia maahanmuuttopolitiikkaan kannattavat ovat "rasisteja". Tuo että sitä ihonväriä ei mainita on nykyisen maahanmuuttopolitiikan haittavaikutuksien peittelyä.

No nyt on pikkuhousut vakoon pahasti. Eikai mun hurja, suorastaan rasistinen tapa kirjoittaa ole loukannut "suvaitsevaista" mieltäsi.

Ja mä en alennu toimissani samalle tasolle tuon "pohjasakan kanssa", että sikäli voit olla huoletta kansasi suurlähteystön hyvinvoinnista.

On se kyllä kumma, että mä oon se joka riehuu vaikka ainoa mitä mä oon tehny niin oon kirjoittanu hieman provosoivaan sävyyn. Sen sijaan nää "uussuomalaiset", jotka loisii täällä veronmaksajien rahoilla ja yrittää viedä lapsia on puolustamisen arvoisia.

Kuhan kiusaan, älä oo tollanen ärripurri:haart:

Palstalla provosointi on kielletty:whip:.

Aika kova tuntomerkki, rajaa ison osan epäillyistä pois jos tiedetään minkä värinen tekijä oli jos syyllistä ei saada kiinni.

Toisekseen se on fakta että tuo maahanmuuttajien jatkuva roudaus tänne aiheuttaa vaan ongelmia esim. öisin/iltaisin ulkona liikkujien turvallisuudessa, seksuaali- ja väkivaltarikostilastoissa sekä kuormittaa yhteiskuntaa kun tikkua ristiin minkään asiaan eteen pistämättömiä elättejä tulee koko ajan lisää. Tuo "suvaitsevaisuus" tarkoittaa alkuperäisen väestön silmäänkusemisen hiljaista hyväksymistä ja muutoksia maahanmuuttopolitiikkaan kannattavat ovat "rasisteja". Tuo että sitä ihonväriä ei mainita on nykyisen maahanmuuttopolitiikan haittavaikutuksien peittelyä.

Voitko selittää miten tuo selittää tämän lapsikaappausasian?

Nykyyä kun hesari uutisoi vaikka että myyrät tuhosivat Suonenjoen mansikkasadon niin maahanmuuttokriittiset ovat kahden vaihella, josko siellä mustat miehet olisivat kuitenkin olleet tuhotöissä.

Yleisesti ottaen noissa lehtien uutisoinneissa on menty kyllä jo pitkän aikaa päin persettä.

Joskus on oltu varovaisia siitä, ettei leimata mitään etnisiä ryhmiä rikollisiksi ilmoittamalla tuntomerkeissä alkuperään viittaavia seikkoja. Sitten ruvettiin korostamaan sitä, että jos tekijä sattuikin olemaan suomalainen. Tyyliin "suomalaissyntyinen mies teki sitä ja tätä..". No eihän sekään nyt ole oikein koska sitten voidaan ajatella että ehkä kaikki ovat automaattisesti maahanmuuttajia, joiden kohdalla ei erikseen mainita syntyperää. Nykyään tuota käytäntöä onkin jo todella hankala muuttaa sillä ihan sama miten päin tekee nii aina johonkin suuntaan pyllistellään.

Tämä kyseinen uutinen on kyllä kirjoitettu niin epämääräisesti että tästä voi jokainen vedellä ties mitä johtopäätöksiä. Ja kuten hookoo sanoi, mahdollisesti vieläpä paisuteltu ihan liikaa.

Modified: Perustelin vaan sen ihonvärin mainitsemisen tarpeellisuuden. Jos maahanmuuttohommia tiukennettaisiin niin sitten olisi vähemmän "siistejä tummia miehiä" kaappailemassa lapsia?

Modified: Perustelin vaan sen ihonvärin mainitsemisen tarpeellisuuden. Jos maahanmuuttohommia tiukennettaisiin niin sitten olisi vähemmän "siistejä tummia miehiä" kaappailemassa lapsia?

Tuntomerkeistä vielä lisää niin onko miehillä ollut esimerksi tummat vai vaaleat hiukset? Vai tarkoittaako tumma ihon vai hiusten väriä.

Uutisointi ja tuntomerkkien antaminen on eri asia. Yhtä hyvin Suomalaisista miehistä voitaisiin sanoa, että isomahainen, kaljuuntuva 50v mies jos tekijä olisi sellainen.

Yleisessä uutisoinnissa ei minusta ole mitään syytä yksilöidä tekijää ennen kuin on tuomio tullut.

