Harvoin ketään rasistiksi syytän, mutta sun kohdalla se lienee oikeaan osunut termi. Sun määritelmän mukaan jopa minä olen mutiainen ja suomalainen vain paperilla. Tosin jos kävelisin sua vastaan kadulla taikka jos juttelisimme, et IKIMAAILMASSA voisi arvata, että en ole syntyperäinen suomalainen.
Kuten tuolla aiemmin jo selitin, en ole rasisti. Selvitys tuolla ==> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2488424&postcount=40
Ihan eri asia on tuo sinunkin tapaus. Sinä käsittääkseni teet duunia/opiskelet, olet kunnollinen normi-ihminen, et haistele liimaa porttikongeissa saati puukota tai raiskaa ketään? Miksi minulla olisi siis mitään sinua vastaan? Vain jonkun ulkomaisen sukujuuren takia? Ei se huonommaksi tee jos on muualta kotoisin tai erivärinen, tapauskohtaista ja jokaisesta tapaamastani ihmisestä muodostan käsitykseni käytöksen ja tekojen mukaan. Jos oot ihan kiva ja ihmisiks saat olla vaikka riemunkirjava ja tykkään susta. :piis: Minulla on kavereinakin muutamia syntyjään Venäläisiä vanhojen opiskelu- ja duunikuvioiden kautta. Tuosta rasismista vielä sen verran että ihan samalla lailla minua vituttaa suomalaisetkin rikolliset ja sosiaalipummit, mutta vielä vähemmän arvostan sitä että niitä hommataan omien syntyperäisten lisäksi jostain kamelinpaskavaltioista lisää. Se vaan jos erehtyy sanomaan että ei arvosta niitä afrikasta roudattuja rikollisia ja sosiaalipummeja niin se sitten on sitä rasismia.