Vauva yritettiin kaapata keskellä päivää Helsingissä

Harvoin ketään rasistiksi syytän, mutta sun kohdalla se lienee oikeaan osunut termi. Sun määritelmän mukaan jopa minä olen mutiainen ja suomalainen vain paperilla. Tosin jos kävelisin sua vastaan kadulla taikka jos juttelisimme, et IKIMAAILMASSA voisi arvata, että en ole syntyperäinen suomalainen.

Kuten tuolla aiemmin jo selitin, en ole rasisti. Selvitys tuolla ==> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2488424&postcount=40

Ihan eri asia on tuo sinunkin tapaus. Sinä käsittääkseni teet duunia/opiskelet, olet kunnollinen normi-ihminen, et haistele liimaa porttikongeissa saati puukota tai raiskaa ketään? Miksi minulla olisi siis mitään sinua vastaan? Vain jonkun ulkomaisen sukujuuren takia? Ei se huonommaksi tee jos on muualta kotoisin tai erivärinen, tapauskohtaista ja jokaisesta tapaamastani ihmisestä muodostan käsitykseni käytöksen ja tekojen mukaan. Jos oot ihan kiva ja ihmisiks saat olla vaikka riemunkirjava ja tykkään susta. :piis: Minulla on kavereinakin muutamia syntyjään Venäläisiä vanhojen opiskelu- ja duunikuvioiden kautta. Tuosta rasismista vielä sen verran että ihan samalla lailla minua vituttaa suomalaisetkin rikolliset ja sosiaalipummit, mutta vielä vähemmän arvostan sitä että niitä hommataan omien syntyperäisten lisäksi jostain kamelinpaskavaltioista lisää. Se vaan jos erehtyy sanomaan että ei arvosta niitä afrikasta roudattuja rikollisia ja sosiaalipummeja niin se sitten on sitä rasismia. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
COBRAsta ja Rankkurista tulee mieleen ne Vintiöt -sarjan vanhat pojat, jotka vihasivat naisia ja tilittivät siitä sitten kovaan ääneen. Tässä naisten tilalla on vaan ulkomaalaiset.

Varmasti Hesarilla ja koko oikeusjärjestelmällä on salaliitto, joka suosii ulkomaalaisia. Kaiken takana saattavat myös olla juutalaiset, jotka ovat vaarallisia ja viekkaita.

Miten miusta vaikuttaa, että Hoku ei joko lukenut tuota COBRAn viimeistä postausta, tai sitten silmillä on punavihreät lasit.

Osaatko sinä kertoa, miksi tässä ketjussa käsitellään somaleja?

"Kolme siistinoloista, tummaa miestä käveli tuomiokirkon suunnasta "

Tästähän se lähti. Siihen päälle kevyttä vittuuntumista viimeaikaiseen uutisointiin(junaholocausti ja muut) ja soppa olikin jo valmis. Joku voinee varmaan tarkemmin selittää miksi "tumma mies" + rikos yhdistetään hyvin nopeasti somaleihin.

Viimeksi muokattu:
Ihan ihme touhua... Luulis nyt vielä että ohikulkijat tulee aika hanakasti väliin jos jonkun lastenvaunuja yritetään viedä.Niitä kun ilmeisesti oli.:confused:

Kuten tuolla aiemmin jo selitin, en ole rasisti. Selvitys tuolla ==> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2488424&postcount=40

Ihan eri asia on tuo sinunkin tapaus. Sinä käsittääkseni teet duunia/opiskelet, olet kunnollinen normi-ihminen, et haistele liimaa porttikongeissa saati puukota tai raiskaa ketään? Miksi minulla olisi siis mitään sinua vastaan? Vain jonkun ulkomaisen sukujuuren takia? Ei se huonommaksi tee jos on muualta kotoisin tai erivärinen, tapauskohtaista ja jokaisesta tapaamastani ihmisestä muodostan käsitykseni käytöksen ja tekojen mukaan. Jos oot ihan kiva ja ihmisiks saat olla vaikka riemunkirjava ja tykkään susta. :piis: Minulla on kavereinakin muutamia syntyjään Venäläisiä vanhojen opiskelu- ja duunikuvioiden kautta. Tuosta rasismista vielä sen verran että ihan samalla lailla minua vituttaa suomalaisetkin rikolliset ja sosiaalipummit, mutta vielä vähemmän arvostan sitä että niitä hommataan omien syntyperäisten lisäksi jostain kamelinpaskavaltioista lisää. Se vaan jos erehtyy sanomaan että ei arvosta niitä afrikasta roudattuja rikollisia ja sosiaalipummeja niin se sitten on sitä rasismia. :david:

Ok, et ole rasisti :) Vedän sanani takaisin.

En silti halua tulla kutsutuksi mutiaiseksi vain sen takia, että en ole syntynyt Suomessa. (Sun aiemman viestin mukaan kaikki ulkomaalaistaustaiset on mutiaisia.) Ja mun sisko, joka on syntynyt Suomessa ja ollut syntymästään Suomen kansalainen (mä sain kansalaisuuden noin 10-vuotiaana) on itse asiassa aivan ulkomaalaisen näköinen (tumma tukka, tummat silmät, keskivertoa selvästi tummempi iho), vaikka samat vanhemmat on meillä. Tuntuu tosi ikävältä, jos joku menee sitä kohtelemaan rasistisesti ulkonäkönsä puolesta (ja se on sitä kokenutkin).

Ihonväristä ei kuitenkaan näe sitä tekeekö ihminen töitä vai onko ns. sosiaalipummi.

On tässä itselläkin oma maahanmuuttopolitiikka-asenne muuttunut jonkin verran. En esimerkiksi hyväksy ajatusta siitä, että kaikille Suomeen tulleille ihmisille pitäisi tarjota asunto ja elatus, koska Suomella ei ole siihen varaa.

Noni no meni taas ihan off-topiciksi, mutta menköön. En ole ainoa.

Eli ilmeisesti ihan vain arvailupohjalla oltiin liikenteessä. Hyvä pojat!

:)

No vaikka en itse kantaa noiden kavereiden mahdolliseen alkuperään ottanutkaan kantaa, niin noilla alkutiedoilla tuo oli ihan yhtä hyvä arvaus kuin mikään muukaan. Tätä tämä PC tiedonvälitys teettää :(

Onko joku muuten kommentoinut tuota somaliutta faktana? Ei ihan kaikkea tätä sontaa jaksanut lukea.

OT: Pojittelu on muuten ihan helvetin ärsyttävää.

Ihan ihme touhua... Luulis nyt vielä että ohikulkijat tulee aika hanakasti väliin jos jonkun lastenvaunuja yritetään viedä.Niitä kun ilmeisesti oli.:confused:
Eikö se ole nykysuomalaisten kansallisurheilu, että tehdään rinki ympärille ja katsotaan, että mitä tapahtuu. Tämä pätee kyllä ainakin kaikissa onnettomuuksissa. Kyllä niitä pällistelijöitä on, mutta kukaan ei tee mitään auttaakseen.

Eikö se ole nykysuomalaisten kansallisurheilu, että tehdään rinki ympärille ja katsotaan, että mitä tapahtuu. Tämä pätee kyllä ainakin kaikissa onnettomuuksissa. Kyllä niitä pällistelijöitä on, mutta kukaan ei tee mitään auttaakseen.

Niin, täälläkin ihmetellään miks kukaan ei auta. Mutta samalla unohetaan just se, että mehän ollaan niitä samoja tyyppejä ketkä ei auta.

No vaikka en itse kantaa noiden kavereiden mahdolliseen alkuperään ottanutkaan kantaa, niin noilla alkutiedoilla tuo oli ihan yhtä hyvä arvaus kuin mikään muukaan.

Olisikohan poikien kannattanut ihan odotella rauhassa, että asiasta on tietoa ennen kuin nolosti alkoivat riehua neekereistä/somaleista jne?

kyllä jos taas mulla olis valtaa päättä asiota niin tää Suomi olis parempi paikka elää ja asua :haart:. liittyen siis tuohon ulkomaailaiskeskusteluun.