Vai tarkoittaako tumma ihon vai hiusten väriä.
Niin ja entä jos onkin vaalea iho, mutta tumma tukka, tai tumma iho ja vaalea tukka. Onko se sitten kaksivärinen?
Huhhuh mitä jeesustelua ja pilkun viilaamista.

Tuntomerkeistä vielä lisää niin onko miehillä ollut esimerksi tummat vai vaaleat hiukset? Vai tarkoittaako tumma ihon vai hiusten väriä.

Uutisointi ja tuntomerkkien antaminen on eri asia. Yhtä hyvin Suomalaisista miehistä voitaisiin sanoa, että isomahainen, kaljuuntuva 50v mies jos tekijä olisi sellainen.

Yleisessä uutisoinnissa ei minusta ole mitään syytä yksilöidä tekijää ennen kuin on tuomio tullut.
No eiköhän se yleensä tarkoita koko ukkoa jos ei ole mainittu että nimenomaan hiukset on tummat.

Juurikin noin. Jos tekijä on isomahainen kaljuuntuva 50v mies niin silloin se kirjoitetaan lehteen niin. Ihan samalla lailla sitten myös jos tekijä on rastapäinen kolmemetrinen 25v somali. Asiat lehteen niinkuin ne on eikä mitään suojelua kummallekkaan esimerkkihenkilöistä. Pointti on se että jos suomalainen tekee niin ilmoituksessa lehdessä lukee suomalainen, jos somali niin "tumma siisti mies" eli suojelua ja sitä minun aiemmin määrittelemää "suvaitsevaisuutta" on kyseessä.

Niin ja entä jos onkin vaalea iho, mutta tumma tukka, tai tumma iho ja vaalea tukka. Onko se sitten kaksivärinen?
Huhhuh mitä jeesustelua ja pilkun viilaamista.

Eikö tumma tarkoita tummahiuksista jos asia otetaan kirjainmellisesti? Vaalea taas tarkoittaa blondia.

Sitäpaitsi ei iltapäivälehdille edes kuulu tuntomerkkien jakaminen ellei tieto tule poliisilta.

No eiköhän se yleensä tarkoita koko ukkoa jos ei ole mainittu että nimenomaan hiukset on tummat.

Juurikin noin. Jos tekijä on isomahainen kaljuuntuva 50v mies niin silloin se kirjoitetaan lehteen niin. Ihan samalla lailla sitten myös jos tekijä on rastapäinen kolmemetrinen 25v somali. Asiat lehteen niinkuin ne on eikä mitään suojelua kummallekkaan esimerkkihenkilöistä. Pointti on se että jos suomalainen tekee niin ilmoituksessa lehdessä lukee suomalainen, jos somali niin "tumma siisti mies" eli suojelua ja sitä minun aiemmin määrittelemää "suvaitsevaisuutta" on kyseessä.

Moniko erottaa Somalin ja muut Afrikkalaiset? Voi henkilö olla ihan Suomalainenkin vaikka olisi musta mies.

Moniko erottaa Somalin ja muut Afrikkalaiset? Voi henkilö olla ihan Suomalainenkin vaikka olisi musta mies.

No eiköhän ilmaisu "ulkomaalaistaustainen" tai "maahanmuuttaja" kata kaiken maailman mutiaiset sen tarkemmin erittelemättä. Pääasia että siitä käy selväksi se että mitä siitä seuraa kun kustaan nuo maahanmuuttolait Thorsin malliin. Ja tuo "suomalainen" nyt on jo niin pilkun nussintaa kun olla voi. Sellainen mikä ei ole syntyperäinen suomalainen ei ole suomalainen kuin paperilla. Joka ikinen puskaraiskaajaneekerikinhän on "suomalainen" kun kerran tänne onnistuu pääsemään ja riittävän kauan loisimaan että paperilla lukee sen olevan suomalainen. :david:

Ilmeisesti hieman päivitetty tuota HS:n uutista.

Epäiltyjen tuntomerkit ovat hatarat. Isoäidin mukaan he olivat noin kolmikymppisiä ja yksi puhui suomea murtaen.