Olisikohan poikien kannattanut ihan odotella rauhassa, että asiasta on tietoa ennen kuin nolosti alkoivat riehua somaleista?

Varmasti olisi, näitä noloja huuteluita tapahtuu nykyään vähän turhan paljon ja se vie huomion siltä mikä esim. tässä ketjussa oli alunperin tarkoituksena.

Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että tällainen on jossain määrin ymmärrettävää, vaikkakin typerää. Turhan nopeat johtopäätökset suuntaan tai toiseen ovat aina syvältä. Toisaalta myöskään armoton vittuilu asiasta ei taida pahemmin sivistynyttä keskustelua auttaa ;) Varsinkaan jos se vittuilu keskittyy tietyn aihepiirin ympärillä käytäviin keskusteluihin...

kyllä jos taas mulla olis valtaa päättä asiota niin tää Suomi olis parempi paikka elää ja asua :haart:. liittyen siis tuohon ulkomaailaiskeskusteluun.

Tästä tulee väkisinkin mieleen kaikki perusjantteri julkkikset, joiden on pakko lähtee mukaan politiikkaan, vaikka suurimmasta osasta asioita ei ole hevon vitun käsitystä! :D Usko pois, kyllä siellä on fiksumpia ja enemmän asioihin perehtyneitä ihmisiä, kun pelkän Tony Halmeen kirjan lukeneita uhoajia.

Ok, et ole rasisti :) Vedän sanani takaisin.

En silti halua tulla kutsutuksi mutiaiseksi vain sen takia, että en ole syntynyt Suomessa. (Sun aiemman viestin mukaan kaikki ulkomaalaistaustaiset on mutiaisia.) Ja mun sisko, joka on syntynyt Suomessa ja ollut syntymästään Suomen kansalainen (mä sain kansalaisuuden noin 10-vuotiaana) on itse asiassa aivan ulkomaalaisen näköinen (tumma tukka, tummat silmät, keskivertoa selvästi tummempi iho), vaikka samat vanhemmat on meillä. Tuntuu tosi ikävältä, jos joku menee sitä kohtelemaan rasistisesti ulkonäkönsä puolesta (ja se on sitä kokenutkin).

Ihonväristä ei kuitenkaan näe sitä tekeekö ihminen töitä vai onko ns. sosiaalipummi.

On tässä itselläkin oma maahanmuuttopolitiikka-asenne muuttunut jonkin verran. En esimerkiksi hyväksy ajatusta siitä, että kaikille Suomeen tulleille ihmisille pitäisi tarjota asunto ja elatus, koska Suomella ei ole siihen varaa.

Noni no meni taas ihan off-topiciksi, mutta menköön. En ole ainoa.

Nuo tuollainen on kyllä perseestä jos aivan ilman itseaiheutettua syytä kunnollinen ihminen joutuu syrjityksi... :(

Ulkomaalaistaustainen ihminen joka on syntynyt suomessa tai ollut pienestä lapsesta asti täällä sopeutuu kyllä kantaväestöön. Aikuisetkin maahanmuuttajat tulee toimeen kunhan kulttuurit suunnilleen natsaa ja heitäkin pidän suomen kansalaisina jos osaavat olla suunnilleen maassa maan tavalla. Mutta sitten kun repäistään ihan pystymetsästä jostain afrikan savanneilta missä ei ole minkään sortin sivistystä saati lakeja tänne 10 000 somalia vuosittain niin ne ei välttämättä sopeudu kun sivistysvaltiossa sattuu olemaan jokunen kielto ja rajoitus. Tälläiset tapaukst ovat niitä "mutiaisia" ja "vaan paperilla suomalaisia".

Maahanmuuttajien joukkoon toki mahtuu kunnollisiakin kuten se aiemmin mainittu vaatekaupan myyjänä toiminut tummaihoinen herra, mutta valitettavan iso osa maahanmuuttajista on vaan elintason perässä tulleita sosiaalijärjestelmän hyväksikäyttäjiä ja aiheuttavat esim. seksuaalirikosten tilastoihin aika tuntuvan piikin niinkin pieneksi kansanryhmäksi. Sitä faktaa tuskin kukaan muu paitsi Marsalkka, vekkulien rikastuttajien ylin ystävä kiistää.

Minusta on aika tekopyhää paskaa upottaa lähes 50 000 euroa menemään per tänne roudattu maahanmuuttaja vuosittain, kun niillä rahoilla saisi varmasti enemmän aikaan järkkäämällä kaikenlaista avustusta mm. vettä, ruokaa, lääkkeitä, hiv-valistusta, koulutusta ynnämuuta sivistystä jne niiden kotimaahan. Hyötyvä ihmismäärä olisi paljon suurempi silleen ja muutenkin avustukset olisivat parempi ratkaisu kuin roudata puoli somaliaa tänne loisimaan.

Nyt loppuu tämä offtopic ja muukin keskustelu minun osaltani tältä erää, lähden reissulle jolta palaan vasta maanantaina enkä siksi ole lähipäivinä täällä vääntämässä. Kvartsenekkeriä lainatakseni, ail pii päk. :rolleyes:

ja aiheuttavat esim. seksuaalirikosten tilastoihin aika tuntuvan piikin niinkin pieneksi kansanryhmäksi. Sitä faktaa tuskin kukaan muu paitsi Marsalkka, vekkulien rikastuttajien ylin ystävä kiistää.

En toki kiistä, että tietyt ryhmät syyllistyvät muita useammin rikoksiin. Myös seksuaalirikoksiin.

Mutta itse en mielelläni sotke kaikkiin ketjuihin somaleja tai muita afrikkalaistaustaisia ihmisiä. Minusta se olisi hieman outoa. Mutta jokainen tyylillään ja erilaisuus on rikkaus. Myös näissä kirjoitusasioissa.

:rolleyes:

Ja itse aiheeseen! Ilmeisesti aika vähissä edelleen nuo tapauksen silminnäkijä/kamerahavainnot...

Hesarista bongattua. Tiedä sitten luotettavuudesta...

"Lapsen isoäiti vahti päiväunilla olevaa lapsenlastaan. Joukko tummia (ei mustia) miehiä tuli vaunujen kohdalle. Painoivat kuomun alas, ja ottivat valokuvan. Tämän jälkeen yksi miehistä alkoi työntämään rattaita eteenpäin. Tässä vaiheessa isoäitä nappasi rattaista kiinni. Se yksi mies työnsi rattaita eteenpäin niin voimakkaasti että isoäiti ei pystynyt pitämään niitä paikoillaan, vaan tuli rattaiden mukana. Tässä vaiheessa mies oli sanonut "Anna minulle kaunis lapsi". Tilanne loppui noin 15m päässä kun tien toisella puolella olleet vartijat(?) tulivat paikalle ja miehet lähtivät karkuun. Isoäiti ei pystynyt sanomaan olivatko he vartijoita vai jotain muita miehiä samantyylisissä asuissa koska oli ilmeisen järkyttynyt tapahtuneesta. Ainoa ajatus oli ollut että näistä rattaista ei saa päästää irti. Tapauksen jälkeen hän oli kertonut mitä oli tapahtunut lapsen äidille. Tämä käski soittamaan poliisille ja kertomaan tapahtuneen.
Koko tapaus on todella outo. Jos se olisi ollut vain miesporukan tyhmä päähänpisto, miksi valokuva?
Isänä sitä ajatteli pahinta tietenkin. Mitä olisi tapahtunut jos lapseni isoäiti ei olisi ollut rattaissa kiinni?
Syy miksi minä ilmoitin lehdelle asiasta vaimoni kanssa keskusteltua asiasta saman päivän iltana on se, että jos noilla miehillä oli jokin tavoite/syy, niin parempi että tapauksesta on julkisesti tieto.
Nyt olen kyllä hieman katunut tuota päätöstä.

t:Miisan Isä"
http://www.hs.fi/keskustelu/message.jspa?messageID=3377923

Suositut

Back
Ylös Bottom