Olipa se tekijä nyt suomalainen, romani, somali tai mikä hyvänsä, niin:
disapprovingr128534458293750000.jpg

(epätoivoinen yritys keventää keskustelua :D)

Tuo uutisten päivitys on taas sitä "suvaitsevaisuutta" kun hyssytellään hommaa, "ei ne meidän kivat pikku kulttuurinrikastajat mitään ole taas tehnyt, hyihyi pois nyt ne rasistiset ajatukset". :rolleyes:

Jäniskevennys niinku Se on siinä! -ohjelmassa. :lol2:

No eiköhän ilmaisu "ulkomaalaistaustainen" tai "maahanmuuttaja" kata kaiken maailman mutiaiset sen tarkemmin erittelemättä. Pääasia että siitä käy selväksi se että mitä siitä seuraa kun kustaan nuo maahanmuuttolait Thorsin malliin. Ja tuo "suomalainen" nyt on jo niin pilkun nussintaa kun olla voi. Sellainen mikä ei ole syntyperäinen suomalainen ei ole suomalainen kuin paperilla. Joka ikinen puskaraiskaajaneekerikinhän on "suomalainen" kun kerran tänne onnistuu pääsemään ja riittävän kauan loisimaan että paperilla lukee sen olevan suomalainen. :david:

Mieti millainen yhteiskunta tästä tulisi jos alettaisiin selittämään, että 35v poikamiehet tekee sitä, tätä. 50v lihavat miehet hakkaavat vaimojaan, yms. Jokainen pitkäaikaissairas maksaa valtiolle 1 000 000€.

Jos haluttaisiin olla oikeasti avoimia niin kaikesta löytää vikaa ja se pitäisi tuoda esille.

Eiköhän voisi lukkoon laittaa tämän jutun. Viimeiset kahdeksan sivua ihan offtopiccia. Vai onko sittenkään... Ajatelkaapa jos se mummo keksi koko jutun, että saisi ulkomaalaisvihaa nettifoorumeiden keskusteluihin... Jos se on sellainen provomummo. Perkele

Uutisissa puhutaan "ulkomaalaisperäisistä miehistä". Entä jos ne ovatkin perus norjalaisia miehiä. Hulluna spekulointia ja vähän faktoja...

Edittiä: ok olihan tuolla mainintaa tummaihoisista miehistä.. Lienevät niin tummia, etteivät näy kamerassa. Ja lapsi ei muka herännyt vaunussa, vaikka sitä revittiin ja siinä roikuttiin. Hyvät on unenlahjat.

Eikö tumma tarkoita tummahiuksista jos asia otetaan kirjainmellisesti? Vaalea taas tarkoittaa blondia.
No otetaan kirjaimellisesti: Kuvitellaan että pyydetään havaintoja rikoksen X tekijästä. "Rikollinen on vaalea". Mutta mitäpä jos se nyt sattuukin olemaan tummaihoinen (värillinen, musta, mikä nyt onkaan poliittisesti korrekti ilmaisutapa). Koska homma otetaan kirjaimellisesti, kaikki etsivät "vaaleaa" henkilöä ja oikea rikollinen voi tämän porsaanreiän takia päästä pälkähästä.
Päästään lie johtopäätökseen - kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Mitä väliä? Pitääkin muistaa pyytää näyttään passia, jos mut joskus ryöstää värillinen.

Jos vielä lopuksi niin monenkohan palstalaisenkin suvusta löytyy ulkomaista verta jos mennään tarpeeksi menneisyyteen. Senkin maahanmuuttajien äpärät.

Päivälehdet kyllä ampuvat itseään jalkaan tuolla uutisoinnilla. Kyllähän sen ymmärtää, että on vaikeaa jos mies on Suomainen mies ja tumma mies maahanmuuttajataustainen mies. Täytyisi alkaa käyttämään termiä Suomalainen mies, että tasa-arvo toteutuisi.

Mitä kerpelettä? Olette floodanneet kuudessa tunnissa keskustelun täyteen jotain rasismi-jupinoita, jotka eivät liity itse uutiseen juuri mitenkään?
Kuka tätä jaksaa kahlata enää läpi, jos kiinnostaa uutisesta keskustelu ja sen kommentointi?

Mutta minusta tämä juttu kyllä haisee epäilyttävältä jo ensimmäisestä uutisesta lähtien. Onkohan mummeli kenties vähän paisutellut tapahtunutta? Sen uskon kyllä, että joku ylituttavallinen turisti saattaisi tulla yrittämään valokuvata vauvaa tai paapomaan tätä puoliväkisin.
Mutta että kaappaus kolmen miehen voimin keskellä päivää ja vielä noin surkealla menestyksellä? Lisäksi vielä nämä silminnäkijöiden puute ja muistamattomat vartijat... Joku tässä mättää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom